Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja Centrum Przetwarzania Danych (serwerownia) oraz budowa sieci komputerowej w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
    REGON: 30238500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja Centrum Przetwarzania Danych (serwerownia) oraz budowa sieci komputerowej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Centrum Przetwarzania Danych (serwerownia) oraz budowa sieci komputerowej w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się: a)wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej Centrum Przetwarzania Danych oraz sieci komputerowej, w tym składającej się na nią dokumentacji projektowej projektowanych instalacji i systemów zawierającej konieczne ekspertyzy i opinie, b)dostawę urządzeń, materiałów i osprzętu o parametrach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) do miejsca eksploatacji, c)wykonanie Centrum Przetwarzania Danych zgodnie z dokumentacją, d)wykonanie sieci komputerowej zgodnie z dokumentacją, e)wykonanie dokumentacji powykonawczej, f)przeprowadzenie procedur odbiorowych zgodnie z wymaganiami producentów określonymi w dokumentacji projektowej oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu umożliwienia eksploatacji, g)wszelkie inne czynności, bez których nie można należycie wykonać przedmiotu zamówienia, w tym dokonanie wymaganych prawem zgłoszeń i uzyskania niezbędnych pozwoleń, o ile takie zgłoszenia lub pozwolenia okażą się konieczne, h)udzielenie Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi 10 000,00 zł., słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy. Wykonawca powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale III SIWZ – jeżeli Wykonawca polega zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach