Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Czarniecka Góra (Poręba)

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Czarniecka Góra (Poręba)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest "Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Czarniecka Góra (Poręba)". 2. Stan istniejący: droga o szerokości 4,00 m z nawierzchnią tłuczniową, z licznymi wybojami i nierównościami, brak poboczy, spadki porzeczne nieregularne. 3. Zakres zamówienia mieści się nadziałkach o nr ewid. geod. 39/3, 39/5, 39/6, 39/7, 39/8, 46/1, 52/1, 52/2 obręb 0007 Czarniecka Góra. 4. Zadanie realizowane będzie w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę z dnia 26.05.2020 r. znak: BP.6740.5.3.2020.AG wydaną przez Starostę Koneckiego. 5. Projektowane rozwiązania - rozbudowa drogi w km od 0+000 do 0+559,00, projektowana szerokość - 5,00 mb, zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) roboty pomiarowe – 0,556 km, b) usunięcie warstwy ziemi gr, 15 cm - 1 535 m2, c) usunięcie drzew z mechanicznym karczowaniem i wywozem dłużyc do 10 km (śr. drzew 36- 45 cm) - 5 szt., d) układanie rur osłonowych stalowych o śr. ponad 100 mm - układanie rur dwudzielnych na istniejącym wodociągu – 25,00 m, e) układanie rur osłonowych stalowych o śr. ponad 100 mm - układanie rur dwudzielnych dla f) sieci telekomunikacyjnej – 34,00 m, g) mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm - 2 223,20 m2, h) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki na odległość 10 km -333,48 m3, i) zdemontowanie znaków drogowych – 2 szt., j) wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kat. I-II – 578,68 m3, k) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m w gruncie kat. I-II – 158,60 m3, l) formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. I-II – 158,60 m3, m) roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. I-II z transportem urobku do 10 km -1 390,994m3, n) roboty ziemne w sąsiedztwie mostu kat. Gruntu I-II ( ocena stateczności skarpy) – 15 m3, o) zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi grunty sypkie Kat. I-II (ocena stateczności skarpy) – 9,00m3, p) roboty ziemne wykonanie wykopów pod drenaż-18,60 m3, q) zasypanie wykopów pod drenaż -18,60 m3 r) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi w gruncie kat I-IV grubości 20 cm – 3 703,320 m3 s) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po zagęszczeniu – 3 214,06 m t) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 3 214,06 m2, u) nawierzchnia z mieszanek min.- bit. warstwa wiążąca gr. 5 cm po zagęszczeniu 2 961,95 m2, v) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 2 961,95 m2 w) nawierzchnia z mieszanek min.-bit. warstwa ścieralna gr. 4 cm po zagęszczeniu – 2 844,832 m2, x) nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna gr. po zgęszczeniu 18 cm- zjazdy - 379,10 m2, y) nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna z kruszywa 0-31,5 mm gr. po zagęszczeniu 9 cm – 332,00 m2 z) nawierzchnia poboczy z pospółki 0-31,5 mm gr po zagęszczeniu 10 cm-833,70 m2, aa) wykonanie kanału technologicznego dł.543 m wraz ze studniami 4 szt. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie przedmiotu umowy przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz za pomocą sprzętu posiadającego ważne badania techniczne wykonane przez odpowiednie władze dopuszczające go do użytku; b) sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzaju robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi, c) wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, d) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna realizowanego zadania, Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, e) przygotowanie kompletnego zawiadomienia o terminie rozpoczęcia robót budowlanych do odpowiedniego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, f) zawiadomienie użytkowników istniejącego uzbrojenia terenu o terminie rozpoczęcia prac, g) uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowania obiektu przez Zamawiającego oraz niezbędnych pozwoleń związanych z obsługą budowy i terenów sąsiadujących, h) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót (dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do dokumentacji powykonawczej), i) powiadomienie Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru o terminie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udział w odbiorze; j) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy; k) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania zadania inwestycyjnego minimum 7 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; l) zapewnianie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości. m) jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych; n) uzgodnienie dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenia nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego; o) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego; p) przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy bądź uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych od właściwego organu, q) przekazanie gwarancji producenta na zamontowane urządzenia w dniu odbioru, r) zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, s) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu), t) Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy, a także zapewnić dojazd właścicielom nieruchomości, czy służbom takim jak policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna, u) zapewnienie dozoru terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia, v) usunięcie materiałów zbędnych z placu budowy na składowisko odpadów, uporządkowanie terenu budowy, przywrócenie stanu pierwotnego drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający przekazanie odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu 7. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności: a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie; b) przygotowanie zaplecza budowy, tj. odpowiednich pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem (tablica informacyjna) c) w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi; d) Zapewnienie nadzoru technicznego właścicieli lub dysponentów istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie prac prowadzonych w jego pobliżu; e) w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; f) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, g) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; h) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w/w zadanie i) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; j) opracowanie pełnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej realizowanego zadania; k) wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowego funkcjonowania. 8. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zadania zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a także wykonania wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 9. W przypadku rozbieżności np. ilościowych w poszczególnych dokumentach obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, który należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązuje się poinformować niezwłocznie Zamawiającego. 10. Wymagania wyszczególnione w chociażby w jednym dokumencie stanowiącym załączniki do SIWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy, jakby były zawarte w całej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach