Przetargi.pl
„ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2621G ŁĄG – ZŁE MIĘSO” REALIZOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA Z FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 09235123900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2621G ŁĄG – ZŁE MIĘSO” REALIZOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA Z FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2621G ŁĄG – ZŁE MIĘSO” REALIZOWANE W RAMACH DOFINANSOWANIA Z FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SIWZ, Dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty budowlane pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621G Łąg- Złe Mięso” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Początek przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 2621G zlokalizowano w km 0+000,00 w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2609G Łąg - Lipki - Kęsza - (Szlachta), gdzie następuje dowiązanie się do stanu istniejącego i istniejącej szerokości drogi. Droga w stanie obecnym ma jezdnię szerokości zmiennej (4,8m do 5,0m), a w związku z zaplanowaną rozbudową następuje jej poszerzenie do min. 6,0m. W ramach rozbudowy drogi wykonane zostaną również pozostałe elementy infrastruktury jak np. zjazdy, ciąg pieszo-rowerowy, wyniesione przejście. Koniec projektowanej rozbudowy drogi 2621G planuje się w miejscowości Złe Mięso w km 2+417. Konstrukcje nawierzchni; 1. konstrukcja nawierzchni jezdni:  warstwa ścieralna z SMA 8 grub. 4cm,  warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm,  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm C 90/3,  podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 2. konstrukcja nawierzchni na zjazdach z BA:  warstwa ścieralna z BA AC 11S grub. 4cm,  warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm,  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm,  podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 3. konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej:  kostka betonowa grub. 8cm,  podsypka cementowo-piaskowa grub. 3cm,  kruszywo naturalne łamane 0÷31,5mm grub. 20cm,  podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 4. ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej:  kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grub. 8cm,  podsypka cemeontow-piaskowa1:4, grub. 3cm,  podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 10cm C 90/3, Projektowana kanalizacja deszczowa będzie odprowadzała wody opadowe i roztopowe poprzez podział na 5 zlewni i zrzut do istniejących odbiorników. Zakres prac obejmuje wykonanie:  sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø315mm,  przykanalików łączących studnie wpustowe uliczne z siecią kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø200mm,  studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych Ø1000mm i Ø1200mm,  studzienek ulicznych wpustowych Ø500mm z osadnikami H=1,0m – wpust przykrawężnikowy lub krawężnikowy,  liniowych korytek odwadniających ze skrzynką i rusztem D400,  wylotów kanalizacji do odbiorników w ilości 5,  regulacji pionowa wszystkich urządzeń infrastruktury podziemnej, Zakres przebudowy kolidujące sieci elektroenergetycznej:  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK1x1P nr 0013619),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+1TL nr 205/1),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż ist. ZK1-1P i montaż w nowej lokalizacji proj. ZK1x1P nr 203/1),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+2TL nr 402/1),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKXS 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595↔ZK1x1P nr 501),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (przeniesienie stanowiska słupa nn-0,4kV nr 206, zasilany z ST nr 33595),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595↔ZK nr 301),  przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33555↔ZK nr 301-302),  układanie kabla, Odtworzenie oraz wykonanie ogrodzeń posesji – 3 sztuki Uwaga: Materiały z rozbiórki warstw drogowych przebudowy drogi do złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w powiecie chojnickim Gmina Czersk do 10 km od placu budowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych - operator rozściełacza. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO" (tj. w szczególności 1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str, 1) dalej „RODO". Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust.l pkt 5 Istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP ( t. j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY WPISAĆ: ZP.272.14.2020 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy / jeżeli dotyczy/ 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6) kwotę zobowiązania, 7) termin ważności, 8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.” 14. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale D Siwz –załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ DRUK „OFERTA” WG ZAŁĄCZNIKA DZIAŁ. C DO SIWZ. 2) OŚWIADCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ROZDZIALE XI UST.1 SIWZ - PROPOZYCJE TREŚCI OŚWIADCZEŃ ZOSTAŁY ZAMIESZCZONE W DZIALE D SIWZ - ZAŁĄCZNIKI: ZAŁĄCZNIK NR 1. I 2. 3) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM W PRZYPADKU GDY WADIUM WNOSZONE JEST W INNEJ FORMIE NIŻ PIENIĄDZ, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO ZŁOŻENIA ORYGINAŁU DOKUMENTU, 4) KOSZTORYS OFERTOWY UPROSZCZONY ZAWIERAJĄCY WARTOŚĆ ROBOCIZNY I MATERIAŁÓW, 5) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 6 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach