Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-560 Gdańsk, ul. Żaglowa 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3205100 , fax. 058 3205105
- Data zamieszczenia: 2016-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
ul. Żaglowa 11 11
80-560 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3205100, fax. 058 3205105
REGON: 00016837200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku przy ul. Hożej 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku przy ul. Hożej 4 według projektu sporządzonego przez firmę OLMOST z siedzibą w Olsztynie w maju 2015 roku. Realizacja zadania polegać będzie na rozbudowie obiektu Domu Pomocy Społecznej w Gdańsku przy ul. Hożej etap I oraz etap II poprzez dobudowanie dodatkowego skrzydła budynku w części południowo-zachodniej wraz z wykonaniem niezbędnych elementów przyłączy, sieci (również do budynku garażowego) oraz elementów małej architektury i zagospodarowaniem terenu. Projekt obejmuje działki: 10/98, 10/100, 10/101, 21/3, 22/5 obręb 257 stanowiące własność Gminy Miasta Gdańska, działkę 10/99 obręb 257 stanowiącą własność Skarbu Państwa oraz działkę 66/3 obręb 257 będącą własnością Gminy Miasta Gdańska w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego teren objęty jest strefą nadzoru archeologicznego - prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. Istniejący budynek Domu Pomocy Społecznej jest budynkiem składającym się z dwóch kondygnacji nadziemnych, niepodpiwniczony. Projektowana dobudowa wykonana w technologii tradycyjnej, nawiązująca architektonicznie do istniejącej części, częściowo podpiwniczona. Efekt rzeczowy zadania: 1) rozbudowa obiektu o danych: -powierzchnia netto - 491,99 m2, -powierzchnia zabudowy - 217,00 m2, -kubatura - 1 790,00 m3, 2) remont istniejącego budynku i budynku garażu, 3) uzbrojenie i urządzenie terenu. UWAGA: Dla powyższej inwestycji przewiduje się dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - wycinkę drzew, - usunięcie kolizji projektowanego budynku z istniejącą linią kablową niskiego napięcia i istniejącą kanalizacją deszczową, - realizację robót polegających na wykonaniu dodatkowego skrzydła budynku Domu Pomocy Społecznej według dokumentacji projektowej, - remont istniejącego budynku oraz budynku garażu, - przebudowę istniejącego: przyłącza wody, rozdzielnicy głównej oraz centrali wentylacyjnej wraz z kanałami, - uzbrojenie terenu, - zagospodarowanie terenu, w tym: wykonanie obiektów małej architektury, przebudowę ciągów komunikacyjnych, wymianę ogrodzenia przy granicach posesji, - odtworzenie elementów środowiska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska działającą w imieniu Gminy Miasta Gdańska. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium - nr referencyjny I/PN/005/16. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium - Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej Ostoja w Gdańsku przy ul. Hożej 4, nr referencyjny I/PN/005/16. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą - także przez ten okres
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie, przy ul. Jagiellońskiej 55
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa węzła żywienia w Szkole Podstawowej Nr 44 w Gdańsku, ul. Jagiellońska 24
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cecenowo. Oznaczenie postępowania: ZP.271.03.2016
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku warsztatowo - garażowego Nadleśnictwa Rytel
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń baru z salą konsumpcyjną i zapleczem kuchennym w budynku Urzędu Miasta w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdańsku, ul. Na Zaspę 31
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza węzła żywienia oraz odwodnienie i zagospodarowanie terenu Przedszkola Nr 46 w Gdańsku, ul. Szuwary 2
Dodano: 2016-05-06