Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, Słowackiego 29
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
Słowackiego 29
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
REGON: 356378582 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2044K od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2045K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560849K w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka Powiat Wielicki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2 Rozbudowa drogi powiatowej nr 2044K od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2045K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560849K w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka Powiat Wielicki.” Zgodnie z decyzją nr AB.6740.1.1.2022 z dnia 06.06.2022 Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2044K od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2045K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560849K od km 0+029,49 do 0+166,06 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka Powiat Wielicki.” Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa małopolskiego, w powiecie wielickim, w Gminie Wieliczka w miejscowości Wieliczka ul. Jedynaka3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem C do SWZ w której skład wchodzą: • Projekt zagospodarowania Terenu, decyzja ZRID – C1• Projekt budowlany – C2• Projekt Techniczny – C3 • Projekt wykonawczy -C4• Przedmiar robót – C5• Dokumentacja fotograficzna – C6• SST – C7• Uzgodnienia - C9• Projekt stałej organizacji ruchu -C9 3.4 Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwestycję zgodnie dokumentacją projektową opisaną w ust. 3 niniejszej umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej, z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności: ustawą Prawo budowlane, ustawą o wyrobach budowlanych, ustawą o odpadach, ustawą o elektromobilności i paliwach płynnych, ustawą Prawo o ruchu drogowym, ustawą o podatku od towarów i usług, ustawą Prawo zamówień publicznych, ustawą o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz kodeksem pracy.3.2 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierujące budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykonania dokumentacji powykonawczej.3.3 Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, opisane dokumentacją projektową załącznik C1-C9 do SWZ. Dokumenty te będą traktowane jako wzajemnie się objaśniające. Do celów interpretacyjnych dokumenty będą miały kolejność:1). Projekt budowlany 2). Projekt Techniczny 3). Projekt wykonawczy 4). STWIORB 5). Umowa 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego o przeszkodach w prawidłowym wykonaniu robót. 3.5 Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, projektem technicznym i wykonawczym.3.6 Jeżeli wykonanie robót, o których mowa w ust 3.7 będzie prowadziło do zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy robót, musi być poprzedzone zmianą umowy. Wynagrodzenie z tytułu realizacji robót będzie ustalone zgodnie z §13 ust 12 umowy.3.7 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robot budowlanych opisanych w projekcie wykonawczym, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, na zasadach określonych w § 20 (zmiany umowy) Umowy. 3.8 Inspektor nadzoru inwestorskiego, w związku z robotami budowlanymi, o których mowa w pkt. 3.7 i 3.9 ma prawo wydawania Wykonawcy na piśmie uzgodnionych z Zamawiającym poleceń a Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tych poleceń, w szczególności poprzez: zmniejszenie lub zwiększenie ilości robót budowlanych na ilości dostosowane do potrzeb realizacji przedmiotu Umowy lub pominięcie poszczególnych robót budowlanych, opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiana ta jest konieczna dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zmiana nie stanowi istotnego odstępstwa od projektu wykonawczego, 3.9 Protokół konieczności jest sporządzany przez Kierownika budowy, akceptowany przez Zamawiającego i podpisywany przez: Kierownika budowy, Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Wykonawcę.3.10 Załącznikiem do protokołu konieczności, stanowiącym jego integralną część, jest protokół z negocjacji dotyczących wyceny robót z Wykonawcą zatwierdzony przez wykonawcę i zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego.3.11 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ3.12 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 24.1 lit. a) SIWZ.24.2.2 Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 24.1 lit. b) SIWZ.24.2.3 Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 24.1 lit. c) SIWZ24.2.4 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 24.1 lit. d) SWZ, jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegającej na wykonaniu inwestycji drogowej o wartości min 250 000,00złW przypadku wykazania kilku robót o mniejszym zakresie robót ilość robót nie będzie sumowana.Warunek musi być spełniony samodzielnie przez wykonawcę lub,- minimum przez jeden podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje roboty budowlane- w przepadku wykonawców wspólnych – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie, lub przez konsorcjum wspólnie o ile razem zdobyli doświadczenie.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SWZ) oraz wykazie robót (załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z pkt. 25.4 lit. a SWZ, wykaz robót wraz z dowodami, o których mowa w paragrafie 9 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r., poz. 2415)b) Dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:- samochód ciężarowy, samowyładowczy o ładowności minimum 10 ton; - 1 szt.- koparka podsiębierna - 1 szt.Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny.Podmioty występujące wspólnie, lub udostępniający swoje zasoby, mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SWZ) oraz wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu pracy (załącznik nr 2 do SWZ zgodnie z pkt. 25.4 lit. b SWZ, wykaz narzędzi, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 1 pkt. 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r., poz. 2415)c) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie zadania:-co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej na drogach kategorii Z.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SWZ) oraz wykazie osób (załącznik nr 3 do SWZ zgodnie z pkt. 25.4 lit. c SWZ, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r., poz. 2415)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 – etap 2. wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-04-22 - „Remont drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 300 w Andrzejówce”
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz fotowoltaiki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Segment A przy ulicy Czecha
Dodano: 2024-04-22 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-04-19 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
Dodano: 2024-04-19