Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Małopolski-Wysoka Głogowska-Jasionka, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego na rzece Szuwarka w km 8+679 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie, na odcinku od km 8+670 do km 8+770 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 12575570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Małopolski-Wysoka Głogowska-Jasionka, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego na rzece Szuwarka w km 8+679 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie, na odcinku od km 8+670 do km 8+770 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres zamówienia obejmuje: A. ROBOTY DROGOWE: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,22 km; Karczowanie drzew o średnicy 35-55 cm – 1 szt.; Karczowanie zagajników – 0,08 ha; Usunięcie warstwy humusu gr. w-wy do 15cm – 2 345 m2; Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów i gruzu na składowisko Wykonawcy - elementy betonowe i żelbetowe – 155 m3; Rozebranie podbudowy z kruszywa o średniej grubości 50 cm – 702 m2; Rozebranie znaków drogowych, pionowych – 2 szt.; Roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie – 340 m3; Wykonanie wykopów z transportem urobku na odkład/nasyp – 414 m3; Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-VI – 1 940 m3; Wykonanie przykanalików z rur typu HDPE o średnicy 200 mm – 90 m; Wykonanie kompletnych studzienek ściekowych o średnicy wewnętrznej minimum 600 mm wraz z wpustem ulicznym klasy D400 – 12 szt.; Wykonanie obudowy wylotów przykanalików wraz z umocnieniem wylotu do poziomu dna rowu – 6 szt.; Wykonanie koryta mechanicznie w gruntach kat. I-IV, średnia głębokość koryta 64 cm – 1 904 m2; Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grubość warstwy 15-20 cm – 2 340 m2; Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, grubość warstwy 3-4 cm – 436 m2; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową – 3 994 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, grubość 15-25 cm – 1 100 m2; Wykonanie podbudowy z BA o uziarnieniu AC22P, grubość warstwy 8 cm – 1 353 m2; Wykonanie nawierzchni z BA, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 6 cm – 1 977 m2; Wykonanie nawierzchni z BA, warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 5 cm – 1 954 m2; Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 20 cm – 1 138 m2; Humusowanie z obsianiem skarp grubość 10 cm – 1 819 m2; Umocnienie skarp rowów płytami chodnikowymi typu 50x50x7cm – 130 m; Umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi typu mulda – 65 m; Umocnienie dna rowów i ścieków korytkami żelbetowymi typu 740x680(440)x590 – 60,5 m; Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym łamanym, stabilizowanym mechanicznie, grubość warstwy 20 cm – 208 m2; Ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych – 2 szt.; Ustawienie barier ochronnych stalowych typu H4bW5B z pochwytem – 80 m; Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych typu U-11a – 140 m; Ustawienie krawężników betonowych 20x30cm na ławie betonowej z oporem – 218 m; Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm prostokątnej – 436 m2; Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm – 248 m; B. ROBOTY MOSTOWE: Wykonanie pali o średnicy d=800 mm beton klasy C25/30 – 108 m; Wykonanie warstwy wyrównawczej pod korpusy podpór z betonu C12/15 o grubości 20 cm – 8,9 m3; Wykonanie zbrojenia pali dużych średnic ze stali klasy AIII N (B500SP) – 10 086 kg; Wykonanie systemowego deskowania korpusu przyczółków – 2 kpl.; Wykonanie korpusu przyczółków - zwieńczenie z betonu C30/37 (B35) – 74,5 m3; Wykonanie i wbudowanie konstrukcji stałego wyposażenia - repery (znaki wysokościowe) – 8 szt.; Wykonanie zbrojenia korpusów przyczółków ze stali AIII N (B500SP) – 6 513 kg; Montaż prefabrykowanych belek sprężonych, belki typu KUJAN NG o długości L=18 m – 12 szt.; Wykonanie części ustroju nośnego "na mokro" z betonu klasy C30/37 (B35) – 131,2 m3; Wykonanie zbrojenia dla części ustroju "na mokro" ze stali klasy AIII – 9 199 kg; Zakup i montaż prefabrykowanych desek gzymsowych z betonu poliuretanowego o wymiarach 4x60x100cm – 1,25 m3; Wykonanie płyty chodnikowej "na mokro" z betonu klasy C30/37 (B35) – 36,4 m3; Osadzenie kotew zamocowań balustrad, barier, latarni, kotew kap chodnikowych, itp. – 68 szt.; Wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem, deską gzymsową a betonem chodnika materiałem trwale plastycznym – 104 m; Wykonanie zbrojenia kap za stali klasy AIII N (B500SP) – 3 645 kg; Wykonanie przekrycia dylatacyjnego – 25,2 m; Zakup i montaż wpustów żeliwnych WM150 mm – 4 szt.; Montaż saczków odwodnienia izolacji - sączki z HDPE, średnica 48 mm – 4 szt.; Wykonanie drenów z kruszywa lakierowanego żywicami syntetycznymi z taśmą – 36,8 m; Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej "na zimno" – 130 m2; Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach poziomych - 1 x papa – 336 m2; Zakup i montaż stalowych bariero-poręczy – 52 m; Ustawienie krawężników kamiennych na podlewce z mieszanek niskoskurczowych z kotwami stalowymi osadzonymi na żywicy – 52 m; Wykonanie odwodnienia zasypki przyczółka – 10,8 m2; Wykonanie zasypki przyczółka gruntem piaszczystym – 340 m3; Wykonanie nasypów stożka przyczółka gruntem piaszczystym – 59 m3; Wykonanie płyt przejściowych z betonu klasy C25/30 (B30) – 28 m3; Wykonanie wyrównania pod i na płytach przejściowych z betonu klasy C16/20 (B20) o grubości 10 cm - 9,6 m3; Wykonanie zbrojenia płyt przejściowych stalą klasy AIII – 3 717 kg; Wykonanie schodów na skarpie dla obsługi z elementów prefabrykowanych – 8 m; Wykonanie balustrady schodów dla obsługi na skarpie – 8 m; Wykonanie ławy oporowej dla umocnienia stożków przyczółkowych i skarp drogowych z betonu klasy C20/25 (B25) – 13,5 m3; Wykonanie umocnienia skarp stożków prefabrykatami betonowymi typu trylinka wklęsła – 66 m2; Wykonanie ścieków skarpowych z betonowych elementów prefabrykowanych – korytkowych – 7,2 m; Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu – 60 m3; Wykonanie opaski kamiennej na brzegach rzeki na ścieli faszynowej grubości 30 cm – 224 m3; Wykonanie profilowania dna i skarp rzeki – 570 m2; Wykonanie nawierzchni chodnika z żywicy poliuretanowo - epoksydowej grubości 6 mm – 145,6 m2; Wykonanie zabezpieczenia powierzchni betonowej dyspersjami polimerowymi – 63,3 m2. II. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Wykonawca określi cenę za wykonanie zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), a cena oferty brutto dodatkowo słownie. 2. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony: 1) metodą kalkulacji uproszczonej z określeniem cen jednostkowych oraz wartości dla wszystkich pozycji kosztorysu; 2) zgodnie ze wzorem stanowiącym Rozdział 3 SIWZ, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 4. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ w szczególności Kosztorysu ofertowego, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Decyzji ZRID, Decyzji środowiskowej oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: - oznakowania i zabezpieczenia robót, - zorganizowania zaplecza budowy z placami składowymi i magazynami, - zorganizowania zaplecza biurowego i socjalnego, - przygotowania stanowisk pracy sprzętu montażowego włącznie z wszelkimi zabezpieczeniami np. podłoża, skarp nasypów i wykopów, skarp brzegu rzeki; - wykonania kładek lub pomostów technologicznych, uwzględniających komunikację pomiędzy obu brzegami rzeki, z dostosowaniem do ruchu pieszego, tym wydzielić ciągi piesze w obrębie placu budowy. - dostarczenia niezbędnych mediów (woda, energia elektryczna, gaz, łączność), - pełnej obsługi geodezyjnej budowy (wytyczenie geodezyjne przedmiotu zamówienia, obsługa geodezyjna budowy w trakcie realizacji, sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej), - pełnej obsługi laboratoryjnej budowy (prowadzenie badań i pomiarów zgodnie z SST, sporządzanie opinii technologicznych), - związane z wykonaniem i rozbiórką rusztowań, deskowań wraz z ich projektami (jeśli będą niezbędne); - wykonania i rozbiórki niezbędnych objazdów, dróg technologicznych, - usuwania, utylizacji i wywozu na bieżąco zbędnych materiałów pochodzących z rozbiórki, bez względu na odległość, zapewniając maksymalny porządek na budowie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). - ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami bhp i p.poż., - robocizny, materiałów i sprzętu w tym materiałów pomocniczych niezbędnych do wykonania zamówienia, - niezwłocznego usuwania ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywanych robót, - związane z uporządkowaniem terenu budowy i przekazania go zamawiającemu w terminie, w którym ustalony jest odbiór końcowy. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. 7. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe określone na podstawie cen jednostkowych zawartych w sporządzonym kosztorysie ofertowym oraz ilości faktycznie zrealizowanych robót. III. PODWYKONAWSTWO. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. IV. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - rozbieranie elementów mostu i drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych oraz humusowanie z obsiewem, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod krawężniki, obrzeża i ścieki betonowe oraz studzienki, - montowanie studzienek i wylotów, - układanie podbudów z kruszyw i betonów, - układanie krawężników, obrzeży, ścieków oraz prefabrykatów betonowych, - układanie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki brukowej i żywic, - betonowanie oporników, - montowanie barier energochłonnych, - układanie obruków i narzutów kamiennych, - zbrojenie i betonowanie elementów konstrukcyjnych mostu i jego wyposażenia, - montowanie konstrukcji belek, - wykonywanie pali fundamentowych, - montowanie elementów wyposażenia mostu, - wykonywanie izolacji, - wykonywanie zasypek, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 75 000,00 PLN, słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . 3. Kosztorys ofertowy. 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5.Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach