Przetargi.pl
Rozbudowa drogi wewnętrznej na drogę pożarową wraz z budową parkingu i infrastruktury technicznej, na dojeździe do Publicznego Przedszkola nr 6, przy ul. Tysiąclecia w Wałczu

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.walcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi wewnętrznej na drogę pożarową wraz z budową parkingu i infrastruktury technicznej, na dojeździe do Publicznego Przedszkola nr 6, przy ul. Tysiąclecia w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Rozbudową drogi wewnętrznej na drogę pożarową wraz z budową parkingu, i infrastruktury technicznej na dojeździe do Publicznego Przedszkola nr 6, przy ul. Tysiąclecia w Wałczu”. 1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty przygotowawcze, w tym rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, z płyt drogowych „trylinki”, z kostki betonowej, płyt chodnikowych, krawężników i obrzeży bet. oraz odcinka istniejącego ogrodzenia stadionu, b) Wykonanie robót ziemnych – 519,0m3, c) Budowa kanalizacji deszczowej: • Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1000 mm – 1szt. • Przyłącza kanalizacyjne PVC Ø 200 2 szt. o całkowitej długości 5,80 mb. • Wpusty ściekowe Ø 500 - 2szt. • Regulacja studni kanalizacyjnych - 2szt. d) Budowa drogi pożarowej o nawierzchni z kostki betonowej, gr.8cm, kolor szary, szer.5,0 m i długości 90mb, o pow. (łącznie z przełożeniem istniejącej kostki) - 698,0 m2 e) Budowa parkingu z kostki betonowej, gr.8cm, kolor grafit, typ „starobruk”, z liniami rozgraniczającymi stanowiska postojowe szer. 0,20m, w kolorze żółtym, o pow. - 196,0m2. f) Budowa chodników z kostki betonowej, 3-elementowej, typ „starobruk”, gr.8cm, w kolorze „barwy jesieni” o pow. - 360m2. g) Budowa zjazdów z kostki betonowej , gr.8cm, kolor grafit, typ „starobruk”, o pow. - 129m2. h) Budowa muru oporowego z elementów prefabrykowanych typu „L”, o długości – 17,0mb i) Przebudowa oświetlenia drogowego: • Demontaż 2 słupów oświetleniowych (własność UM Wałcz) oraz 2 słupów oświetleniowych (własność ENEA Oświetlenie), • Montaż 2 szt. słupów oświetleniowych wraz z montażem 2 opraw oświetleniowych typu LED, • Ułożenie linii kablowej nn zasilającej słupy oświetleniowe, o długości – 104,0mb j) Budowa nowego ogrodzenia stadionu, z paneli systemowych, kratowych typu 2D, wysokości 1,63m, ze słupkami stalowymi 60x40x2mm + brama i furtka na stadion ze słupkami stalowymi 100x100x3mm + podmurówka prefabrykowana bet. 300x2500x60mm (wariant II), o długości całkowitej – ok. 81,0mb k) Docelowa organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). 1.2. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.3 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. b) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. c) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. d) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. e) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. f) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa), kierownika robót sanitarnych, spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. g) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 6. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45000000 Roboty budowlane 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45111000 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111230 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45112000 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112200 Usuwanie powłoki gleby 45112210 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45112700 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112730 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45200000 Roboty budogi@wlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000 Roboty w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu 45231000 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231300 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232000 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232400 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45233000 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg 7. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR które stanowią załączniki do SIWZ oraz decyzją pozwolenia na budowę. a) Ze względu na fakt, że roboty będą realizowane na obiekcie czynnym, Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym oraz Dyrektorami: Szkoły Podstawowej nr 4, Publicznego Przedszkola nr 6 i Publicznego Żłobka w Wałczu, sposób prowadzenia prac, harmonogram oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, zapoznanie się z dokumentacją projektową i na tej podstawie dokonanie wyceny robót do oferty. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 11. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. a) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy pracowników. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wszelkie prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. c) Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia w danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z powierzonych obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia. d) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 11 powyżej, wykonawca zobowiązany będzie składać, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach: o pierwsze oświadczenie wraz z wykazem osób wyznaczonych do realizacji robót budowlanych – w terminie ustalonym przez zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji robót, zawierające w szczególności imię nazwisko oraz pełnioną funkcję. o jako załącznik do protokołów odbioru. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę i dowody opłaty składek na ZUS dla zadeklarowanej ilości pracowników) potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę (z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach