Przetargi.pl
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 241 w związku z realizacją inwestycji pn Przebudowa mostu drogowego przez rzekę Orla w km 42+739 w m. Więcbork

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 241 w związku z realizacją inwestycji pn Przebudowa mostu drogowego przez rzekę Orla w km 42+739 w m. Więcbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie swym zakresem obejmuje: 1.1. Branżę mostową: a) prace rozbiórkowe istniejącego obiektu (wyposażenia, przęsła, przyczółki oraz skrzydeł), b) wykonanie fundamentów pod nowy obiekt, c) montaż prefabrykatów wielkowymiarowych konstrukcji mostu, d) wykonanie płyty żelbetowej na prefabrykacie, e) wykonanie ścian oporowych w rejonie przyczółków, f) wykonanie płyt przejściowych, g) wykonanie kap chodnikowych, h) wykonanie nawierzchni asfaltowych, i) montaż balustrad i bariero poręczy. 1.2. Branżę drogową - remont drogi na dojazdach do mostu polegający na: a) korekcie geometrii łuków poziomych, b) wykonaniu nasypów w związku ze zmiana niwelety drogi, c) remoncie i wykonaniu nowych rowów odwadniających, d) wykonaniu odwodnienia drogi, e) robotach nawierzchniowych - konstrukcja nawierzchni KR4, f) regulacji zjazdów indywidualnych. 1.3. Branżę sanitarną: a) roboty ziemne, b) roboty w zakresie budowy rurociągów, c) wykonanie studni rewizyjnych, d) wykonanie studzienek kanalizacyjnych i ściekowych, e) umocnienie skarp przy wylotach kanałów. 1.4. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu. 1.5. Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych inwestycji zgodnie z wytycznymi z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, które obejmuje: 1.5.1. Wykonanie i dostawę oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce tablic informacyjnych i pamiątkowych, 1.5.2. Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego kolorowych folderów A4 i długopisów metalowych. 1.5.3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej poszczególnych etapów realizacji inwestycji 2. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013r, oś priorytetowa I - Rozwój Infrastruktury Technicznej, działanie 1.1 - Infrastruktura Drogowa. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia: 3.1. w zakresie robót budowlanych został opisany w dokumentacji technicznej, 3.2. w zakresie materiałów informacyjnych i promocyjnych zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej dla zadań realizowanych w ramach RPO-WKP został opisany poniżej: 3.2.1 tablice informacyjne i pamiątkowe: Wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic pamiątkowych - 2 szt. o wymiarach 1500cm x 2000cm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500cm x 2000cm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt. 3.2.1.1 Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji danych w zakresie treści tablic (zmiana dotyczy wartości zadania na tablicach informacyjnych i pamiątkowych). Dane powinny być zmienione w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego. Dopuszcza się aktualizację treści przez naklejenie nowych danych w kolorystyce zgodnej z wytycznymi oraz w sposób zapewniający trwałość i ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Dane mogą być zmienione raz w przypadku tablicy informacyjnej oraz dwukrotnie na tablicy pamiątkowej. 3.2.1.2. Przed wykonaniem oznakowania Zamawiający wymaga wcześniejszego uzgodnienia pozycji układu graficznego, jak również nadruku i wszystkich innych form znakowania w drodze elektronicznej - mailowej z Zespołem ds. Mostów. 3.2.1.3. Lokalizacje dostawy i montażu tablic informacyjnych i pamiątkowych wskaże Zamawiający po podpisaniu umowy. 3.2.2. materiały promocyjne: Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego: a) kolorowych folderów A4, zszytych na papierze kredowym, 20 stron-jeden folder, gramatura 250g, druk dwustronny, sposób łączenia: oprawa zeszytowa zszyta na 2 zszywki - 100 szt., b) długopisów metalowych, mechanizm (pstryk), z grawerowanym nadrukiem logotypów i tytułem projektu - 100 szt., 3.2.2.1. Wymagania dotyczące jakości długopisów: materiał, z którego będzie wykonany produkt powinien być bez żadnych odbarwień, rozdarć i uszczerbków, znakowanie musi być trwałe i czytelne, wszystkie części powinny być ze sobą połączone i do siebie pasować, wszystkie długopisy muszą posiadać nowe wkłady w kolorze niebieskim oraz muszą być pakowane zbiorczo, na kartonie powinna znajdować się informacja dotycząca przedmiotu i liczby sztuk w kartonie. 3.2.2.2. Wykonanie dokumentacji fotograficznej (przed realizacją, w trakcie realizacji i po realizacji inwestycji) w wersji elektronicznej, kolor - 1 kpl. 3.2.3. Wszystkie oferowane do dostawy produkty muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w opisie zamówienia, a także muszą spełnić warunki określone dla bezpieczeństwa produktu w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12.12.2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2003r. nr 229, poz. 2275 z póź. zm.). 3.2.4. Wykonawca przed wykonanie zlecenia przedstawi projekt rozmieszczenia logotypów na fotografiach materiałów promocyjnych. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi do wykonania zamówienia. 4. Charakterystyka obiektu: Obiekt jest konstrukcją jednoprzęsłową o rozpiętości w świetle podpór 5,05m. Przęsło płytowo-belkowe, stalowo-żelbetowe w postaci obetonowanych dwuteowników IPN 240 oparte na przyczółkach murowanych z kamieni ciosanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620 ). 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach