Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Prezydenta Ignacego Mościckiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
REGON: 59064833300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej nr 116413E ul. Łąkowa w miejscowości Smardzewice wraz z oświetleniem – II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa drogi - na odcinku od km 0+000 do 0+745,00 km. Zakres rzeczowy zadania: Odcinek nr 1: 1. od km 0+000,00 do 0+300,00: -przebudowa skrzyżowania ul. Łąkowej z drogą powiatową nr nr 4327E ul. Wodną w Smardzewicach w tym korekta osi drogi, - szerokość docelowa jezdni - 5,5 m , - nowa konstrukcja jezdni ul. Łąkowej, - jezdnia o nawierzchni betonowo - asfaltowej (warstwa wiążąca i ścieralna) o grubości 9 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z pospółki o gr. 10 cm - jednostronny chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0 mb, - jednostronne pobocze z kruszywa łamanego o szer. 0,75 mb, 2. od km 0+300,00 km do 0+714,82: - poszerzenie istniejącej jezdni do szer. 5,5 m, - na poszerzeniu jezdni podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 20 cm oraz warstwa odsączająca z pospółki o gr. 10 cm, - jezdnia o nawierzchni betonowo - asfaltowej (warstwa wiążąca i ścieralna) o grubości 9 cm, - jednostronny chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0 mb, - jednostronne pobocze z kruszywa łamanego o szer. 0,75 mb, - budowa 48 miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej, 3. Na całym odcinku od km 0+000,00 do 0+714,82: - oświetlenie uliczne: a) zainstalowanie słupów oświetleniowych – 20 szt. b) zainstalowanie opraw oświetleniowych – 24 szt - usunięcie kolizji z linią kablową NN, wychodzącą ze stacji trafo nr 5-0588, -usunięcie kolizji teletechnicznych, - udrożnienie odwodnienia poprzez odtworzenie rowów przydrożnych. Odcinek nr 2: 1. od 0+714,82 do 0+745,00 km: - nowa konstrukcja jezdni, - szerokość docelowa jezdni wynosi 5,0 m, - jezdnia o nawierzchni betonowo - asfaltowej (warstwa wiążąca i ścieralna) o grubości 9 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, - warstwa odsączająca z pospółki o gr. 10 cm, - jednostronny chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0 mb, - jednostronne pobocze z kruszywa łamanego o szer. 0,75 mb, Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca, w imieniu Zamawiającego winien uzyskać decyzję właściwego organu nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu budowlanego lub dokument potwierdzający przyjęcie bez sprzeciwu zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy drogi, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz cenowy (zgodne ze wzorem formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-06-26 - "Rozbudowa drogi gminnej nr 111206E w miejscowości Pełczyska obsługującej tereny inwestycyjne"
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa i remonty dróg na terenie Gminy Mniszków
Dodano: 2024-06-06 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
Dodano: 2024-05-28 - Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-05-17 - Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
Dodano: 2024-05-12 - Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
Dodano: 2024-05-10 - REMONT DROGI KAFAR- BRZOZA
Dodano: 2024-05-10