Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4124W ul. Spacerowej w m. Borzęcin Duży na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 w kierunku północnym, dł. ok. 1100mb., gm. Stare Babice

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 221 380 , fax. 227 221 380
  • Data zamieszczenia: 2020-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 221 380, fax. 227 221 380
    REGON: 14900974000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 4124W ul. Spacerowej w m. Borzęcin Duży na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 w kierunku północnym, dł. ok. 1100mb., gm. Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4124W ul. Spacerowej w m. Borzęcin Duży na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 w kierunku północnym, dł. ok. 1100mb., gm. Stare Babice” w zakresie: 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wycinka drzew, karczowanie pni, krzaków, rozbiórka murku klinkierowego, utylizacja materiałów z rozbiórki). 2) Roboty rozbiórkowe: - mechaniczne rozebranie istniejących nawierzchni/podbudów z kruszywa, betonu, bruku kamiennego, mieszanek mineralno-asfaltowych - rozbiórka obrzeży i krawężników wraz z ławą - frezowanie nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 5045 m2 - wywóz materiału z rozbiórki 3) Roboty ziemne: - odhumusowanie, korytowanie w ilości ok. 1850 m3 - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi - nasyp gruntem z dowozu w ilości ok. 1860 m3 4) Podbudowy: - warstwa stabilizacji C3/4 gr. 20 cm w ilości 2400 m2 - warstwa kruszywa łamanego gr. 20 cm – 2185 m2 - warstwa kruszywa łamanego gr. 15 cm – 690 m2 - warstwa kruszywa łamanego gr. 10 cm – 2315 m2 - warstwa odsączająca pospółka gr. 15 cm – 759 m2 - warstwa stabilizacji C3/4 gr. 10 cm w ilości 2830 m2 - warstwa podbudowy z betonu C20/25 gr. 24cm w ilości 37 m2 5) Nawierzchnia bitumiczna: - oczyszczenie i skropienie o pow. ok. 16 645 m2 - podbudowa AC 22P gr.8 cm o pow. ok. 2185 m2 - wiążąca AC 16 W gr. 6 cm o pow. ok.2185 m2 - siatka z włókna szklanego o pow. ok. 5045 m2 - ścieralna AC 11 S gr. 5 cm o pow. ok. 7230 m2 - wyrównawcza AC16W gr. 3-5 cm o pow. 5045 m2 - ścieralna AC 8 S gr. 4 cm o pow. ok. 2315 m2 - wiążąca AC 16 W gr. 4 cm o pow. ok.75 m2 6) Nawierzchnia chodników z kostki bet. gr. 6 cm o pow. ok. 525 m2 7) Nawierzchnia zjazdów z kostki bet. gr. 8 cm o pow. ok. 690 m2 8) Nawierzchnia wybrukowania z kostki kamiennej granitowej gr 15/17cm na podsypce cementowej Rm=14MPa w ilości 23m2 9) Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm o pow. ok. 908 m2 10) Pobocza wzmocnione płytami prefabrykowanymi z betonu C30/37 gr.14cm w ilości 10mb 11) Krawężniki betonowe drogowe 15x30 cm wtopione i wystające na ławie betonowej o łącznej dł. ok. 1390 m 12) Opornik betonowy 12x25 cm na ławie betonowej o łącznej dł. ok. 1250 m 13) Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej o dł. ok. 1875 m 14) Ściek uliczny przykrawężnikowy i skarpowy o dł. ok. 371 m 15) Ścianki oporowe z prefabrykatów żelbetowych w ilości 110m 16) Przebudowa przepustu w km 0+395,00: - wykopy w ilości ok. 44 m3 - umocnienie ścian wykopów w ilości ok. 57m2 - kanały z rur PP SN8 DN 800 o łącznej dł. 16 m - zasypka przepustu materiałem dowiezionym w ilości ok. 30 m3 - umocnienie wlotu i wylotu przepustu brukiem kamiennym na betonie C20/25 gr. 15 cm w ilości ok. 4 m2. - prefabrykowana ściana żelbetowa DN400 wraz z posadowieniem w ilości 1 szt. - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1500mm wraz z podbudową z chudego betonu – ilość 2szt. - odwodnienie wykopu w ilości ok. 16 m 17) Kanalizacja deszczowa i drenaż: - wykopy w ilości ok. 750 m3 - wywóz nadmiaru ziemi - kanały z rur litych PVC SN8 DN 200 o łącznej dł. ok. 65 m - kanały z rur litych PVC SN8 DN 250 o łącznej dł. ok. 20 m - kanały z rur litych PVC SN8 DN 400 o łącznej dł. ok. 102 m - kanały z rur PP lub PVC SN8 perforowanych z filtrem PP DN 250 o łącznej dł. ok. 304m - kanały z rur PP lub PVC SN8 perforowanych z filtrem PP DN 300 o łącznej dł. ok. 101m - kanały z rur PP lub PVC SN8 perforowanych z filtrem PP DN 400 o łącznej dł. ok. 36m - studnie rewizyjne z PP śr. 425 mm w ilości 11 szt. - studnie rewizyjne z PP śr. 600 mm w ilości 11 szt. - studnie rewizyjne z kręgów żelbetonowych śr. 1200 mm w ilości 6 szt. - studnie ściekowe uliczne śr. 500 mm w ilości 15 szt. - odwodnienie liniowe z posadowieniem systemowym – 6kpl. - zasypka i obsypka rurociągu materiałem dowiezionym - złoża filtracyjne w ilości ok. 316,5 m3 - ułożenie geowłókniny filtracyjnej 110g/m2 w ilości ok. 1660 m2 - odwodnienie wykopu - próby szczelności i inspekcja kamerą wizyjną wykonanych kanałów - prefabrykowana zbrojona ścianki wylotów kanałów – 11szt.. - umocnienie skarp brukiem kamiennym na betonie C20/25 – ok. 16m2 18) Sieć gazociągowa – usunięcie kolizji – 1kpl. 19) Sieć energetyczna – usunięcie kolizji – 1kpl 20) Oświetlenie uliczne – 1kpl. 21) Rowy drogowe: - wykopy w ilości ok. 790 m3 - wywóz nadmiaru ziemi - umocnienie skarp i dna rowu płytami EKO na geowłókninie filtracyjnej w ilości ok. 100 m2 - kanały z rur PP SN8 DN 315 o łącznej dł. ok. 18 m - kanały z rur PP SN8 DN 400 o łącznej dł. ok. 82 m - studnie rewizyjne z PP śr. 600 mm w ilości 3 szt. - podsypka, zasypka i obsypka rurociągu materiałem dowiezionym - prefabrykowane zbrojone ścianki wylotu w ilości 23 szt. 22) Oznakowanie pionowe i poziome oraz elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego 23) Humusowanie terenu z obsianiem w ilości ok. 3000 m2 24) Umocnienie skarp za pomocą grodzic w rejonie słupa średniego napięcia – 1kpl. 25) Regulacja wysokościowa urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym (skrzynki, hydranty, włazy) – 1 kpl. 26) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, ewentualne zabezpieczenie bądź odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 85 000 zł (słownie osiemdziesiąt pięć tysięcy zł) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem art. 12 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 14 1240 6973 1111 0010 8713 0439 z podaniem numeru przetargu. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Wadium wniesione przelewem na konto ZDP uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach