Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1637K Harklowa-Tylmanowa w km 11+195,8 – 11+765,00 w miejscowości Ochotnica Górna oraz w km 20+904,2 – 21+445,40 w miejscowości Ochotnica Dolna, Powiat Nowotarski

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26-628-88
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
    ul. Szpitalna 14
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 26-628-88
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowotarski.pl/bip/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 1637K Harklowa-Tylmanowa w km 11+195,8 – 11+765,00 w miejscowości Ochotnica Górna oraz w km 20+904,2 – 21+445,40 w miejscowości Ochotnica Dolna, Powiat Nowotarski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1637K Harklowa-Tylmanowa w miejscowości Ochotnica Górna w km 11+195,8 – 11+765,00 oraz w miejscowości Ochotnica Dolna w km 20+904,2 – 21+445,40. 2. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1637K Harklowa-Tylmanowa obejmuje: 1) w Ochotnicy Górnej na odcinku od km 11+195,8 do km 11+765,00 w szczególności: a) rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania (tj. nawierzchni jezdni i zjazdów, przepustów), b) poszerzenie pasa jezdni drogi od szer.5m do 5,5m wraz z wykonaniem nowych warstw konstrukcji nawierzchni (poszerzeń) oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni, c) budowę chodnika lewostronnego, d) budowę odwodnienia drogi (tj. kanalizacji deszczowej , przepustów, wylotów), e) przebudowę zjazdów indywidualnych wzdłuż przedmiotowego odcinka drogi powiatowej, f) budowę ścieku przykrawężnikowego, g) przebudowę ogrodzeń, h) umocnienie skarp (ażury, prefabrykowane elementy betonowe typu L); 2) w Ochotnicy Dolnej na odcinku od km 20+904,2 do km 21+445,40 w szczególności: a) rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania (tj. nawierzchni jezdni i zjazdów, przepustów), b) poszerzenie pasa jezdni drogi do szer. 6m wraz z wykonaniem nowych warstw konstrukcji nawierzchni (poszerzeń) oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni, c) budowę chodnika lewostronnego, d) budowę odwodnienia drogi (tj. kanalizacji deszczowej , przepustów, wylotów), e) przebudowę zjazdów indywidualnych wzdłuż przedmiotowego odcinka drogi powiatowej, f) budowę ścieku przykrawężnikowego, g) umocnienie skarp płytami ażurowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł, słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100. 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa rozdziale XXI ust.4 siwz (art.86 ust.5 ustawy – Prawo zamówień publicznych), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców odrębnie. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X ust.1-4 siwz (art.22a ustawy), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Na ofertę składa się wypełniony i opatrzony własnoręcznym podpisem formularz oferty (wg Załącznika nr 4 do siwz). 7. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg Załącznika nr 13 do siwz) , jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach