Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 108257E przez Szynkielew I

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Torowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    Torowa 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 108257E przez Szynkielew I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Rozbudowie drogi gminnej nr 108257E przez Szynkielew I” na działce nr 362, tj. na odcinku o długości 430,00 m i na działce nr 391, tj. na odcinku o długości 379,00 m wraz z utwardzeniem poboczy. Sumaryczna długość drogi to 809,00 m, szerokość drogi to 4,50 m i szerokość poboczy po 0,50 m. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres robót) został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ- Dokumentacja projektowa i techniczna. Zakres prac to w szczególności: a) rozebranie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 20 cm utrwalonego emulsją asfaltową, obustronnie na szerokości 0,35 m – 566,3 m2, b) korytowanie pod wzmocnienie konstrukcji (poszerzenie podbudowy o odsadzkę 0,10 m z każdej strony) na głębokość 0,20 m – 404,5 m2, c) korytowanie pod wzmocnienie poboczy na głębokość 0,10 m – 647,2 m2, d) ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, obustronnie na szer. 0,60 m o gr. Warstwy 0,20 m – 970,8 m2, e) ułożenie warstwy wiążącej (wyrównawczej) z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i szer. 4,58 m – 3 705,2 m2, f) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i szer. 4,50 m – 3 640,5 m2, g) ułożenie warstwy wzmacniającej pobocze gruntowe na szer. 0,5 m warstwą z kruszywa łamanego o gr. 0,10 m (kamień łamany rozbiórkowy) – 809,0 m2, h) wyrównanie terenu poza poboczem gruntowym na szer. 1,0 m – 1 618,0 m2. 3.3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej, w tym na podstawie przedmiarów robót. 3.4. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do: a) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową, jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie odcinka drogi objętego zamówieniem; b) wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z SIWZ, z opracowanym projektem budowlanym oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, c) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, e) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, f) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty, g) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót, h) poinformowania Gminy jako właściciela sieci wodociągowej o przystąpieniu do wykonania robót i dokonaniu inwentaryzacji istniejącej infrastruktury- regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli (Gminę), koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych, i) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych (materiały z rozbiórki stają się własnością Wykonawcy), j) organizacji zaplecza budowy i jego utrzymania, k) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, l) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, m) pełnej obsługi geodezyjnej, n) opracowania dokumentacji powykonawczej, w ilości 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej, o) organizacji i zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, a także wykonania innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, p) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz ewentualnej wypłaty odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, r) uzyskania wszelkich przewidzianych prawem decyzji, jeżeli będą konieczne, s) złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót do właściwego organu lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.5. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie terenu budowy wg sporządzonego we własnym zakresie projektu zgodnie z instrukcją oznakowania. Wykonawca zobowiązuje się złożyć w siedzibie właściwego Zarządcy Drogi do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 3.6. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 3.7.Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji postępowania: SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot, projekcie budowlanym przedmiot zamówienia określony został tak, że może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Kody CPV: - 45 23 31 20-6 Roboty w zakresie budowy dróg, - 45 23 32 20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45 23 33 00-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 3.9.Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 60 miesięcy. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały wynosi 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu końcowego. Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia więc powinien te koszty uwzględnić w cenie oferty. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 3.10.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego zespołu osób będący w stanie należycie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 6 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach