Przetargi.pl
„ROZBUDOWA DROGI ULICY ŚREDNIEJ W MIEJSCOWOŚCI MILANÓWEK POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA”

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 14976316000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ROZBUDOWA DROGI ULICY ŚREDNIEJ W MIEJSCOWOŚCI MILANÓWEK POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „ROZBUDOWA DROGI ULICY ŚREDNIEJ W MIEJSCOWOŚCI MILANÓWEK POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA” znak: DT.43.32.2019, 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy ulicy Średniej w Milanówku polegającej na budowie chodnika” na odc. od torów WKD do granicy z Gminą Grodzisk Mazowiecki Powiat Grodziski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego z uwzględnieniem uwag, zaleceń i wytycznych Zamawiającego oraz uwag i koniecznych uzupełnień wymaganych przez instytucje opiniujące lub zatwierdzające poszczególne części dokumentacji projektowej. 2) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją w/w inwestycji. 2. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZADANIE INWESTYCYJNE 2.1. Lokalizacja. Lokalizacja drogi (szkic lokalizacyjny) i mapa zasadnicza aktualna na sierpień 2018r. zostały przedstawione w załączniku nr 9 do SIWZ. Przedmiotowa inwestycja położona jest w gminie Grodzisk Mazowiecki Powiat Grodziski i dotyczy budowy chodnika na odcinku o długości ok. 1231 mb ( od torów WKD do granicy z gminą Grodzisk Mazowiecki). 2.2. Stan istniejący. Ulica Średnia jest drogą powiatowa klasy „Z”. Obszar ulicy nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Obecna nawierzchnia drogi jest asfaltowa. Brak odwodnienia. Wyposażenie drogi przedstawione zostało na mapach zasadniczych w załączniku nr 9 do SIWZ. Podana szacunkowa długość pasa drogowego jest orientacyjna i maja charakter wyłącznie informacyjny. Długości i szerokości pasów drogowych będą określone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego w ramach koncepcji przedprojektowej. 2.3.Określenie reprezentacji: a. Zamawiajacy: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim b. Inwestor: Zarząd Powiatu Grodziskiego. Inwestor (Zarząd Powiatu Grodziskiego) udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa niezbędnego do uzyskania w jego imieniu Decyzji ZRiD w tym złożenia wniosku i uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień dokumentacji niezbędnych do prawidłowego złożenia wniosku. Należy uwzględnić w procesie projektowym (strony tytułowe, opisy, tabelki itd.). Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o złożeniu wszelkich wniosków w imieniu Inwestora (w zakresie uzgodnień, opinii itp.). 3. WYMAGANY ZAKRES BUDOWY WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO. Wykonawca dokumentacji projektowej powinien w projekcie uwzględnić wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu budowy chodnika. 3.1. Branża Drogowa 1). Inwestor wymaga zaprojektowania rozbudowy ulicy Średniej w Milanówku polegającej na budowie chodnika” na odc. od torów WKD do granicy z Gminą Grodzisk Mazowiecki Powiat Grodziski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:  projekt ma przewidzieć zaprojektowanie ciągu chodnika o szer. 2,5 m o nawierzchni asfaltowej;  projekt ma uwzględniać zaprojektowanie wjazdów na tereny działek o nawierzchni z kostki szarej gr. 8 cm;  konstrukcja i parametry techniczno-użytkowe ciągu – powinny być dostosowane do klasy drogi „Z”; Inwentaryzacja geodezyjna ma uwzględniać rzędną wysokościową położenia każdej bramy wjazdowej w celu zaprojektowania zjazdów do posesji i chodnika o spadku poprzecznym i podłużnym zgodnym z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 2) Projektu stałej organizacji ruchu. 3.2. Odwodnienie. Zaprojektować odwodnienie. 3.3. Wymagania dodatkowe 1) Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu zamówienia: a) zastosowania materiałów oraz urządzeń spełniających odpowiednie normy oraz cechy techniczne i jakościowe; b) zgodności z przepisami w zakresie projektowania nawierzchni; c) zastosowania nowoczesnych rozwiązań ekologicznych i energooszczędnych; d) zastosowania materiałów estetycznych, trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne, łatwych do czyszczenia i konserwacji, funkcjonalnych, stylem nawiązujących do architektury otoczenia oraz stosownych do funkcji i klasy obiektu; e) stosowania rozwiązań zapewniających optymalne użytkowanie obiektu w przyszłości; f) uwzględnienia wszystkich elementów, koniecznych do realizacji inwestycji, w tym budowy urządzeń technicznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym; g) spójności w sposobie zagospodarowania gruntów i ciągów komunikacyjnych wszystkich lokalizacji objętych zadaniem inwestycyjnym; h) przy nadawaniu nowych funkcji terenom nie zagospodarowanym uwzględnienia charakteru sąsiadującej zabudowy; i) przestrzegania zasad uniwersalnego projektowania, tzn. projektowania infrastruktury dostępnej dla wszystkich, w tym osób z niepełnosprawnościami i seniorów w możliwe największym stopniu, bez potrzeby ponownej adaptacji. 2) Zamawiający dopuszcza dokonanie wyboru poszczególnych elementów wyposażenia z istniejącej oferty rynkowej. Wykonawca, spełniając wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, winien uwzględnić nadrzędną rolę obowiązujących przepisów, norm i wytycznych projektowych, zwłaszcza prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych. 3.4. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.1. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług w zakresie projektowania, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). 1.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 1.3. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.4. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 1.5. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . 1.6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.7. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli, co najmniej 36-miesięcznej rękojmi dla dokumentacji projektowej, licząc od daty przekazania dokumentacji i podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące, wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych, w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 9. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach