Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 330634W ul. Żytnia w Przysusze.

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    REGON: 670223379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 330634W ul. Żytnia w Przysusze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącej drogi gminnej o łącznej długości 911,30 m na Decyzji – zezwolenie na realizację inwestycji drogowej.1) Parametry techniczne drogi. Klasa drogi – D; kategoria ruch – KR1; droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa; szerokość jezdni – 5,0 m pas ruchu 2x2,5 m; szerokość poboczy – 0,75 m; korona jezdni – 6,5 m.2) Konstrukcja elementów drogi. Nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+004,10 do km 0+162,50 – istniejąca nawierzchnia częściowo do przebrukowania: warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 3cm, istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 grubości 25 cm. Nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+162,50 do km 0+911,30 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 gr. 25 cm, podłoże gruntowe wyrównane i zagęszczone, wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1. Pobocza – obustronne z kruszywa łamanego 0/31 grubości 10 cm o obustronnej szerokości 0,75 m, podłoże gruntowe uzupełnione, wyrównane i zagęszczone, wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1. Zjazdy – dostęp do drogi publicznej z przyległych do pasa drogowego nieruchomości zostanie zachowany bezpośrednio przez pobocze.3) Odwodnienie drogowe. Wody opadowe z powierzchni utwardzonych będą kierowane spadkami nawierzchni na tereny zielone działek przejętych pod inwestycję drogową. Przejmowania wód opadowych z jezdni i poboczy obustronnym drenażem francuskim z rurą drenarską PCV Ø 100 mm w otulinie oraz studniami rewizyjnymi Ø 1000 mm z osadnikami zwieńczone włazami typu lekkiego. Wylot drenażu do istniejącego rowu drogowego po stronie lewej w km 0+175, strona lewa i za pośrednictwem przepustu Ø 500 mm z rur PEHD, strona prawa .4) Kanał technologiczny. Kanał technologiczny wykonany z rur PCV o przekroju 110/5,0 1 szt. i 40/3,7 szt. 2 łączonych w studniach SK1. Kanał technologiczny zlokalizowany po lewej stronie jezdni na głębokości 0,7 m poniżej poziomu gruntu.5) Regulacje pionowa i pozioma studni kanalizacyjnych w ilości 30 szt. oraz zasuw z obudowami i skrzynkami ulicznymi w ilości 26 szt.6) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha w ulicy Żytniej w miejscowościach Przysucha i Jakubów. Nr ewid. działek -1622, 603/3, 604/2, 605/2, 607/2, 608/4, 610/6, 611/4, 615/2, 616/4, 617/2, 618/2, 619/2, 621/4, 623/6, 640/2, 641/2, 642/2, 645/2, 646/2, 647/2, 648/2, 649/2, obręb Przysucha oraz nr ewid. działek - 338/1, 339/1, 340/1, 341/1, 342/1, 343/1, 344/1, 345/1,346/1, 347/1, 348/1, 350/1, 351/1, 352/1, 354/1, 355/1, 357/1, 358/1, 359/1, 360/1, 361/1, 362/1, 363/1, 364/1, 365/1, 366/1, 367/1, 368/1, 369/1, 370/1, 371/1, 372/1, 418/2, 419/2, 420/2, 421/6, 424/2, 425/6, 426/2, 469/2, 470/2, 471/2, 472/2, 473/4, 474/2, 476/2, 477/2, 478/2, 479/2, 480/2, 481/2, 483/2, 484/2, 485/4, 486/2, 487/2, 488/2,490/2, 491/2, 492/2,493/4, 494/5, 495/4, 496/6, 501/2, 502/2, 377/2, 378/2, 379/2, 380/2, 381/2, 376, 375, 373 – obręb Jakubów. Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych elementów drogi, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:a) Decyzja nr AB.6740.7.2.12022. Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;b) Projekt zagospodarowania terenu. Rozbudowa drogi gminnej nr 330634W, ulicy Żytniej w Przysusze;c) Projekt architektoniczno-budowlany. Rozbudowa drogi gminnej nr 330634W, ulicy Żytniej w Przysusze;d) Projekt techniczny. Rozbudowa drogi gminnej nr 330634W, ulicy Żytniej w Przysusze;e) Projekt stałej organizacji ruchu na drodze gminnej ul. Żytnia w Przysusze;f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Rozbudowa drogi gminnej nr 330634W, ulicy Żytniej w Przysusze. 2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.4. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 22000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze 75 9145 0001 2003 0000 1103 0005
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.2. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.3. Posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalność gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.4. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania5. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – to znaczy wykażą, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum jedną robotę budowlaną w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości robót co najmniej 500000,00 PLN i udokumentują, że robota ta została wykonana w sposób należyty.2) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy, i posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach