Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3539W Radom - Gębarzów - Polany (lI etap)

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483815061
  • Data zamieszczenia: 2024-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU
    ul. Graniczna 24
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483815061
    REGON: 672007987
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 3539W Radom - Gębarzów - Polany (lI etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3539W Radom – Gębarzów – Polany (II etap)”, na odcinku długości 1,73 km od km 7+100 do km 8+830, na terenie gmin Skaryszew i Kowala, obejmujących między innymi:- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni o szer. 7,0 m,- wykonanie ścieżki rowerowej szer. 2,0 m,- wykonanie ścieżki pieszo – rowerowej szer. 3,0 m- wykonanie chodnika szer. 2,0 m,- wykonanie poboczy umocnionych kruszywem szer. 1,25 m,- budowę kanalizacji deszczowej,- wykonanie rowów przydrożnych,- przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,- likwidację kolizji z siecią teletechniczną,- budowę kanału technologicznego,- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.• Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyznaczenia i utrwalenia na gruncie, wraz z wymaganymi opracowaniami geodezyjnymi, nowych punktów granicznych pasa drogowego, po podziale nieruchomości zgodnie z decyzją ZRID, znakami granicznymi – słupek betonowy (beton zbrojony z krzyżem u góry).Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym Formularz nr 2 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie robót należy wykonać również:- wszystkie roboty – prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, w tym wynikające z SST i dokumentacji projektowej, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (umowy, SST, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:- dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),- projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysach ofertowych zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysach ofertowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST i projekcie budowanym.3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje Inspektor Nadzoru.5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.Przedmiotowe zadanie zostało zakwalifikowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/2865/PolskiLad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 110 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Radomiu:BNP Paribas Bank Polska S.A. 15 1600 1462 1821 8906 6000 0003W tytule przelewu należy wpisać znak postępowania, co umożliwi identyfikację wpłaty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) zawierać nazwę i adres:- dającego zlecenie (Wykonawcy),- beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zamawiającego), tj.: Powiat Radomski, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom,- gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia),2) kwotę gwarancji/poręczenia w PLN,3) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,4) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),7) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.7. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres e-mail na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub dysponuje zdolnością kredytową, w wysokości co najmniej 7 000 000,00 zł,2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie niższej niż 8 500 000 zł związane z budową / przebudową / rozbudową drogi publicznej, w zakres których wchodziło wykonanie w szczególności robót polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych / betonu asfaltowego lub SMA, przy czym przez jedno zamówienie rozumie się zadanie wykonane w ramach jednej umowy;b) wskaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.:- kierownik budowy - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- kierownik robót kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do wyżej określonych warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, tj. roboty i usługi wymienione odpowiednio w pkt. a, b.Zgodnie z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do wyżej określonych warunków Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, tj. roboty i usługi wymienione odpowiednio w pkt. a, b.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach