Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75720 Koszalin, ul. Szpitalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 471 670 , fax. 943 411 697
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Koszalinie
ul. Szpitalna 2
75720 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 471 670, fax. 943 411 697
REGON: 33090497300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i aktualizacja komputerowej stacji diagnostyczno-opisowej dl SP ZOZ MSW w Koszalinie, ul. Szpitalna 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i aktualizacja komupterowej stacji diagnostyczno-opisowej dla SP ZOZ MSW w Koszalinie, ul. Szpitalna 2. 2. Zakres zakupu i dostawy obejmować będzie: - aktualizację posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Archiwizacji i Dystrybucji obrazów PACS/WEB; - dostawę modułu radiologicznego Systemu RIS wraz z modułem integracji HL7; - aktualizację oprogramowania Stacji Lekarskiej ArPACS ArVIEW; - dostawę dodatkowej stacji lekarskiej wraz z oprogramowaniem; - dostawę serwerów i sprzętu komputerowego; - usługi serwisowe i gwarancyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) parafowany wzór umowy - załącznik 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 do SIWZ; 5) wykaz realizowanych dostaw/usług – załącznik nr 7 do SIWZ; 6) wypełniony formularz „Punkty do oceny kryterium funkcjonalność” – załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną