Przetargi.pl
Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1704R w km 0+834,78-0+983,10 oraz Nr 1707R w km 0+926,78-1+068,32 ( skrzyżowanie typu małe rondo) wraz z przebudowa drogi powiatowej Nr 1707R w km 0+009,00-0+926,78 w m. Wiązownica

Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1704R w km 0+834,78-0+983,10 oraz Nr 1707R w km 0+926,78-1+068,32 ( skrzyżowanie typu małe rondo) wraz z przebudowa drogi powiatowej Nr 1707R w km 0+009,00-0+926,78 w m. Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1704R w km 0+834,78-0+983,10 oraz Nr 1707R w km 0+926,78-1+068,32 ( skrzyżowanie typu małe rondo) wraz z przebudowa drogi powiatowej Nr 1707R w km 0+009,00-0+926,78 w m. Wiązownica 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie: Drogi : Nr 1704R km 0+834,78-0+983,10 i Nr 1707R km 0+926,78-1+068,32- roboty przygotowawcze (zabezpieczenie terenu budowy, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie w-wy humusu, rozbiórka elementów dróg ogrodzeń i przepustów), roboty ziemne ( wykonanie wykopów i nasypów), odwodnienie ( kanalizacja deszczowa), podbudowy( profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z betonu asfaltowego), nawierzchnie ( nawierzchnia z kostki kamiennej, nawierzchnia z betonu asfaltowego, frezowanie nawierzchni, nawierzchnia z kostki betonowej), roboty wykończeniowe( umocnienie skarp rowów i ścieków, wykonanie poboczy), elementy ulic( krawężniki i obrzeza granitowe, krawężniki betonowe, chodniki z kostki betonowej brukowej, obrzeża betonowe, ścieki z prefabrykowanych elementów), zieleń( mechaniczne ścinanie i karczowanie drzew ), urządzenia obce-sanitarna i teletechniczna( branża teletechniczna, branża sanitarna) oświetlenie drogowe, oznakowanie ( oznakowanie poziome i pionowe), droga Nr 1707R w km 0+009,00-0+926,78- roboty przygotowawcze( zdjęcie w-wy humusu i darniny, rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów), roboty ziemne( wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów), odwodnienie ( rowy kryte), podbudowa( profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa z ulepszonego podłoża związana spoiwem hydraulicznym, w-wa mrozoochronna, podbudowa z mieszanki niezwiązanej) ,nawierzchnia ( nawierzchnia z betonu asfaltowego, frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, wzmocnienie warstw asfaltowych geosiatką), elementy ulic( ustawienie krawężników betonowych, chodniki z kostki brukowej, umocnienie skarp i ścieków, obrzeża betonowe, zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne), oznakowanie( oznakowanie poziome i pionowe), urządzenia obce- GAZ ( przebudowa podziemnych linii gazowych średniego ciśnienia), inwentaryzacja powykonawcza. 3. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa zawarta w Rozdziale V SIWZ 4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i w jego okolicy , w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 53.000,00 zł(słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 1500 1634 1216 3002 9301 0000 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać - „Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawla II 17, 37-500 Jarosław" W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w Części 16 ust. 2 pkt.1 IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu ćo zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych iub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach iub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części 11 ust.2 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w Części 11 ust.4 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Części 11 ust.4 pkt.1 Instrukcji dla Wykonawców, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne . 7. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania miejsca z którego Zamawiający może uzyskać ww. oświadczenia lub dokumenty o ile są aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach