Przetargi.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice – Lubienia – wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach” – opracowanie dokumentacji projektowej.

Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 273 19 72-73 , fax. (041) 273 19 74
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
    ul. Ostrowiecka 15
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 273 19 72-73, fax. (041) 273 19 74
    REGON: 29101963700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice – Lubienia – wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach” – opracowanie dokumentacji projektowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice – Lubienia – wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach” – opracowanie dokumentacji projektowej. Oznaczenie według CPV: 71.32.00.00-7 71.32.23.00-4 71.32.20.00-1 1. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice – Lubienia – wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach” – opracowanie dokumentacji projektowej. W ramach zadania należy wykonać kompleksową dokumentację: – niezbędną dla uzyskania stosownych decyzji administracyjnych w tym: o środowiskowych uwarunkowaniach i o zezwoleniu na realizację inwestycji; – dokumentację służącą do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Z uwzględnieniem zapisów Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a. analizę istniejącego zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń obowiązującego (lub w toku uchwalania) planu miejscowego w obszarze projektowania; b. uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego; c. aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji; d. uzyskanie w imieniu inwestora decyzji pozwolenie wodnoprawne, w oparciu o posiadany operat wodnoprawny; e. opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej – map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID; f. uzyskanie nowej lub zmianę istniejącej decyzji środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia, w oparciu o posiadaną i udostępnioną przez Zamawiającego Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia oraz decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 09 maja 2018r., stwierdzającą brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla realizowanego przedsięwzięcia; g. uzyskanie warunków technicznych oraz dokonywanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzgodnień branżowych; h. opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z odwodnieniem, łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej; i. ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r., poz. 463); j. przygotowanie projektu porozumienia z zarządcą infrastruktury kolejowej na nieodpłatne zajęcia tego terenu na czas realizacji tej inwestycji zgodnie z art. 20a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018r., poz. 1474 z późn. zm.); k. uzyskanie stosownych pozwoleń, zgód, zezwoleń, w tym wynikających z przepisów prawa budowlanego dla zakresu robót wykraczających poza decyzję środowiskową; l. wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich projektowanych branż, w szczególności: drogowa, mostowa, sanitarna, elektryczna, oświetlenie uliczne, teletechniczna, zieleń i inne; m. opracowanie kompletnego projektu wykonawczego; n. opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją (projekt budowlany + projekt wykonawczy), jeżeli zajdzie taka potrzeba; o. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z zatwierdzeniem przez odpowiedni organ administracji; p. przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującej otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją (Zamawiający udostępni do wglądu posiadaną inwentaryzację zieleni); q. opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zadania głównego oraz branż dodatkowych; r. specyfikacje techniczne, ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego; s. przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w zakresie zgodnym z decyzją środowiskową i decyzją pozwolenie wodnoprawne; t. uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w zakresie zgodnym z decyzją środowiskową i decyzją pozwolenie wodnoprawne; u. w opracowaniu uwzględnić należy materiały przekazane przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a. wykonanie weryfikacji granic istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 0617T (dz. nr ewid. obręb) na długości projektowanego odcinka drogi (przeprowadzenie procedury ustalenia granic ewidencyjnych w przypadku, gdy nie są one ustalone); b. przekazywanie niezwłocznie kserokopii wszelkich uzyskanych decyzji, warunków, uzgodnień i opinii do Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego (oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z przekazywaną kompletną dokumentacją); c. udzielanie odpowiedzi na etapie przetargu na roboty budowlane. Zamówienie obejmuje również pisemne udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące projektu zadawane przez wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu przetargowym na realizację robót w oparciu o opracowaną dokumentację oraz modyfikacje dokumentów, których konieczność wynikać będzie z zadawanych pytań; d. dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowywanej dokumentacji, łącznie z kosztami szacunkowymi planowanej inwestycji na każde żądanie Zamawiającego bez dodatkowych roszczeń finansowych; e. dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy, podczas realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych; f. Wykonawca dokumentacji projektowej będzie sprawował nadzór autorski przez cały okres realizacji robót budowlanych. W ramach nadzoru autorskiego autorzy opracowań zobowiązani są, na wezwanie Zamawiającego: - stwierdzać w toku wykonywania robót budowlanych zgodność ich realizacji z dokumentacją; - uzgadniać możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego (kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego); - wykonywanie projektów zamiennych - wyjaśniania Wykonawcy robót objętych dokumentacją projektową wątpliwości powstałych w toku realizacji robót - czuwać, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania zmiany decyzji ZRID - niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy następujące materiały, opracowane przez wcześniejszy podmiot projektowy, które należy uwzględnić przy realizacji przedmiotowego opracowania projektowego: a. opracowanie należy wykonać w oparciu o załączony do SIWZ, rysunek zagospodarowania terenu i rozwiązań sytuacyjnych według wariantu D2W2 z uwzględnieniem wytycznych zapisanych w niniejszym dokumencie; b. opinia geotechniczna – dokument możliwy do wykorzystania w dalszym postępowaniu. Jednocześnie należy dokonać analizy pod względem przydatności załączonej opinii geotechnicznej do ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia projektowanego obiektu budowlanego; c. operat wodnoprawny na prowadzenie robót budowlanych w obszarze szczególnego zagrożenia powodzią. W siedzibie Państwowego Przedsiębiorstwa Wodnego Wody Polskie z siedzibą w Radomiu złożony został wniosek o wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego. Przedmiotowy operat należy uzupełnić w zakresie przedstawienia alternatywnego rozwiązania konstrukcji nasypu drogowego, usytuowanego na terenie zalewowym – zgodnie z pismem nr WA.ZUZ.4.421.5.40.2019.AB. z dnia 11.12.2019r. – kserokopia pisma w załączeniu; d. karta informacyjna przedsięwzięcia stanowiąca załącznik do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Załączniki do KIP Zamawiający posiada w wersji elektronicznej. Zaistnieć może konieczność aktualizacji załączników do KIP. Ponadto, Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 09 maja 2018r., stwierdzającą brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 0617T Starachowice – Lubienia – wykonanie przejścia drogowego nad linią kolejową w ciągu ulicy Radomskiej w Starachowicach”. W razie potrzeby uzyskać zmianę posiadanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; e. opinie, warunki techniczne, uzgodnienia: – uzgodnienia, warunki techniczne PGE, Netia, Orange i ZDP, może zaistnieć konieczność ewentualnych aktualizacji uzyskanych uzgodnień i warunków, – uzgodnienia w zakresie usytuowania podpór obiektu z PKP; f. aktualne mapy do celów projektowych na teren zamknięty PKP z datą wydania na dzień 24.05.2019r. Istnieje możliwość dalszego wykorzystania map na cele projektowe na terenie zamkniętym PKP. 5. Dopuszcza się zmiany parametrów techniczno – eksploatacyjnych poszczególnych elementów opracowania projektowego oraz zaproponowanych przez Zamawiającego rozwiązań geometrycznych i sytuacyjnych w przypadku zmiany przepisów w tym zakresie lub w innych uzasadnionych przypadkach, w szczególności podyktowanych względami ekonomicznymi, funkcjonalnymi oraz bezpieczeństwem ruchu drogowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacji Technicznej. 7. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić, aby zaprojektowana inwestycja była dostępna dla wszystkich jej użytkowników w szczególności dla osób niepełnosprawnych (np.: przejścia dla pieszych, podjazdy itd.). 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. Zamawiający wymaga, by Projektant branży drogowej i mostowej o ile nie prowadzą działalności gospodarczej i Asystenci Projektanta (dot. Projektanta branży drogowej i mostowej ) byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany w/w osób dokonanych w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości: 5 000, zł słownie złotych: pięć tysięcy 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach