Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej nr 102402F ul. A. Fredry w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 102402F – ul. A. Fredry w Nowej Soli wraz z budową miejsc postojowych, oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i ławie betonowej – ok. 1965 mb, - ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej grubości i ławie betonowej z oporem – ok. 2725 mb, - ułożenie ścieków przy krawężnikowych z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i ławie betonowej – ok. 1798 mb, - przebudowę jezdni na dł. ok. 864 m – nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA grubości 5 cm, warstwa wiążąca a mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm, warstwa podbudowy z betonu asfaltowego grubości 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego grubości 30 cm – powierzchnia jezdni - ok. 5225 m2, - budowę miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej, podbudowa z kruszywa łamanego grubości 30 cm - ok. 1940 m2 , - budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, podbudowa z kruszywa łamanego grubości 30 cm - ok. 424 m2, - budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej, ok. 2448 m2 , - budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S gr. 4 cm ok. 1485 m2 , - budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej - 49 m2 - budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w następujących ilościach: fi 160- ok. 109 m, fi 250 – ok. 103 m, fi 315 – ok. 285 m, fi 400- ok. 205 m, fi 500 – ok.115 m, fi 630 – ok. 153 m; - budowę kanalizacji deszczowej tłocznej fi 450 o dł. ok. 171 m; - wykonanie przewiertu pod ul. Staszica wraz z przeciągnięciem rury przewodowej – dł. 27,20 m, - budowę studni rewizyjnych: średnicy 1000 mm – 26 szt, średnicy 1200 mm - 7 szt, - budowę studni średnicy 630 mm – 9 szt, - budowę studzienek ściekowych średnicy 500 mm – 31 szt, - demontaż istniejących studzienek wraz z wpustami – 29 szt, - demontaż istniejących kanałów kanalizacji deszczowej - o średnicy do 200 mm – ok. 122 m, o średnicy 600 mm – ok. 190 m, - budowę przepompowni wód deszczowych, zbiorniki wraz z armaturą i wyposażeniem przepompowni (trzypompowa z układem pracy pomp 1+1+1R) – 2 kpl; - budowę oświetlenia drogowego: linia kablowa dł. ok. 1915 m, montaż słupów oświetleniowych – 55 szt, montaż opraw typu LED – 72 szt; - montaż rur ochronnych dł. ok. 1450m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 150.000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024r.
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Słubicach - Etap I
Dodano: 2024-03-04 - Przebudowa drogi gminnej
Dodano: 2024-03-01 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-01 - Budowa, przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024 r.
Dodano: 2024-02-26 - Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie gminy Deszczno w 2023 i 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa ulic: Lubuskiej, Krupczyńskiej i Gorzowskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Karnin, Deszczno, Brzozowiec gm. Deszczno
Dodano: 2024-02-12 - Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 54/1 obręb Radowice
Dodano: 2024-02-06 - Rozbudowa drogi gminnej - ul. Słowiczej w miejscowości Glinik oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Płonica w gminie Deszczno.
Dodano: 2024-02-02 - Budowa drogi gminnej nr 000415F – Chwałowice
Dodano: 2024-01-31