Urząd Gminy Czernica ogłasza przetarg
- Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa 3/28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3180177 w. 26 , fax. 071 3180124
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernica
ul. Kolejowa 3/28 3/28
55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124
REGON: 00053382500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jeszkowicach, przy ulicy Głównej, gmina Czernica - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jeszkowicach, przy ulicy Głównej, gmina Czernica - I etap , tj. roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, roboty murarskie i murowe, tynkowanie, kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian, roboty w zakresie stolarki budowlanej, instalowanie sufitów podwieszanych, nakładanie powierzchni kryjących. Wszystkie roboty budowlane do wykonania w zakresie budynku istniejącego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy: a)spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp b)prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia c)dysponują kierownikiem robót posiadającym wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i wpisanej na listę właściwej izby samorządu zawodowego d)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto ( każda z robót) e)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia i posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN f) spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ przez wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty ( załącznik nr 2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp ( załącznik nr 3) 4)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ( załącznik nr 4) 5)umowa spółki - w przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna oraz wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika 6)pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej 7) uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót z podaniem nr uprawnień oraz dołączeniem zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( co najmniej 100 000 zł netto każda z robót), z podaniem odbiorcy robót , wartości netto robót, zakresu wykonanych robót , daty i miejsca wykonania zadania ( załącznik nr 5) 9) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane , o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane należycie 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN 11)opis zakresu robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców ( załącznik nr 6) 12) parafowany podpisem wykonawcy projekt umowy ( załącznik nr 7 ) Ponadto do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi do posesji nr 42 w Czerwieńczycach
Dodano: 2016-07-26 - Budowa cmentarza komunalnego w Kamieńcu Wrocławskim - podniesienie terenu
Dodano: 2015-07-24 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Starogajowej we Wrocławiu.
Dodano: 2012-08-21 - Budowa sieci wodociągowej w ulicy Przedwiośnie we Wrocławiu
Dodano: 2012-03-05 - Przebudowa i remont ul. Suchej we Wrocławiu w zakresie chodnika, po stronie numerów parzystych, na odcinku od ul. Borowskiej do przejścia dla pieszych na wysokości tunelu miejskiego i budynku nr 13 oraz ul. Borowskiej w zakresie krawężnika
Dodano: 2012-01-18 - Budowa drogi i ogólnodostępnych miejsc postojowych z odwodnieniem we Wrocławiu w ulicy Kiemliczów
Dodano: 2011-12-15 - Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, drogi wraz z oświetleniem oraz zarurowanie rowu przy ul. Lubczykowej 58-58e we Wrocławiu
Dodano: 2011-12-09 - Budowa drogi wraz z infrastrukturą w łączniku pomiędzy ul. Brylantową a ul. Grota Roweckiego we Wrocławiu.
Dodano: 2011-11-10 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w ul. Trawowej we Wrocławiu.
Dodano: 2011-11-10 - Budowa publicznej toalety na pętli tramwajowej w Leśnicy we Wrocławiu
Dodano: 2011-10-13