Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja budynku oświatowego Szkoły Podstawowej - Gimnazjum Publicznego w Orłach

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja budynku oświatowego Szkoły Podstawowej - Gimnazjum Publicznego w Orłach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa istniejącego dachu nad częścią istniejącego budynku oświatowego, zajmowanego przez Szkołę Podstawową wraz z częścią mieszkalną. Istniejący stropodach po dociepleniu zostanie nakryty dachem wysokim, dwuspadowym konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką powlekaną o wymiarach modułu 18.33 x 35.0 cm ( ok. 508.34 m2 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5800 zł ( słownie: pięć tysięcy osiemset złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, mogą wziąść udział wykonawcy którzy : 1/. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp 2/. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3/. Udokumentują realizację w okresie ostatnich 5 lat ( okres od 06.2005 ) jako generalny wykonawca lub jako partner konsorcjum, minimum dwóch zamówień publicznych w zakresie których wykonywane były roboty budowlane związane z budową ( przebudową ) stropodachu, dachu , o wartości łącznej nie mniejszej niż 300.000 zł. 4/. Udokumentują możliwość dysponowania środkami finansowymi ( np. własne śodki finansowe, zdolność kredytowa, gwarancja bankowa lub innego rodzaju, dopuszczone przepisami prawa ) o wysokośći nie mniejszej niż 150000 zł na bieżąca realizację przedmiotu zamówienia. 5/. Udzielą zamawiającemu min. 60 miesiecznej gwarancji na zrealizowane roboty budowlane 6/. Wniosą wadium w wysokości 5800 zł 7/. Spełnią wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8/. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp 2/. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/. Informację pisemną z banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy o posiadaniu własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 150000 zł, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych. 5/. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6/. Informacja o realizacji zamówień publicznych, realizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( od 06.2005 r. ) 7/. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach