Przetargi.pl
ROZBUDOWA ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE ZARZĄDU MORSKIEGO PORTU GDAŃSK S.A.

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-955 Gdańsk, ul. Zamknięta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 379 565 , fax. 587 379 332
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
    ul. Zamknięta 18
    80-955 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 587 379 565, fax. 587 379 332
    REGON: 19147840800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portgdansk.pl, e-mail: piotr.nowotczynski@portgdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE ZARZĄDU MORSKIEGO PORTU GDAŃSK S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa elektronicznych systemów bezpieczeństwa (ESB) na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia: W związku z wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa Portu wynikającymi z obowiązujących przepisów, m.in. : • Ustawa z dnia 4 września 2008 roku o ochronie żeglugi i portów morskich (Dz. U. z 2019 poz. 692 – tekst jednolity); • Międzynarodowy kodeks ochrony statku i obiektu portowego, ISPS (od ang. International Ship and Port Facility Security Code); należy rozbudować funkcjonujące obecnie na terenie ZMPG elektroniczne systemy bezpieczeństwa. Wynikiem przeprowadzonej rozbudowy ESB ma być rozszerzenie i podniesienie bezpieczeństwa obszarów portowych oraz ułatwienie służbom ochrony fizycznej Straży Ochrony Portu Gdańsk (SOPG) podejmowania odpowiednich działań będących reakcją na występujące zagrożenia. Rozbudowa elektronicznych systemów bezpieczeństwa obejmie obszar Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. Prace obejmują rozbudowę istniejących, elektronicznych systemów bezpieczeństwa (ESB) funkcjonujących na terenie ZMPG, w szczególności: • System SZB/ PSIM produkcji Ela Soft/Ela Compil, • System monitoringu wizyjnego - kamery IP firmy AXIS Communications, • System rejestracji video VSS produkcji Geutebruck, • System kontroli dostępu KD i RCP produkcji Unicard, • System ochrony obwodowej - peryferyjnej (napłotowej) firmy CIAS, • System SSWiN produkcji Honeywell, • System sygnalizacji pożaru SSP produkcji Schrack Seconet. Przy rozbudowie i modernizacji istniejących systemów bezpieczeństwa należy zastosować urządzenia i oprogramowanie takie same jak obecnie funkcjonujące w tych systemach. W ramach realizacji przedsięwzięcia należy wykonać następujące prace: a) Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z niezbędnymi opracowaniami, uzyskaniem uzgodnień i niezbędnych decyzji administracyjnych. W tym uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym i z rzeczoznawcą ppoż. instalacji SSP, oraz innymi użytkownikami, dzierżawcami, najemcami zewnętrznymi gestorami sieci, terenów i obiektów portowych objętych zakresem prac. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie: - ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu kanalizacji teletechnicznej, - instalacji okablowania światłowodowego i miedzianego dla podłączeni i skomunikowania poszczególnych składników systemów, - instalacji zasilania elektrycznego dla urządzeń przyłączanych do systemów, - tras kablowych, - fundamentów i słupów wsporczych, - konstrukcji wsporczych dla urządzeń systemu. c) Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych systemów bezpieczeństwa. d) Uruchomienie nowych urządzeń i instalacji oraz konfiguracja rozbudowywanych elementów ESB. e) Rekonfiguracja istniejących systemów ESB w związku z ich rozbudową. f) Dostosowanie klap i okien oddymiających w budynku Zarządu do obowiązujących przepisów dotyczących systemów oddymiania. g) Przeszkolenie wyznaczonych osób stosowanie do zakresu obsługi. h) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania dla nowych i aktualizacji istniejących systemów i stacji roboczych wraz z protokołami pomiarów i badań powykonawczych instalacji, geodezyjnych operatów powykonawczych opisujący stan po zakończeniu prac zawierające schematy, plany, mapy, operaty decyzje uzgodnienia i inne dokumenty formalnoprawne potwierdzające sposób i poprawność wykonania zakresu prac, a także licencje producentów lub dystrybutorów oprogramowania. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności, w zakresie robót budowlanych winien zostać wykonany na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, uzgodnionej z kontrahentami, dzierżawcami i innymi gestorami sieci i uzbrojenia oraz zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane, oraz właściwymi normami. Całość prac projektowych i wykonawczych musi być prowadzona z uwzględnieniem Warunków projektowania, realizacji i odbioru robót załączonych do PFU. Dotyczy to w koordynacji z przedsięwzięciami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie portu przez Zamawiającego i kontrahentów. 1.2. Wykonawca będzie także zobowiązany zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego (dalej: PFU) do dysponowania na etapie realizacji zamówienia certyfikatami autoryzacyjnymi na oferowane systemy (te opisane w PFU), certyfikatami szkoleniowymi dla co najmniej 5 pracowników w zakresie projektowania, instalacji i serwisu systemów, które zostaną zaoferowane, a także dysponowania: a) co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi certyfikat oferowanego zintegrowanego systemu zarządzania w zakresie instalacji i wdrażania ww. systemu oraz co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat w zakresie projektowania systemu. b) co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi certyfikat oferowanych kamer IP w zakresie projektowania, instalacji, konfiguracji oraz serwisowania. c) co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi certyfikat oferowanych systemów rejestracji video VSS w zakresie projektowania, instalowania, konfiguracji, programowania i serwisowania. d) co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadające certyfikat ofertowanych systemów kontroli dostępu KD i rejestracji czasu pracy RCP w zakresie projektowania, instalowania, wdrażania i konserwacji. e) co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadające certyfikat oferowanego systemu ochrony obwodowej - peryferyjnej (napłotowej) w zakresie instalacji, konfiguracji i serwisu. f) co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadające certyfikat w zakresie w zakresie projektowania, doboru urządzeń, architektury systemu, instalowania, programowania i diagnostyki, konserwacji oferowanego systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdzie się w PFU, który stanowił będzie załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ), która zostanie przekazana tylko Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z Zaproszeniem do składania ofert i nie może być udostępniana innym podmiotom niż Wykonawca. Wykonawca, w celu uzyskania PFU zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o zachowaniu poufności, zamieszczone w rozdz. B pkt 3 wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę (bez udziału Podwykonawców) w zakresie części zamówienia, które nie są robotami budowlanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacje zawarto w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału zostały określone w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Ogłoszeniem opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach