Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4536 E Rychłocice – Osjaków – Siemkowice – Pajęczno na odcinku Lipnik (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3504 E) – Siemkowice

Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 98330 Pajęczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3113120, 3113121 , fax. 343 113 121
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie
    ul. Kościuszki 76
    98330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 3113120, 3113121, fax. 343 113 121
    REGON: 15139917200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4536 E Rychłocice – Osjaków – Siemkowice – Pajęczno na odcinku Lipnik (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3504 E) – Siemkowice
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej Nr 4536 E Rychłocice – Osjaków – Siemkowice – Pajęczno na odcinku Lipnik (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3504 E) – Siemkowice na długości 3103.78 m w km 2+276÷5+379,78 Chodnik w m. Mazaniec, szer. 1,5 m, dł. 411,30 m w km 2+492.44÷2+903.74 Chodnik w m. Siemkowice, szer. 2,0 (strona prawa) 1,5m lub do granic ogrodzeń (strona lewa) dł. 287,08 m, w km 5+092.70÷5+379,78 Zjazdy gospodarcze(indywidualne): Zjazdy do posesji oraz zjazdy przez projektowany chodnik należy wykonać z betonowej kostki wibroprasowanej betonowej gr. 8cm na podsypce cem. - piaskowej gr. 3cm,podbudowa z kruszywa stab. mechanicznie gr. 20cm Zjazdy na pola przez pobocze należy wykonać z tłucznia kamiennego gr. 15 cm Szerokość pobocza : 0,75 m Konstrukcja poboczy: - Nawierzchnia z destruktu - gr. 6cm. - Kamień łamany - gr. 10cm. Szerokość jezdni : - 5,5m÷7,0, przekrój półuliczny, uliczny i szlakowy. Konstrukcja jezdni Wzmocnienie istniejącej jezdni: w km 2+276÷2+965 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. Na odc. 2+276÷2+965 wykonać warstwę ścieralną ze względu iż w poprzednich etapach budowy został wykonany etap wzmocnień i poszerzeń. w km 2+965÷3+453,20 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - warstwa wyrównawcza gr min 2cm - w km 3+453,20÷3+953,40 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - warstwa wyrównawcza gr min 3cm - w km 3+953,40÷4+441,60 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - warstwa wyrównawcza gr min 4cm w km 4+441,60÷4+923,89 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - warstwa wyrównawcza gr min 2cm - w km 4+923,89÷5+400,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - 5cm warstwa wiążąca - warstwa wyrównawcza gr min 2cm w km 5+400,00÷5+379.78 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - 4cm warstwa wiążąca - warstwa wyrównawcza gr min 2cm Konstrukcja poszerzeń. jezdni: -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4cm - Wyrównanie jezdni masą mineralno – bitumiczną - Beton asfaltowy w warstwie wiążącej gr. 8cm - Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm - Wzmocnienie podłoża - stabil. gruntu cementem z bet. o Rm = 2,5 MPa gr. 10cm Odwodnienie: Na odcinkach rowu odpływowego, pod zjazdami gospodarczymi, zastosowano przepusty z rur PEHD 400 . Na zjazdach do posesji zastosowano ścianki czołowe, natomiast na zjazdach na pola zastosowano ścięte końcówki rur W m. Mazaniec odwodnienie stanowić będzie ściek przykrawężnikowy wykonany z betonowej kostki wibroprasowanej gr.8 cm na podscypce cem-piask gr. 4 cm. Pod ściekiem należy wykonać stabilizację gruntu cementem o Rm 2,5MPa gr. 15cm. Odbiornik ścieków wykonany będzie z rur PVC fi 160mm do rowu za chodnikiem. Rów za chodnikiem umocnić płytami ażurowymi prefabrykowanymi typu "Meba" o gr. 10cm, na podsypce cem.-piask. 1:4 gr. 5cm. W miejscowości Siemkowice należy wyregulować istniejące wpusty deszczowe. Remont mostu: Remont mostu polega na wymianie nawierzchni, izolacji , wymiany poręczy, odnowie belek gzymsowych , obrukowaniu stożków. Należy zerwać nawierzchnię do istniejącego pomostu , oczyścić i zaizolować. Na nową nawierzchnię składać się będzie: - Beton asfaltowy w warstwie ścieralnej grubości 4cm. wg PN-EN 13108-1:2006 (U) - Beton asfaltowy w warstwie wiążącej grubości 8cm. wg PN-EN 13108-1:2006 (U) - Izolacja z papy termozgrzewalnej - Chudy beton gr. 5cm B25 Na moście wykonać piaskowanie powierzchni konstrukcji żelbetowych, torkretowanie. Należy również wymienić dylatacje na moście. Stożki należy umocnić brukiem gr.10-15 cm na podbudowie z betonu B10 gr.20cm. Należy uzupełnić ubytki betonu na całej konstrukcji obiektu zaprawą naprawczą PCC oraz skuć zgrubienia o ostrych krawędzi. Powierzchnie betonów zaizolować . Bariery wymienić na typu mostowego BPS/2 oraz na dalszym odcinku za mostem ustawić bariery przekładkowe typu SP-06. Dodatkowo należy zamontować ścieki betonowe oraz wyremontować schody techniczne. Organizacja ruchu: Oznakowanie poziome jako grubowarstwowe strukturalne , oznakowanie pionowe z foli II generacji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach