Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stalowowolski.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli na odcinku od przejazdu kolejowego na linii kolejowej nr 68 Lublin-Przeworsk do skrzyżowania z droga krajową nr 77 – ul. Staszica i Al. Jana Pawła II, w km 0+567,53 – granica terenu kolejowego do km około 1 +122,24. 2. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy wykonać: I etap 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, załączonych warunków i wytycznych Zamawiającego zawartych w SIWZ oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 2) opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 3) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, 4) opracowanie przedmiaru robot, 5) opracowanie kosztorysów inwestorskich, 6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 7) opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania robót, Opracowany projekt winien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne i materiałowe, zawierać wszystkie rysunki wraz z opisem, winien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) Wykonawca jest obowiązany uzgadniać ją z Zamawiającym, a w szczególności przed złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu po 2 egzemplarze (egzemplarze dodatkowe ponad liczbę egzemplarzy złożonych do wniosku o ZRID) w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD) projekt budowlany, projekt wykonawczy, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, oraz po 2 egzemplarze w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu. Dokumentacje w formie elektronicznej należy przekazać w plikach nieedytowalnych (.pdf) i edytowalnych (.dwg, doc, .xls, .ath itp.). II etap 1) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, 2) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 3) wykonanie robót drogowych:  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,  podbudowy,  nawierzchnie,  roboty wykończeniowe,  oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,  zieleń drogowa, 4) wykonanie robót branży sanitarnej  kanalizacja deszczowa,  przebudowa kanalizacji sanitarnej- likwidacja kolizji,  przebudowa sieci wodociągowej- likwidacja kolizji,  zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej - likwidacja kolizji,  przebudowa sieci ciepłowniczej-likwidacja kolizji,  zabezpieczenie i przebudowa sieci gazowej,  przebudowa sieci ciepłowniczej, 5) wykonanie robot branży elektrycznej  przebudowa i budowa oświetlenia drogi ( wraz z budową kanału technologicznego)  likwidacja kolizji, 6) branża teletechniczna  likwidacja kolizji, 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i uzgodnień wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie. 3. Szczegółowy zakres usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę określa załączony do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) oraz wytyczne Zamawiającego zawarte w SIWZ. Wszelkie odstępstwa od rozwiązań koncepcyjnych zawartych w PFU, wymagają uzasadnienia Wykonawcy i akceptacji Zamawiającego. 4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4.1. Wykonawca podczas realizacji robót budowlanych zapewni stałą przejezdność przez rozbudowywaną drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi. 4.2.Wykonawca podczas wykonywania robót budowlanych zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. 4.3.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z koniecznością dostępu do sieci uzbrojenia terenu, nadzorem właścicielskim, z czasowym ich wyłączeniem z użytkowania oraz ich ponownym uruchomieniem, włączeniem przebudowywanych sieci do czynnej sieci. 4.4. Projektant ze strony Wykonawcy jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami. 4.5.W uzupełnieniu do PFU Zamawiający wymaga od Wykonawcy na etapie realizacji dokumentacji projektowej w branży drogowej: a) należy przeprowadzić pomiary natężeń ruchu drogowego obejmujących w szczególności godziny szczytu porannego i popołudniowego oraz dokonać oceny aktualnych i przewidywanych dla natężeń miarodajnych (prognozowanych) warunków i poziomów swobody ruchu dla wszystkich skrzyżowań i przekroju drogi objętych zakresem projektu. W oparciu o założenia zawarte w PFU oraz przeprowadzone analizy należy przyjąć ostateczne rozwiązania projektowe zapewniające co najmniej II PSR dla prognozowanych natężeń szczytowych. Rozwiązania ostateczne wymagają uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. b) należy przeprowadzić pomiary natężeń ruchu drogowego i wyznaczyć liczbę osi obliczeniowych na obliczeniowy pas w celu wyznaczenia kategorii ruchu. Dla tak wyznaczonej kategorii należy zaprojektować konstrukcję jezdni drogi i skrzyżowań. Jeżeli z w/w analiz wyznaczona zostanie kategoria ruchu mniejsza niż KR3 do zaprojektowania konstrukcji jezdni należy przyjąć jako min. kategorię ruchu KR3. c) należy przyjąć nośność jezdni drogi i jezdni skrzyżowań równą 115 kN / oś. d) należy przyjąć oznakowanie pionowe z zastosowaniem lica znaków z folii odblaskowej II generacji, wielkość znaków z grupy średnich, zamocowanych na konstrukcjach wsporczych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm, e) należy przyjąć oznakowanie poziome grubowarstwowe, chemoutwardzalne o strukturze regularnej dla projektowanych znaków podłużnych oraz oznakowanie poziome grubowarstwowe, chemoutwardzalne o strukturze nieregularnej dla projektowanych znaków poprzecznych, strzałek i innych symboli. Dla oznakowania ciągów pieszych i rowerowych należy przyjąć oznakowanie poziome cienkowarstwowe z elementami odblaskowymi, f) w miejscach szczególnie narażonych na potencjalny kontakt z pojazdami należy przyjąć krawężniki granitowe, dot. to w szczególności tarczy skrzyżowań, wysp kanalizujących, itp. 5. Materiały uzyskane z rozbiórek: 1) humus pozyskany z terenu budowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę, 2) rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, 3) materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę. 4) materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety - palety zabezpiecza Wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km. 5) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km. 6) materiały z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca pomniejszy koszt pozycji ścianie drzew o wartość pozyskanego materiału. 6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: – roboty drogowe związane z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni, – roboty w zakresie kanalizacji deszczowej. 7.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 7. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7. czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób , rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 7.3. Z tytułu niepełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę (Podwykonawcę) kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§7) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 7. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 15 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: usług inżynieryjnych projektowania, robót drogowych, kanalizacji deszczowej, sanitarnej wodociągowej, gazowej i ciepłowniczej robót oświetlenia drogowego, kolizji elektrycznych i teletechnicznych. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 21 9430 0006 0001 0041 2000 0086 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310,836 i 1572) 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 22.05.2020 r. o godz. 11:00 Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium -„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1024R ul. Ks. J. Popiełuszki w Stalowej Woli” . W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25.ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ, c) dowód wniesienia wadium, d pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), e) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) – wzór załącznik nr 8, f) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców łącznie, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców oddzielnie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach