Przetargi.pl
Rozbudowa dróg gminnych w m. Zabłocie gm. Nurzec-Stacja

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 575 078 , fax. 856 575 063
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 856 575 078, fax. 856 575 063
    REGON: 50659585000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg gminnych w m. Zabłocie gm. Nurzec-Stacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa dróg gminnych Nr 109733B i 109732B w m. Zabłocie, na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BS.6740.8.4.2016.DW z dnia 31.01.2017r. odc. I w km rob. 0+000 – 1+387 (w tym w 2018r. zrealizowano odc. w km. 0+340 – 0+806) , odc. II 0+000 – 0+100 (zrealizowany w całości w 2018r.), odc. III w km rob. 0+000 – 0+136,50. Wymaga się aby zarówno kosztorys ofertowy jak i po zakończeniu realizacji zadania – powykonawczy, był sporządzony wg następującego schematu: • Odcinek 1: w km. 0+000 – 0+340 (odc. I) • Odcinek 0: w km. 0+806 – 1+013 (odc. I) • Odcinek 2: w km. 1+013 – 1+387 (odc. I) • Odcinek 3: w km. 0+000 – 0+136,5 (odc. III). • Plac przy świetlicy z miejscami postojowymi: w km. 0+688 – 0+716. Projektem objęto rozbudowę dróg gminnych oznaczonych Nr 109733B i 109732B w obrębie miejscowości Zabłocie, gmina Nurzec-Stacja o długości 1057,50mb. W ramach realizacji zadania, powstać ma ciąg dróg o nawierzchni bitumicznej, przebiegający przez miejscowość Zabłocie i łączący tą wieś z siecią dróg wchodzących w skład głównego szkieletu komunikacyjnego regionu. Przewiduje się rozbudowę pasa drogowego, poprzez utworzenie drogi o nowym przebiegu i poszerzenie istniejącego pasa drogowego, celem stworzenia utwardzonego placu z kostki betonowej. Wg stanu istniejącego, drogi objęte wnioskiem, mają nawierzchnię gruntowo - żwirową oraz brukowcową. Nie posiadają skutecznych rozwiązań dotyczących spływu wód opadowych. Problem zastoin wodnych, wynikający z nieprzepuszczalnego gruntu oraz niekorzystnego ukształtowania terenu wymaga pilnych i skutecznych rozwiązań. Projekt obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm warstwy ścieralnej w ilości 5920,50m² oraz 4cm warstwy wiążącej w ilości 6026,20m² o szerokości 5-5,50m. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm, w ramach utworzenia miejsc postojowych przy świetlicy o pow. 365m². Ustawienie krawężników betonowych na długości 83mb o przekroju 15x30 cm i 15x22 cm jako zabezpieczenie kostki brukowej betonowej. Wyrównanie nawierzchni kruszywem naturalnym z dodatkiem łamanego o pow. 83m³, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w miejscu korytowania o pow. 5273m² - warstwa dolna i 5225m² - warstwa górna. Przewiduje się rozbudowanie i przebudowanie 8 skrzyżowań w tym 3 z drogami o wyższej kategorii. W obszarze tym przewidziano również rozbudowę przepustów poprzecznych, wybudowanie rowów odwadniających, wykonanie poszerzenia rozjazdu oraz ustawienia słupków hektometrowych. Na całym ciągu dróg objętych wnioskiem przewiduje się wykonanie zjazdów i poboczy z kruszywa naturalnego z dodatkiem łamanego, stabilizowanego mechanicznie o pow. 5140m². Ułożenie rur fi 40 cm pod zjazdami z rur HDPE o długości 44,5mb. W ramach zadania przewiduje się poprawę odwodnienia poprzez gruntowną przebudowę i rozbudowę istniejących poprzecznych przepustów drogowych o łącznej długości 24,5mb i wykonanie 657mb przydrożnych rowów. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, ustawiono 24mb barier energochłonnych oraz wprowadzono nowe oznakowanie pionowe oraz przewidziano do realizacji na odcinkach objętych wnioskiem oznakowanie pionowe w ilości 33 znaków, poziome w ilości 0,76m2 oraz 18 szt. znaków hektometrowych jako zabezpieczenie przy przepustach, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. W celu poprawy widoczności na drogach, przewiduje się usunięcie krzaków i podszyć, w tym podcięcie nawisających konarów drzew nad skrajnią pionową drogi. Dzięki kontynuacji zapoczątkowanej w 2018r. budowy powstaną drogi klasy L, o łącznej długości 1623,5mb, Vp=40km/h, obciążenie ruchem - KR1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 15 000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Gminy Nurzec-Stacja Nr 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć przed upływem terminu składania ofert na wskazany rachunek z dopiskiem - Wadium dotyczy zamówienia „Na rozbudowę dróg gminnych w m. Zabłocie gm. Nurzec-Stacja”. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielanego na podstawie art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy pzp, należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta /poręczyciela. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona bez rozpatrywania. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą – w oryginale). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach