Przetargi.pl
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 162047E DO UL. WOJSKA POLSKIEGO

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 162047E DO UL. WOJSKA POLSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1.Roboty drogowe obejmują odcinek drogi gminnej długości 784,90 m od istniejącego skrzyżowania z ul. Modrzewskiego do ul. Wojska Polskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Przyjęto kategorię ruchu KR5. Na odcinku nowobudowanym ulica będzie posiadała dwukierunkową jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 7,0 m, obramowaną krawężnikiem 20x30. Skrzyżowania z ulicami Twardosławicką i Wojska Polskiego zostaną wykonane jako ronda. 1.2. Na całej długości jezdni zaprojektowano jednostronny chodnik szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej niefazowanej i ścieżkę rowerową o nawierzchni z barwionego na kolor czerwony asfaltu piaskowego, oddzielone od jezdni pasem zieleni szerokości 1,5m. 1.3.Zjazdy indywidualne i publiczne o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej. 1.4.Zatoki autobusowe (po obu stronach jezdni) szerokości 3 m zostaną wykonane z betonu cementowego C35:45. Każda zatoka wyposażona będzie w wiatę przystankową. 1.5.Oznakowanie pionowe wyposażone w znaki średnie pokryte folią I generacji, z wyjątkiem znaków A-7 i D-6, dla których stosować folię II generacji. 1.6.Oznakowanie poziome grubowarstwowe ciągłe. 1.7.Rozbiórka istniejącego przepustu D1000 w rzece Strawie. W miejsce tego przepustu należy wybudować nowy przepust o średnicy D 1800 mm z rur PEHD. 2.Zieleń 2.1. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni oraz karczowanie krzaków i podszyć. 2.2. Wykonanie nasadzeń na wyspach centralnych (rondach). 2.3. Nasadzenia drzew w dwóch rzędach po obu stronach jezdni. 2.4. Wykonanie trawników w pasie drogowym po uprzednim odchwaszczeniu i uporządkowaniu terenu. 3.Branża instalacyjna - wodociąg 3.1.Budowa i przebudowa sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 PN16 trójwarstwowych (XSC 50:PE 100 RC): 3.1.1.fi 710x64,5 3.1.2.fi 315x28,6 3.1.3.fi 180x16,4 3.1.4.fi 50x4,6 wraz z niezbędnymi kształtkami i armaturą z żeliwa sferoidalnego. 3.2.Wykonanie tymczasowego wodociągu na czas robót. 3.3.Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej. 3.4.Wykonanie nowej komory wodociągowej. 3.5.Podłączenie istniejących przyłączy do nowej sieci. 3.6.Wyłączenie odcinka istniejącego wodociągu z eksploatacji poprzez zamulenie oraz demontaż istniejącej sieci wodociągowej stalowej wraz z demontażem istniejących komór wodociągowych. 4.Branża instalacyjna - kanalizacja sanitarna 4.1. Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej: 4.1.1.fi 710x27,2 PEHD 4.1.2.fi 315x9,2 PVC-U SN8 4.1.3.fi 200x5,9 PVC-U SN8 wraz ze studniami DN1200 (kpl.). 4.2.Włączenie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. 4.3.Regulacja wysokościowa istniejących studni i włazów. 4.4.Wyłączenie odcinka istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej z eksploatacji poprzez zamulenie wraz z demontażem studni. 5.Branża instalacyjna - kanalizacja deszczowa 5.1.Budowa sieci kanalizacji deszczowej: 5.1.1.DN/ID 800 PE SN8 5.1.2.fi 160x6,2 PEHD 5.1.3.fi 200x5,9 PVC-U SN8 wraz ze studniami DN1500 (kpl.) i wpustami DN500 (kpl.). 5.2.Włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. 5.3.Regulacja wysokościowa istniejących studni i włazów. 5.4. Wykonanie wylotu do rzeki. 5.5. Wyłączenie odcinka istniejącej sieci kanalizacji deszczowej z eksploatacji (demontaż). 6.Branża instalacyjna - sieć gazowa 6.1. Przebudowa sieci gazowej: 6.1.1.fi 90x5,2 PE100 SDR17,6 6.1.2.fi 25x2,3 PE100 SDR11 wraz z armaturą. 6.2. Włączenie do istniejącej sieci gazowej. 6.3. Wyłączenie odcinka istniejącej sieci gazowej. 7.Branża elektryczna. Oświetlenie uliczne: Zakres robót obejmuje budowę instalacji oświetlenia ulicznego drogi gminnej 162047E na odcinku od ulicy Modrzewskiego do ulicy Wojska Polskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Podstawą tej budowy jest budowa przyłącza kablowego, złącza pomiarowego wraz z szafką oświetlenia ulicznego, ułożenie linii kablowych, ustawienie słupów oświetleniowych oraz montaż opraw oświetleniowych typu LED. Elementy objęte niniejszym projektem oznaczone zostały na rysunku planu sytuacyjnego. Oprawa winna być wyposażona w układ zasilający, który może mieć ustawionych do 5-ciu poziomów autonomicznej redukcji mocy, nie wymagającej sterowania sygnałem zewnętrznym. Poziomy redukcji ustalić z inwestorem na etapie realizacji. Wstępnie proponuje się trzy okresy dobowe zmiany poziomu natężenia oświetlenia: pierwszy od godz. 5.00 do godz. 22.30 -100%; drugi od godz. 22.30 do godz. 24.00 - 80% i trzeci od godz. 0.00 do godz. 5.00 - 70%. Oprawa wykona w technologii LED, o prądzie 350mA i mocy 70W. Usunięcie kolizji z liniami nN i SN: Z uwagi na występującą kolizję z budową drogi gminnej należy wykonać przebudowy linii niskiego napięcia nN i średniego napięcia SN jak w projekcie budowlano - wykonawczym Branża elektryczna. Roboty wykonać w uzgodnieniu i pod nadzorem PGE Dystrybucja S.A. Rejon Piotrków Tryb. z uwagi na mogące wystąpić rozbieżności w identyfikacji kabli w ulicy Twardosławickiej i ulicy Wojska Polskiego oraz podziałach sieci w liniach napowietrznych. Roboty teletechniczne. W celu usunięcia kolizji telekomunikacyjnych z projektowaną rozbudową drogi gminnej na odcinku od ul. Modrzewskiego do ulicy Wojska Polskiego wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 162047E do ul. Wojska Polskiego w Piotrkowie Trybunalskim wybudowane zostaną nowe studnie kablowe, rozbudowana i wybudowana zostanie kanalizacja kablowa, oraz rurociągi kablowe i kable ziemne. Kolidujący odcinek linii napowietrznej przebudowany zostanie do kanalizacji oraz rurociągów kablowych. Przebudowana zostanie kanalizacja kablowa telefoniczna wraz z istniejącymi w niej kablami. Do przebudowy kanalizacji kablowej przebudowany zostanie kabel napowietrzny, kabel ziemny oraz kable z kolidujących odcinków kanalizacji. Nieczynne odcinki telekomunikacyjnej sieci napowietrznej i kanalizacji teletechnicznej po przebudowie zostaną zdemontowane. Uwagi dot. robót elektrycznych: Całość robót wykonać zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami PBUE i normami. Wbudowane materiały powinny posiadać aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty dopuszczające do stosowania. Roboty prowadzić w porozumieniu ze służbami PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Piotrków Tryb. i Urzędu Miasta. Kable przed zasypaniem zinwentaryzować geodezyjnie i zgłosić do odbioru przez Rejon Energetyczny Piotrków Tryb. Po zakończeniu roboty zgłosić do Rejonu Energetycznego do końcowego odbioru. W rejonie istniejącego uzbrojenia terenu wykopy wykonywać tylko ręcznie. W trakcie robót zwracać szczególną uwagę na przestrzeganie przepisów BHP. Materiały z demontażu linii napowietrznych przekazać do magazynu Rejonu Energetycznego Piotrków Tryb. Materiały z demontażu oświetlenia przekazać do Urzędu Miasta. CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45111200-0 Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni 45233140-2 Roboty drogowe 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45231221-0 Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45314310-7 Układanie kabli 45316110-9 Instalacje urządzeń oświetlenia drogowego 45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: 1.Właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego bądź opracowanego przez Wykonawcę, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych. 2.Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, 3.Zapewnienie dojść do posesji, 4.Odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, 5.Wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12 6.Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w każdej branży, na koszt własny oraz przedłożenia zamawiającemu, najpóźniej 7 dni przed dniem odbioru zadania, dokumentacji odbiorowej (w szczególności powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, zawierającą w komplecie załącznik w postaci wykazu pomiarów, potwierdzoną przez uprawnionego geodetę). W wycenie należy uwzględnić również: 1)Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego na czas robót, 2)Wycinkę drzew (drewno po wycince do zagospodarowania przez wykonawcę), 3)Roboty pomiarowe, rozbiórkowe, cięcie nawierzchni, wywóz gruzu na składowisko, 4)Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, 5)Odtworzenie nawierzchni, w tym nawierzchni gruntowych i bitumicznych, po wykonywanych pracach, jak również podczas używania ciężkiego sprzętu, roboty ziemne wykonać zgodnie z wymogami podanymi w normie PN-S-02205 (1998 r.) 6)Koszty zabezpieczenia terenu budowy, 7)Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci, 8)Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, zjazdy, pomiary zagęszczenia gruntu potwierdzone przez odpowiednie laboratorium. 9)Całkowite usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości od 40 do 80 cm, zgodnie z opracowaniem geologicznym oraz uzupełnienie koryta do warstw konstrukcyjnych piaskiem. 10)Stabilizację na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje warstwę kruszywa). 11)Demontaż i odtworzenie jezdni na połączeniu ulic istniejących z uwzględnieniem frezowania dwóch warstw nawierzchni, 12)Usunięcie oznakowania poziomego na skrzyżowaniu z ul. Modrzewskiego kolidującego z nowoprojektowanym, 13)Zastosowanie krawężników łukowych na łukach i rondach. 14)Przewierty, rury osłonowe, 15)Regulacja istniejącej armatury, 16)Oznakowanie infrastruktury podziemnej, 17)Wykonanie docelowego oznakowania ulic jako poziome grubowarstwowe ciągłe z mas chemoutwardzalnych grubości 3 mm. 18)W wycenie przebudowy sieci wodociągowej i gazowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób itp. 19)W wycenie budowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej uwzględnić koszty związane z próbą wodną ułożonych kanałów. 20)Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów deszczowych i sanitarnych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji). 21)Montaż dodatkowych sześciu sztuk koszy na śmieci o takich parametrach jak zaprojektowane na przystankach. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Prawem Budowlanym ściśle wg projektu oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401). Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w ww. projekcie. UWAGI OGÓLNE: 1.Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu wyrobów budowlanych niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami (kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót, powołanych w projektach lub równoważnych o nie gorszych parametrach, dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót). 2.Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie. 3.Wszystkie prace polegające na włączeniu do istniejących sieci wykonywać pod nadzorem przedstawicieli gestorów sieci. Ewentualne koszty pokrywa wykonawca. 4.Przy wykonywaniu prac należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia inżynieryjno - techniczne naziemne i podziemne oraz uwzględnić warunki podane przy uzgodnieniach branżowych projektu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia występujących kolizji budowanej infrastruktury z siecią energetyczną (wykonanie przez elektryka z uprawnieniami w zakresie sieci elektro-energetycznych), 5.Przed rozpoczęciem robót należy powiadomić pisemnie właścicieli/gestorów urządzeń inżynieryjno - technicznych naziemnych i podziemnych o zamiarze wykonywania prac w ich sąsiedztwie i czasie ich trwania w celu sprawowania nadzoru. Koszty ewentualnego nadzoru pokrywa Wykonawca. 6.Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, 7.O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 8.Wykonawca odpowiada za poniesione ewentualne szkody podczas realizowanego zadania na posesjach przyległych do realizowanej inwestycji. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed naruszeniem lub zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia - do odtworzenia na własny koszt pod nadzorem geodety. 10.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 5 lat, licząc od dnia odbioru robót. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1.złożenia do akceptacji Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. 2.złożenia oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta, z tym że wyłoniony w niniejszym przetargu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania siłami własnymi robót drogowych. 3.zainstalowania w widocznych miejscach trzech banerów o wym. 2,0 x 1,0 m wg poniższego wzoru: Zamontowania tablicy pamiątkowej na miejscu budowy o treści podanej przez Zamawiającego wg następujących parametrów: 1 sztuka na stelażu stalowym zamontowanym trwale do podłoża na wysokości 150cm Wymiary: 100 cm ( szerokość) x 70 cm (wysokość) Kolor tła : biały, PVC grubości 8 mm; kolor nadruku: czarny; rodzaj czcionki: Arial Wysokość liter w proporcjonalnie w ramach możliwości technicznych tego wymiaru Kolorystyka i kształt logo WFOŚ i GW w Łodzi na stronie www.wfosigw.lodz.pl na zakładce logo: Montaż tablicy na miejscu budowy wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa o roboty budowlane dostarczy do dnia podpisania umowy kosztorys ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu kosztorysu ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT. Kosztorys ten stanowi integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 15.03.2016r. do godz. 9:00 w wysokości 100.000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 162047E DO UL. WOJSKA POLSKIEGO b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużona rękojmia powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach