Przetargi.pl
Rozbudowa dróg dojazdowych i miejsc postojowych, wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową sieci uzbrojenia podziemnego, na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli – dojazd do hali sportowej i pływalni, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8422562, 8447338 , fax. 015 8422562, 8447338
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Hutnicza 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8422562, 8447338, fax. 015 8422562, 8447338
    REGON: 83021758200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg dojazdowych i miejsc postojowych, wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową sieci uzbrojenia podziemnego, na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli – dojazd do hali sportowej i pływalni, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Projektowany zakres robót obejmuje: 1) Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami, harmonogramem rzeczowo – finansowym, przedmiarem robót, kosztorysem szczegółowym. 2) Uzyskanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych w zakresie paragraf 19.ust.2 pkt. 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015r poz. 1422 j.t.) - lokalizacja miejsc postojowych dla samochodów osobowych w zbliżeniu do granicy działki budowlanej. 3) Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę. 4) Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. Projekty wykonawcze i STWiORB wymagają akceptacji Zamawiającego. 5) Opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu, oraz projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 6) Uzyskanie zgody Zarządcy drogi gminnej na umieszczenie urządzenia obcego w pasie drogowym – rura przewiertowa na przebudowywanym przyłączu wodociągowym. 7) Dokonanie uzgodnienia projektu zewnętrznej instalacji wodociągowej przez rzeczoznawcę ppoż. – opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. 8) Organizację zaplecza budowy. 9) Wycinkę drzew kolidujących z projektowaną inwestycją, zabezpieczenie drzew w rejonie robót. 10) Całkowitą rozbiórkę istniejących nawierzchni dróg manewrowych i placów postojowych. 11) Całkowitą rozbiórkę istniejących nawierzchni ciągów pieszych z płyt betonowych i kostki brukowej betonowej. 12) Przebudowę i budowę zewnętrznej podziemnej instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej i technologicznej z obiektów MOSiR w ramach rozdziału tych urządzeń. 13) Przebudowę i budowę przyłącza wodociągowego wraz z komorą pomiarową oraz instalacji zewnętrznej wodociągowej bytowej i ppoż. 14) Przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej. 15) Budowę instalacji kanalizacji deszczowej dla odwodnienia dróg dojazdowych i parkingów. 16) Likwidację istniejącego żelbetowego zbiornika buforowego ścieków technologicznych. 17) Likwidację nieczynnych sieci ciepłowniczych. 18) Likwidację nieczynnych instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej, technologicznej i wodociągowej, przyłącza wodociągowego i sieci kanalizacji sanitarnej. 19) Przebudowę lub zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia terenu. 20) Przebudowę i budowę oświetlenia terenu. 21) Profilowanie terenu – roboty ziemne. 22) Wykonanie nowych nawierzchni dróg dojazdowych i manewrowych, miejsc postojowych i ciągów pieszo - rowerowych: asfaltowych i z kostki brukowej betonowej. 23) Przeniesienie istniejącej wypożyczalni rowerów miejskich. 24) Wykonanie elementów małej architektury: ławki, stojaki rowerowe, kosze na śmieci, wprowadzenie elementów organizacji ruchu. 25) Urządzenie terenów zielonych. 26) Szczegółowy zakres rzeczowy robot przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w dalszej treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU). 27) Elementy nie ujęte w PFU a znajdujące się na terenie planowanych prac, należy zgłosić Zamawiającemu oraz skonsultować z nim dalszy ciąg postępowania w tym zakresie. 28) Rozpoczęcie, wykonywanie i zakończenie zadania należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym oraz powiązanymi z nim przepisami prawa. Powyższe zamówienie realizowane jest w formule zaprojektuj – wybuduj. Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, w szczególności: robót rozbiórkowych w zakresie nawierzchni, robót ziemnych, robót w zakresie zagospodarowania terenu, robót w zakresie nawierzchni, robót w zakresie oświetlenia terenu, robót instalacyjnych, robót ziemnych związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej, robót wykończeniowych i innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia uwzględnionych w projekcie wykonawczym, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 roku, poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) do dnia 17 lipca 2019 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz. 1986), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA Oddział 1 w Stalowej Woli, nr konta: 31 1020 4913 0000 9702 0117 7039, z dopiskiem „Rozbudowa dróg dojazdowych i miejsc postojowych, wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową sieci uzbrojenia podziemnego, na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i rekreacji w Stalowej Woli – dojazd do hali sportowej i pływalni, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola” 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2) parafowany wzór umowy; 3) Oświadczenie o przynależności do sektora przedsiębiorstw. 2. Do oferty wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach