Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 569029P na działkach nr 180/1 i 226/9 obręb Komorowo

Gmina Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 45 00 , fax. 68 347 45 90
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolsztyn
    Rynek 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 45 00, fax. 68 347 45 90
    REGON: 97077070600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 569029P na działkach nr 180/1 i 226/9 obręb Komorowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi rozbudowa drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego na długości ok. 870 m wraz ze ścieżką rowerową oraz budową odcinka kanalizacji deszczowej i linii oświetlenia ulicznego. Zakres zamówienia, w celu dokładniejszego opisu przedmiotu zamówienia, podzielono na trzy zadania: A. Zadanie nr 1 – Rozbudowa drogi. Zakres prac uwzględnia m.in. - roboty przygotowawcze jak: rozbiórka elementów dróg ścinanie drzew z karczowaniem pni; wywóz gruzu i gruntu niezdatnego do budowy w ilości ok. 5900 m3; - roboty ziemne jak wykopy, przekopy i nasypy; - rozbudowę drogi o nawierzchni z masy SMA11 na powierzchni ok. 6400 m2, na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC16W oraz podbudowie z betonu asfaltowego AC22P, tłucznia kamiennego i gruntu stabilizowanego cementem; - budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC5S na powierzchni ok. 2180 m2 i podbudowie z kruszywa kamiennego; - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na powierzchni ok. 480 m2; - roboty wykończeniowe jak humusowanie i umocnienie skarp; wykonanie ścianek czołowych przepustów; - urządzenia bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie poziome i pionowe; - inne: ustawienie radaru ze znakiem zmiennej treści wraz zestawem zasilania solarnego. B. Zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji deszczowej. W zakres zadania wchodzi m.in.: - roboty ziemne z odwodnieniem wykopów; - roboty montażowe: kanały z rur PVC fi 200 mm dł. 31 m; kanały z rur PVC fi 315 mm długości ok. 200 m; montaż studni ściekowych – 8 szt. montaż studni rewizyjnych – 6 szt. wykonanie konstrukcji betonowej wylotu do rowu z umocnieniem płytami betonowymi ażurowymi; - montaż separatora; C. Zadanie nr 3 – Budowa sieci oświetlenia ulicznego. W zakres zadania wchodzi m.in.: - wbudowanie szafki oświetleniowej – 1 kpl.; - wykonanie obwodu oświetlenia drogowego: wykopy ręczne; ułożenie kabla o dług. ok. 933 m; ustawianie słupów wraz z wysięgnikiem i oprawą LED – 25 szt.; - wykonanie badań i sprawdzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: a) Pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A.,1 Oddział w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544 Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Zamawiający zaleca dołączyć do oferty kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach