Przetargi.pl
Rozbudowa Drogi Gminnej nr 187138G na odcinku Wielki Klincz – Wielki Podleś

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, ul. Strzelecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 865 980 , fax. 586 865 983
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 865 980, fax. 586 865 983
    REGON: 19167518400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Drogi Gminnej nr 187138G na odcinku Wielki Klincz – Wielki Podleś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa drogi gminnej 187138G na odcinku Wielki Klincz – Wielki Podleś od km 0+000,00 do km 3+511,63 na terenie Gminy Kościerzyna. Zakres obejmuje: wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącej konstrukcji nawierzchni, wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m ulepszonych kruszywem łamanym o grubości 8 cm na odcinku poza terenem zabudowanym, przebudowę istniejących chodników, poszerzenie istniejącej nawierzchni w obrębie skrzyżowania z ul. Gościeradzką, przebudowa istniejących chodników oraz zjazdów na posesje oraz chodnik na odcinku od km 0+752,00 – 0+930,00 strona lewa, wykonanie zjazdów do posesji i na pola uprawne w miejscach istniejących zjazdów, regulacja i oczyszczenie rowów przydrożnych na odcinkach bez chodników, rozbiórka i wymiana istniejących wpustów ulicznych, wykonanie nowego oznakowania pionowego. Szerokość remontowanej nawierzchni wynosi 5,5 m na odcinku poza miejscowością Wielki Klincz oraz od 5,50 m do 6,2 m w terenie zabudowanym w miejscowości Wielki Klincz. Na odcinku od km 0+065,00 do km 0+220 strona prawa wprowadzono korektę łuku poziomego (poszerzenie jezdni do szerokości 5,6 m – 6,0 m). Lokalizacja oraz rzędne wszystkich projektowanych elementów dostosowane zostaną do istniejącego terenu. Konstrukcja nawierzchni: Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni na jezdni istniejącej: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W (średnio 125kg/m2). Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu jezdni oraz uzupełnienia nawierzchni po przebudowie wpustów ulicznych: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, 4 cm podbudowa z betonu asfaltowego AC 16W, 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 25 cm warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej cementem CBGM 1,5/2. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W, 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4, 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni chodników z kostki betonowej: 6 cm kostka betonowa, 3 cm podsypka piaskowo–cementowa 1:4, 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W terenie zabudowanym zaprojektowano wymianę krawężników betonowych na nowe o wymiarach 15x30x100 ułożonych na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Na łukach poziomych należy zastosować krawężniki łukowe. Ponadto przedmiotem zamówienia jest Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2413G z drogą gminną nr 187138G w miejscowości Wielki Podleś. Zakres obejmuje: frezowanie wyrównujące istniejącej nawierzchni, korektę geometryczną łuków poziomych na skrzyżowaniu, wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącej konstrukcji nawierzchni, wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m ulepszonych kruszywem łamanym o grubości 8 cm na odcinku poza terenem zabudowanym, przebudowę istniejących chodników, wykonanie zjazdów do posesji i na pola uprawne w miejscach istniejących zjazdów, ustawienie słupków przeszkodowych U-12c. Chodniki, w tym w szczególności przejścia dla pieszych muszą umożliwiać swobodny i bezpieczny przejazd osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich. Muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j.Dz.U.2016.0.124). Przejście dla pieszych w obrębie wyspy albo pasa dzielącego powinno być w poziomie jezdni. Dopuszcza się wykonanie rampy na szerokości przejścia o pochyleniu nie większym niż 15%. Wyniesienie krawężnika wyspy albo pasa dzielącego na przejściu dla pieszych nie powinno być większe niż 2 cm. W obrębie przejścia dla pieszych, na połączeniu chodnika z jezdnią, należy wykonać rampę o szerokości nie mniejszej niż 0,9 m i pochyleniu nie większym niż 15%. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4.3. Przedmiot zamówienia realizowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Powiat Kościerski upoważnił Gminę Kościerzyna do przeprowadzenia w jego imieniu i na jego rzecz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu skrzyżowania drogi powiatowej 2413G z droga gminną 187138G. Po przeprowadzeniu przez Gminę Kościerzyna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Powiat Kościerski podpisze z Wykonawcą umowę na wykonanie robót w części dotyczącej remontu skrzyżowania drogi powiatowej 2413G z drogą gminną 187138G (Pozycja B w harmonogramie rzeczowo-finansowym) i w tym zakresie Powiat Kościerski zostanie wskazany jako Zamawiający. Płatnikiem z tytułu wykonania remontu skrzyżowania drogi powiatowej 2413G z drogą gminną 187138G, będzie Powiat Kościerski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 11.2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 07.03.2017 r. do godz. 11:30. 11.3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.3.1. pieniądzu, 11.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 11.3.3. gwarancjach bankowych, 11.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 36832800072001000755160004; 11.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 11.2 SIWZ tj. 07.03.2017r. godz. 11:30. 11.6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 11.7. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 11.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach