Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Stefana Roweckiego "Grota" 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23/654-34-68
- Data zamieszczenia: 2023-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
Stefana Roweckiego "Grota" 10
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 23/654-34-68
REGON: 130382305 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdmlawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2315W Dębsk - Szydłowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot inwestycji obejmuje rozbudowę drogi powiatowej nr 2315W relacji Dębsk – Szydłowo na odcinku od km 0+000,00 do km 4+359,03 Zakres robót:• Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym roboty związane z wycinką drzew wraz z ich karczowaniem i wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny, frezowaniem istniejącej nawierzchni, rozbiórką istniejących elementów dróg wraz z przepustami, wywiezienie gruzu poza plac budowy• Roboty ziemne związane z budową nowej konstrukcji jezdni, chodników, zjazdów, rowów drogowych, przepustów, sieci odwodnieniowej wraz z umocnieniem pionowym wykopów oraz wykonaniem podsypki i obsypki nad rurociągiem • Wykonanie rowów drogowych i przepustów pod drogą i zjazdami wraz z ściankami czołowymi oraz umocnieniem koryta rowów melioracyjnych• Wykonanie odwodnienia drogi w tym ułożenie rur, ustawienie studni chłonnych, studzienek ściekowych wraz z wykonaniem próby szczelności kanalizacji oraz wykonaniem rowu krytego• Profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów• Wykonanie robót brukarskich w tym ustawienie krawężników, obrzeży i oporników• Wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów w tym wykonanie warstwy ocinającej z piasku, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych przed ułożeniem warstw bitumicznych, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie, wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem o C3/4 ≥ 6 MPa, wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC16P, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej i płyt betonowych• Wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego łamanego• Umocnienie powierzchniowe skarp płytami betonowymi• Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz zamontowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego• Regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych, zaworów wodociągowych• Przebudowa przejazdu kolejowego w km 10+500 Mławskiej Kolei Dojazdowej na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2315W Dębsk – Szydłowo na dz. nr ew. 82/3, obejmująca rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej KR3. Zakres prac zakłada pozostawienie nawierzchni torowej bez zmian. Ponadto w celu zachowania właściwości użytkowych między torami zostaną zamontowane kątowniki 160x80x10mm z zachowaniem wymaganych rowków, które umożliwią ruch pojazdowi kolejowemu przez przejazd. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr 75 1090 2590 0000 0001 5015 8042 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: PZD.DT.2310.19.2023)b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.)UWAGA: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty terminuznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowaniaf) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Mławski, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie.g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Nie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Wykonawca musi przedstawić:a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 8.000.000,00 zł (słownie złotych: osiem milionów 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej2 najważniejszych podobnych robót budowlanych. Za najważniejszą robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna wykonanie robót o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł brutto każde, polegających na budowie, przebudowie bądź rozbudowie drogi/ulicy klasy min. L.b) osób:Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.- osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy:- liczba osób: 1- minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń- doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 2 zadań: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości minimum 8.000.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy klasy min. L, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Winnica.
Dodano: 2024-07-10 - DOSTĘPNY PCPR – DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA – WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-07-03 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Żdżary etap 2
Dodano: 2024-06-28 - Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii (II)
Dodano: 2024-06-17 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Karwowo na dł. 450 mb
Dodano: 2024-06-04 - Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Dodano: 2024-05-29 - Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Starym Szelkowie
Dodano: 2024-05-22 - Budowa integracyjnego placu zabaw w miejscowości Łyse
Dodano: 2024-05-14 - Park Achera – rewitalizacja alejek.
Dodano: 2024-05-09