Przetargi.pl
Rozbudowa gminnego żłobka w Malczycach

Gmina Malczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-320 Malczyce, Traugutta 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Malczyce
    Traugutta 15
    55-320 Malczyce, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa gminnego żłobka w Malczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku gminnego żłobka wraz z przebudową zewnętrznej instalacji wody, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, budową zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz z przebudową chodnika i budową miejsc postojowych na działkach 493/5; 493/6; 495/11dr i 495/13dr obręb 0005 Malczyce, jednostka ewidencyjna: 021802_2 Malczyce. Istniejący żłobek to obiekt dwuoddziałowy przewidziany dla 30 dzieci. Przebudowa budynku żłobka polega na rozbudowie o kolejne dwa oddziały z 32 miejscami opieki dla dzieci w wieku 1-3 lat. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, murowanej przykrytym dachem dwuspadowym pokrytym blachą dachówko podobną. Rozbudowana część żłobka obejmuje obszar działek nr 493/6 oraz 493/5 obręb Malczyce zgodnie z załączoną dokumentacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem rachunek bankowy Zamawiającego rachunku 37 9589 0003 0006 1955 2000 0030 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania" - RR.272.1.2.2024.Ż oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy.Uwaga!Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.Uwaga!Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych 00/100).b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych 00/100 groszy)4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi (sanitarnymi tj. wod-kan, c.o. oraz wentylacji mechanicznej i elektrycznymi) oraz urządzeniami technicznymi, pracami wykończeniowymi, kompleksową infrastrukturą zewnętrzną (zagospodarowanie terenu, przyłącza) o powierzchni użytkowej co najmniej 150 m2 każdy z budynków i o wartości co najmniej 1.200.000,00 zł brutto każda z robót, wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane w sposób należyty tj. czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający zaakceptuje obiekty nowo budowane ale też rozbudowywane.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj. kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w ciągu ostatnich 3 lat na co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi (sanitarnymi tj. wod-kan, c.o. oraz wentylacji mechanicznej i elektrycznymi) oraz urządzeniami technicznymi, pracami wykończeniowymi, kompleksową infrastrukturą zewnętrzną (zagospodarowanie terenu, przyłącza) o powierzchni użytkowej co najmniej 150 m2 każdy z budynków i o wartości co najmniej 1.200.000,00 zł brutto każda z robót.Zamawiający wymaga, aby minimalny okres pełnienia funkcji kierownika nad inwestycją wynosił nie mniej niż 10 następujących po sobie miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach