Przetargi.pl
Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz

Gmina Babiak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-620 Babiak, Plac Wolności 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457 , fax. 063 2711624
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
    Plac Wolności 5 5
    62-620 Babiak, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax. 063 2711624
    REGON: 00053302190931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej o przepustowości Qśrd=200 m3/d, która uzyska przepustowość Qśrd=600m3/dobę w zakresie ciągu technologicznego: 1. Krata koszowa zgrubna o prześwicie d = 10 mm (projektowana) 2. Przepompownia ścieków ogólnych (modernizacja istniejącej przepompowni i zbiornika wielofunkcyjnego). 3. Zblokowana oczyszczalnia mechaniczna (projektowana). 4. Punkt zlewny ścieków dowożonych (modernizacja). 5. Zbiornik retencyjny ścieków uśrednionych (modernizacja) 6. Oczyszczalnia biologiczna z podwyższoną zdolnością redukcji związków biogennych (adaptacja istniejących komór + projektowane komory technologiczne) 7. Osadniki wtórne (projektowane) i adaptacja istniejących, 8. Komora stabilizacji osadu nadmiernego z zagęszczaczem (adaptacja istniejącej komory), dobudowa drugiej komory z punktem przyjęcia osadów z oczyszczalni lokalnych. 9. Stacja odwadniania osadu nadmiernego z higienizacją (projektowana) i stanowiskiem magazynowania odwodnionego osadu, 10. Punkt przyjmowania osadu z oczyszczalni przydomowych (projektowany), 11. Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych (projektowana) 12. Pomieszczenia socjalno - techniczne (istniejące ) 13. Rozbudowa hali technologicznej dla komór nitryfikacji i dodatkowych osadników wtórnych - projektowana, 14. Obudowa termiczna wiaty technologicznej - projektowana. Miejsce realizacji zamówienia: Polonisz, gm. Babiak, powiat kolski, woj. wielkopolskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej w ustawie Pzp w wysokości 50.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną oczyszczalnię ścieków lub jedną modernizację/przebudowę co najmniej w zakresie części technologicznej oczyszczalni ścieków o o wartości zamówienia minimum 1.500.000 zł netto b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: - Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownik robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynierskiej, bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych zgodnie z art. 12, art. 12 a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownik robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, 12 a ust.1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy wskazać osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku, gdy Kierownikiem budowy nie będzie wyznaczony jeden z wymienionych w ofercie kierowników robót, należy złożyć odrębne oświadczenie ze wskazaniem, kto będzie pełnił obowiązki kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń i należącego do OIIB. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 1.000.000 zł, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000 złotych. 4. Wnieść wadium w formie przewidzianej w ustawie Pzp w wysokości 50.000 zł Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej oczyszczalni ścieków lub jednej modernizacji/przebudowy co najmniej w zakresie części technologicznej oczyszczalni ścieków o wartości zamówienia minimum 1.500.000 zł netto, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów podpisanych przez zamawiającego (inwestora) i potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 2 do oferty) 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, instalacyjno - inżynierskiej, elektrycznej -aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa - na formularzu wg zał. nr 3 do formularza oferty 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000 złotych, 9. dowód wniesienia wadium, 10. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)- zał. nr 1 do formularza oferty 11. pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu (o ile taka sytuacja występuje). 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 do 5 składa dokument lub dokumenty na zasadach, określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155). 13. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy zapewniający ciągłość technologiczną pracy oczyszczalni,dostosowany do żądanego sposobu finansowania inwestycji (zał. nr 6 do formularza oferty). 15. Wypełnioną tabelę etapów fakturowania (zał. nr do formularza oferty7). 16. Parafowany lub podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do formularza oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babiak.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach