Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4452500, 4452553 , fax. 061 4452555
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grodziskiego
    ul. Żwirki i Wigury 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4452500, 4452553, fax. 061 4452555
    REGON: 63127688300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) likwidacja istniejącej stacji transformatorowej i pobudowanie w nowej lokalizacji stacji transformatorowej kontenerowej, likwidacja istniejącego i pobudowanie budynku agregatu prądotwórczego w nowej lokalizacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z załącznikami nr 8, 9,10, 11do SIWZ, 2) rozbiórka budynków: apteki szpitalnej, prosektorium i chłodni po uzyskaniu przez Wykonawcę niezbędnych pozwoleń ( prawomocnych decyzji administracyjnych), 3)usunięcie drzew i przygotowanie terenu pod budowę nowego skrzydła, wraz z ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu po uzyskaniu przez Wykonawcę niezbędnych pozwoleń ( prawomocnych decyzji administracyjnych), 4) sporządzenie pełnobranżowego projektu budowlanego oraz sporządzenie pełnobranżowego projektu wykonawczego dotyczącego realizowanego zadania. Wykonywane prace projektowe obejmować mają sporządzenie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę z zgodnie z ustawą Prawo budowlane zawierającego elementy wskazane w SIWZ oraz sporządzenie pełnobranżowego projektu wykonawczego zawierającego elementy wskazane w SIWZ, sporządzenie opracowań dodatkowych niezbędnych do realizacji zadania będącego przedmiotem umowy. Pełnienie na etapie realizacji robót budowlanych nadzoru autorskiego. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej: Wykaz niezbędnych dokumentów i opracowań projektowych do wykonania, poprzedzających wykonawstwo robót budowlano - montażowo - instalacyjnych: - uzyskanie mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1:500, - szczegółowa inwentaryzacja do celów projektowych opracowywanych obszarów, - wykonanie ekspertyzy ochrony zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu, - wykonanie ekspertyzy technicznej stanu budynku (w tym ekspertyzy kominiarskiej), - opracowanie szczegółowej koncepcji architektoniczno - programowej i uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego - Inwestora, - opracowanie projektu technologicznego z akceptacją rzeczoznawców d.s. bhp i ergonomii, sanitarno - higieniczno - zdrowotnych, - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zgodnie z opinią PKP Polskie Linie Kolejowe Nr IZDBe-220-357/84/13/14, stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego - Inwestora wymaganych przepisami prawa wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność, - opracowanie projektu budowlanego z akceptacją przez rzeczoznawców d.s. ochrony przeciwpożarowej, bhp i ergonomii, sanitarno - higieniczno - zdrowotnych, z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska i innych dokumentów wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę na bazie zatwierdzonego przez Zamawiającego - Inwestora programu funkcjonalno użytkowego z koncepcją architektoniczną stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ, 5) wykonanie rozbudowy i przebudowy istniejących pomieszczeń Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz budowa nowego skrzydła Szpitala z Zespołem Poradni, Oddziałem Internistyczno - Kardiologicznym oraz Oddziałem Ginekologiczno - Położniczym, Oddziałem Noworodkowym i Blokiem Porodowym Szpitala w Grodzisku Wielkopolskim ,wykonanie robót budowlano - montażowo - instalacyjnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z załącznikami 12,13,14,15, do SIWZ. Obiekt wyposażony jest w instalację solarną, do której należy podłączyć nowe skrzydło szpitala. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie, w tym przy obecności pacjentów, personelu i osób postronnych, które mogą znaleźć się w zasięgu prac budowlanych, co winien uwzględnić Wykonawca w przewidywanej organizacji placu budowy. Adres obiektu budowlanego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim ul. Mossego 3 62-065 Grodzisk Wielkopolski Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Grodzisk Wielkopolski przy ul. Mossego 3, gmina Grodzisk Wielkopolski, powiat grodziski, województwo wielkopolskie. Właścicielem terenu i obiektów Szpitala jest Powiat Grodziski, użytkownikiem Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim. Obszary podlegające rozbudowie i przebudowie znajdują się w istniejącej części obiektu Szpitala, projektowane nowe skrzydło zlokalizowane jest w części północnej terenu. Wizytacja terenu objętego inwestycją: wszelkie informacje zawarte w Programie funkcjonalno - użytkowym należy traktować informacyjnie. Obowiązkiem składającego ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia jest dokonanie wizji lokalnej w obiekcie i zweryfikowanie wszelkich informacji mających wpływ na ocenę nakładów i kosztów związanych z całkowitą realizacją zadania. Oferta powinna obejmować wszystkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do sporządzenia dokumentacji projektowej i wykonawczej, do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę w warunkach lokalnych Zamawiającego oraz do prowadzenia robót budowlano - montażowych. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji wszystkie okoliczności oraz wymagania mające wpływ na zachowanie zasad uczciwej i pełnej konkurencji przy opracowywaniu Warunków Zamówienia przez Zamawiającego oraz sporządzaniu ofert przez wykonawców robót budowlanych. Dokumentacja powinna zawierać opisy tekstowe i rysunkowe przedmiotu zamówienia, opracowane za pomocą cech technicznych i jakościowych. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia: Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania należy traktować jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Szczegółowy zakres, rodzaj i ilości robót podane zostały w dokumentacji przetargowej, programie funkcjonalno - użytkowym z koncepcją architektoniczną rozbudowy i przebudowy budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim, projekcie przeniesienia i budowy nowego budynku transformatora i agregatu prądotwórczego - załączonych do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 250 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach