Przetargi.pl
ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ W GMINIE ŁUBNICE

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-232 Łubnice, Łubnice
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 659 236
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    Łubnice 66
    28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 659 236
    REGON: 83040966600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ W GMINIE ŁUBNICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego i dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu pn.: ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ W GMINIE ŁUBNICE, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, na rzecz Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wojciecha Skuzy w Łubnicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Budziskach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Gacach Słupieckich i Publicznej Szkoły Podstawowej w Wilkowej, a także montaż i instalację sprzętu w szkołach (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest to wymagane). 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 4. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj: - PSP im. W. Skuzy w Łubnicach, Łubnice 62, 28-232 Łubnice, - PSP w Budziskach, Budziska146, 28-232 Łubnice, - PSP w Gacach Słupieckich, Gace Słupieckie 85, 28-232 Łubnice - PSP w Wilkowej, Wilkowa 47, 28-232 Łubnice, wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Wymagania dodatkowe: Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 1) dla części I - min. 24 miesiące, 2) dla części II – min. 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach