Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki

Gmina Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-345 Borki, ul. II Armii WP 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8574208 , fax. 081 8574229
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
    ul. II Armii WP 41 41
    21-345 Borki, woj. lubelskie
    tel. 081 8574208, fax. 081 8574229
    REGON: 43101988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borkiradzynskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja projektu informatycznego pod tytułem: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społeczeństwa informacyjnego gminy Borki polegającego na realizacji następujących zadań: a) budowa sieci LAN i wyposażenie serwerowi, b) adaptacja pomieszczenia na serwerownię, c) uzupełnienie i ujednolicenie platformy sprzętowej, d) uzupełnienie i ujednolicenie oprogramowania biurowego, e) utworzenie PIAP-Telecentrum i bezprzewodowych punktów dostępowych do Internetu, f) uruchomienie telefonii VoIP, g) dostawa elementów niezbędnych dla zapewnienia promocji projektu. W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien na własny koszt: a) zdemontować starą sieć komputerową, b) dostarczyć dokumentacje powykonawczą zrealizowanej sieci LAN, c) ponieść koszty związane z przywróceniem terenu prac instalacyjnych do stanu pierwotnego oraz naprawą uszkodzeń powstałych w związku z tymi pracami, d) dostarczyć, zainstalować, skonfigurować do pracy w sieci sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne oraz oprogramowanie biurowe, e) dostarczyć, zamontować w szafie dystrybucyjnej oraz skonfigurować urządzenia: serwer, ups, firewall, f) uruchomić nową centralkę telefoniczną VoIP wraz z przełączeniem linii miejskich i wewnętrznych w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz dokonać przeszkolenia z obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego, g) zdemontować starą centralkę telefoniczną, h) dostarczyć wszelkie niezbędne instrukcje w języku polskim. i) dostarczyć wszelkie niezbędne karty gwarancyjne i certyfikaty. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: a) Specyfikacje techniczne określone w załącznikach nr 9a-9g do SIWZ, b) Wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 4 dostaw w każdej z wymienionych niżej kategorii odpowiadających zakresem przedmiotowi Zamówienia polegających na: - wykonaniu instalacji obejmującą: sieć LAN, uruchomienie centrali telefonicznej o wartości co najmniej 100 000 PLN każda, - dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 150 000 PLN każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 1.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) pracownika zabezpieczenia technicznego z licencją II stopnia zgodnej lub równoważnej - minimum 1 osoba, b) kierownika robót elektrycznych, który musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba, c) instalatora posiadającego certyfikat instalatora okablowania strukturalnego i systemu telekomunikacyjnego- minimum 1 osoba. 1.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą spełnia - niespełnia. W przypadku braku w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w powyższym punkcie dokumentów wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia, we wskazanym terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (zał. nr 5 do SIWZ) przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 4 dostaw w każdej z wymienionych niżej kategorii odpowiadających zakresem przedmiotowi Zamówienia polegających na: a) wykonaniu instalacji obejmującą: sieć LAN, uruchomienie centrali telefonicznej o wartości co najmniej 100 000 zł każda, b) dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 150 000 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 1.2 Wykaz osób (zał. nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z określeniem roli w projekcie, doświadczeniem oraz dokumentami potwierdzającymi wykazane kwalifikacje. 1.3 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 250 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Polisę lub inny dokument (aktualny na dzień składania ofert) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.borki.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach