Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej ulicy Partyzantów w Ożarowie Mazowieckim

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ozarow-mazowiecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej ulicy Partyzantów w Ożarowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej – ulicy Partyzantów w Ożarowie Mazowieckim na odcinku od ul. Floriana do ul. Strzykulskiej. 2. W zakresie robót budowlanych obejmujących niniejsze zadanie są m.in.: - roboty przygotowawcze i ziemne, - wykonanie przebudowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - wykonanie budowy i przebudowy chodników i zjazdów z kostki betonowej fazowej, - wykonanie ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, - budowa kanalizacji deszczowej, – przebudowa przyłącza sieci gazociągowej, - przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, - sieć wodociągowa – wymiana hydrantu nadziemnego na podziemny, - rozbudowa oświetlenia ulicznego, - oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu, Powyższe zadanie obejmuje również rozbiórkę starej istniejącej nawierzchni. 3. Podstawowe parametry drogi ulicy Partyzantów: - jezdnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - 3530 m2 - chodnik z kostki betonowej bez fazowej - 380 m² - ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego - 1785 m² + 87 m², - zjazdy z kostki betonowej fazowej - 601 m² + 235 m², - miejsca postojowe z kostki betonowej fazowej - 125 m². 4. Istniejąca droga posiada utwardzoną jezdnię na całym odcinku o szerokości około 4,5-5,0 m o nawierzchni bitumicznej. Odwodnienie drogi stanowią odcinkami płytkie rowy trawiaste bezodpływowe oraz tereny zielone pasa drogowego. Woda opadowa i roztopowa jest odprowadzana za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na pobocze gruntowe i do przyległych rowów. Odcinek objęty opracowaniem posiada oświetlenie uliczne. Wzdłuż ulicy znajdują się nieruchomości z zabudową o charakterze mieszkaniowym jednorodzinnym lub wielorodzinnym oraz grunty niezabudowane. W granicach pasa drogowego na terenie objętym inwestycją znajduje się sieć sanitarna, wodociągowa, teletechniczna, gazociągowa i energetyczna. 5. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składa się: - Projekt zagospodarowania terenu - projekt architektoniczno-budowlany branży drogowej TOM I, - Projekt architektoniczno- budowlany branży sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej – TOM II, - Projekt architektoniczno-budowlany branży elektroenergetycznej – TOM IIIA, TOM IIIB, TOM IIIC, - Projekt architektoniczno-budowlany branży sanitarnej w zakresie sieci gazociągowej – TOM IV, - Projekt architektoniczno-budowlany branży teletechnicznej – TOM V, - Projekt gospodarki zielenią – TOM VI, - Załączniki – uzgodnienia, opinie, warunki techniczne, ZRiD, ZUD, - Organizacja ruchu, - Dokumentacja geotechniczna, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), - Przedmiary robót. 6. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem drogowym w terenie, na którym odbędą się prace remontowo modernizacyjne, w razie konieczności dokonanie odpowiednich uzupełniających pomiarów niezbędnych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia ostatecznej ceny ofertowej w ofercie (stanowi on tylko materiał pomocniczy). 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, wymaga aby przedmiot zamówienia jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest zrealizowanie zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez żadnych utrudnień i ograniczeń. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: – obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, – wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, – przekazanie Zamawiającemu dokumentacji zawierającej atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji, – oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a mających wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 50.000,- zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351 z adnotacją: ”Wadium RZP.271.27.2020” 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące. 6. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie uwzględniając zasad określonych w SIWZ, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium. 10. Dowód wpłacenia wadium: ( 50.000,- zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Dowód wpłacenia wadium: ( 50.000,- zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach