Przetargi.pl
„Rozbudowa i adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 12 na potrzeby przedszkola oraz zagospodarowanie terenu” w Siedlcach

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 12 na potrzeby przedszkola oraz zagospodarowanie terenu” w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Roboty ogólnobudowlane. 1.Przedszkole (w tym m.in. dobudowanie przedsionka z wejściem do przedszkola, zabudowa podcienia parteru, roboty rozbiórkowe, roboty remontowe wewnętrzne: ścianki działowe, tynki, malowanie ścian i sufitów, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, podłoża i posadzki, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych schodów zewnętrznych, remont istniejących schodów zewnętrznych, roboty elewacyjne). 2.Budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm wraz z robotami towarzyszącymi. 3.Remont nawierzchni chodników (nowa nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm) wraz z robotami towarzyszącymi. 4.Wyposażenie placu zbaw (w tym m.in. dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem nowych urządzeń zabawowych: piaskownica z siedziskami, dwuwieżowy zestaw sprawnościowy z dwiema zjeżdżalniami, huśtawka podwójna, bujak samochód, huśtawka ważka metalowa, bujak ważka podwójny, bujaki wolnostojące sprężynowe z oparciem po bokach (koń turniejowy, smok, rybka), bujaki wolnostojące sprężynowe (autko, motor, łabędź, hipo), bujak ważka podwójny sprężynowy, sześciany z powłoką EPDM, stolik z ławeczkami, siedziska z płyt HPE; dostawa donic z krzewami ozdobnymi, dostawa donic z drzewkami ozdobnymi). 5.Wykonanie nawierzchni placów zabaw z płyt poliuretanowo-gumowych. 6.Docieplenie ścian fundamentowych styropianem gr. 8 cm wraz z robotami towarzyszącymi. 7.Docieplenie górnego tarasu wraz z robotami towarzyszącymi. 8.Atrium (w tym m.in. remont schodów, balustrady schodowe ze stali nierdzewnej, chodniki z płyt betonowych). II. Roboty sanitarne w tym m.in.: instalacje wewn. wod.-kan., c.w.u., p.poż., c.o. III. Roboty elektryczne w tym m.in.: instalacje elektryczne wewnętrzne wraz z osprzętem (montaż tablicy rozdzielczej, instalacja gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, ochrona przeciwpożarowa, instalacja przeciwprzepięciowa). Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1.Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) wymaga, aby 20% pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666), a w szczególności: 1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu usługi pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 2)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia) kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi prace (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). 3)W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy określonych i zapisanych powyżej w pkt. 1) i 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Kara umowna wyliczona zostanie zgodnie z zapisami umowy. 3.Wykonawca powinien: 1)prowadzić roboty zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę nr 36/2017 z dnia 21.02.2017 r. 2)zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3)zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej; 4)prowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy); 5)wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 6)uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach; 4.Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja. 5.Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.03.2017r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). Wadium może być wniesione w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: „Rozbudowa i adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 12 na potrzeby przedszkola oraz zagospodarowanie terenu” w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach