Przetargi.pl
Rozbudowa drogi w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Kłocko Gmina Sieradz na odcinku od km 0+000 tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi wewnętrznej Kłocko - Kłocko Mokre, do km 0+735 tj. do posesji nr 56 po prawej stronie drogi. 2)Podstawowy zakres robót obejmuje w szczególności : -rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, -wykonanie koryta pod nową konstrukcję jezdni, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z ułożeniem warstwy bitumicznej, -remont przepustu betonowego w km 0+084, poprzez wymianę rur betonowych na rury PEHD, montaż ścianek czołowych prefabrykowanych oraz wzmocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami ażurowymi, -wykonanie rowów przydrożnych po lewej stronie drogi oraz cieku korytkowego. Rowy przydrożne na odcinkach od km 0+007 do km 0+248 i od km 0+512 do km 0+728, na odcinku od km 0+248 do km 0+512 został zaprojektowany ściek korytkowy prefabrykowany o szerokości 60cm, -odmulenie rowów na odpływie przepustu w km 0+084 oraz rowu przydrożnego przy drodze polnej w km 0+728, -wykonanie zjazdów z destruktu bitumicznego. Zjazdy poza rowem przydrożnym pozostawia się w stanie istniejącym. Na zjazdach z kostki betonowej uwzględniono przełożenie kostki betonowej po wykonaniu rowu, -ustawienie nowego oznakowania pionowego, -regulację wysokości zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej jezdni i poboczy oraz przebudowę hydrantów stojakowych na podziemne, -regulację studni do poziomu wykonanej nawierzchni bitumicznej, -w miejscach kolizji kabla energetyczny NN z projektowaną jezdnią wykonanie rur osłonowych typu "AROTA" o średnicy 160mm, -przestawienie słupów na pobocze ziemne projektowanego odcinka. 3)Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -prędkość miarodajna -50km/godz. -obciążenie ruchem - nie określa się, -szerokość jezdni 4,50m, -rowy przydrożne - trapezowe, -szerokość poboczy – 0,75m, -długość odcinka - 735m. 4)Przed przystąpieniem do robót związanych z rozbudową odcinka drogi należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy zaworów wodociągowych, oraz kable energetyczne NN. Roboty w obrębie tych urządzeń wykonywać ręcznie w promieniu 1,5m i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 5)Materiał pochodzący z rozbiórki nawierzchni z tłucznia kamiennego i przepustu z rur betonowych stanowi własność Zamawiającego i należy zeskładować go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6)Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 7)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki Nr 10,11,12 do SIWZ. 8)a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, -roboty związane z przebudową i remontem nawierzchni (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót). b)Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią pkt 8 Załącznika Nr 1 do SIWZ. c)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, -przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d)Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczenia, bądź przedstawienie oświadczenia niekompletnego, nie obejmującego wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. e)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: -oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; -poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późn. zm.). (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; f)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku Nr 2 do SIWZ – wzór umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności i może być podstawą do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9)Inwestycja dofinansowana jest z Funduszu Dróg Samorządowych w ramach zadania "Rozbudowa drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Kłocko na odcinku od km 0+000 do km 0+735"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem i załącznikiem Nr 13 do SIWZ – kosztorys ofertowy, 2)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 3)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 4)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ. 3. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 ustawy — tj. obowiązku przekazania przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach