Przetargi.pl
Rozbudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej w ul. Góral i Zachodnia we Włoszczowie

Gmina Włoszczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Partyzantów 14
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3942669 w. 104 , fax. 041 3942339
  • Data zamieszczenia: 2011-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszczowa
    ul. Partyzantów 14 14
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3942669 w. 104, fax. 041 3942339
    REGON: 29100992300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-wloszczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej w ul. Góral i Zachodnia we Włoszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej w ul. Góral i Zachodnia we Włoszczowie.W wyniku realizacji przedmiotowych inwestycji wykonany będzie następujący zakres robót : 1. Droga, ul. Zachodnia długości od km 0 - 273,44 do km 0 - 003,25, ul. Góral długości od km 0 + 003,25 do km 0 + 714,50, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Ograniczenie jezdni stanowią krawężniki betonowe o wymiarach 15 - 30 - 100 cm, ustawione na ławie betonowej z oporem. 2. Chodnik i wjazdy do posesji, wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo pisakowej gr. 5 cm. W ul. Zachodniej chodnik o łącznej pow. 176 m 2 i wjazdy do posesji o pow. 308 m 2, w ul. Góral chodnik o łącznej pow. 1211 m 2 i wjazdów do posesji o pow. 690 m 2. 3.Kanalizacja deszczowa, łączna długość projektowanej kanalizacji deszczowej o średnicy 200 - 700 mm wynosi 1295 mb, wykonanie z rur PE-HD, przykanaliki z rur PP, studzienki kanalizacyjne rewizyjne o średnicy 1000 mm - 1400 mm, studnia przelewowa z PE-HD o średnicy 2000, separator bezfiltrowy cyrkulacyjno-koalescencyjny np typu SK 100 o średnicy 2300 mm, osadnik szlamowy - S 14000 o wymiarach 3660-2360 mm, rura ochronna stalowa o średnicy 914,00 x 10,00 mm - długości L = 10,50 m, rura ochronna stalowa o średnicy 813,00 x 11,00 mm długości L = 12,00 m, wpusty deszczowe z osadnikiem z kratką zwykłą prostokątną, wylot do rowu, wlot do kanału. 4. Kanalizacja sanitarna, wykonanie przyłącza z rur bezkielichowych i kształtek kielichowych z PVC, z jednorodnego materiału, z gumową uszczelką wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z polipropylenu, montowaną w czasie produkcji kształtki, o średnicy 160-5,5 mm, klasy SN12, o łącznej długości L = 179,0 mb, studzienki kanalizacyjne betonowe połączeniowe tzw. ślepe o średnicy 0,80 m, studzienka kanalizacyjna betonowa o średnicy 1,20 m, trójniki kanalizacyjne kamionkowe skośne 45o o średnicy 200-150 mm. 5. Teletechnika, budowa kanalizacji teletechnicznej 1 - otw. RHDPE 110 - 6,3 długości 60m, przestawienie słupa żelbetowego telefonicznego typ SŻT - 7, budowa kabli rozdzielczych, demontaż kabli napowietrznych. 6. Wodociąg, przebudowę wodociągu w ul. Młynarskiej zaprojektowano z rur z żeliwa sferoidalnego SF 150 mm, w ul. Góral z rur polietylenowych PE 125 mm, a w ul. Zachodniej z rur z polietylenowych PE 160 mm. Budowa przyłączy w pasie drogowym wynika z konieczności budowy ulic. Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur PE 40 mm w rurze ochronnej stalowej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zadania winien: - opracować tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas budowy, uzyskać pozytywne opinie organów zarządzających ruchem oraz wykonać tymczasowe oznakowanie, - przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót według wzoru załączonego do formularza oferty. 7. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 8. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do SIWZ. 9. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z nieruchomością, jej otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. 10. Koszty wizji miejsca ponosi Wykonawca. 11. Zakres prac, oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną oferowaną obejmuje także: a. organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy - robót, b. przez cały okres realizacji robót dbałość o bezpieczeństwo w ruchu pieszym oraz drogowym w obrębie prowadzonych robót, c. po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do należytego stanu, uporządkowanie terenu budowy. 9. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. 12. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: a. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na całość wykonanych robót, licząc od dnia odbioru końcowego całego zakresu robót, b. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi strony ustalają na 36 miesięcy. 13. Wykonawca zabezpiecza w całości obsługę geodezyjną dla całego zakresu robót obejmującą między innymi: - wytyczenie geodezyjne, - inwentaryzację powykonawczą, - inne czynności wynikające z przepisów prawa, Uwaga: Zobowiązuje się Wykonawcę robót w sposób szczególny do ochrony istniejących znaków geodezyjnych. Uszkodzenie istniejących znaków geodezyjnych spowoduje konieczność geodezyjnego odtworzenia znaków na koszt Wykonawcy. 14. Zadanie inwestycyjne pn. Rozbudowa dróg gminnych wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej w ul. Góral i Zachodnia we Włoszczowie realizowane jest na podstawie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 24 - 09 znak: AB.I.7351-6-24-09 z dnia 25.08.2010 r. wydanej przez Starostwo Powiatowe we Włoszczowie. 15. Wybrany Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego po podpisaniu umowy następujące materiały: - 1 egz. dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej, - kserokopię decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - dziennik budowy, - inne posiadane przez Zamawiającego informacje dotyczące przedmiotowej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego, PKO BP Nr 77 1020 2733 0000 2502 0003 9834 z dopiskiem - Rozbudowa ulic: Góral i Zachodnia. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Włoszczowa pokój nr 1 do dnia 10.03.2011r do godz. 11:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego w formach wyżej wymienionych do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.03.2011 r., do godz. 11:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wloszczowa.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach