Przetargi.pl
Rozbudowa Domu Kultury z przebudową części istniejącej ( rozbudowa Biblioteki, pomieszczeń do GOPS i Policji)

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. 29 Grudnia 24
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2776272, 2776273 , fax. 0-63 2776272
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
    ul. 29 Grudnia 24 24
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2776272, 2776273, fax. 0-63 2776272
    REGON: 31019858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl, www.powidz.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Domu Kultury z przebudową części istniejącej ( rozbudowa Biblioteki, pomieszczeń do GOPS i Policji)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: Rozbudowę Domu Kultury z przebudową części istniejącej( rozbudowa Biblioteki, pomieszczeń do GOPS i Policji) Ogólna charakterystyka Technologia budowy - budynek został zaprojektowany w konstrukcji tradycyjnej, ustrój nośny stanowią ściany murowane, stropy żelbetowe. Dane techniczno-użytkowe; - powierzchnia zabudowy - 283,4 m2 - powierzchnia użytkowa - 255,8 m2 - kubatura - 1 428,0 m3 - liczba kondygnacji - 1 - podpiwniczenie - brak Charakterystyka robót Konstrukcja i wykończenie budynku ­ Fundamenty -stopy, ławy fundamentowe żelbetowe, wylewane - beton B-20, zbrojenie stałą A-III. ­ Ściany fundamentowe - murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej 8 MPa. Ocieplenie styropianem estrudowanym gr.6 cm. ­ Ściany zewnętrzne przyziemia - gr. 25 cm, murowane z pustaków ceramicznych, na zaprawie cementowo-wapiennej 3MPa, ocieplenie styropianem gr. 10 cm. ­ Dach - stropodach jednospadowy wykonany z konstrukcji żelbetowej, pokrycie z papy termozgrzewalnej, ocieplenie dachu -styropianem. ­ Ścianki działowe - murowane z cegły kratówki gr. 12 i 25 cm klasy 15 MPa na zaprawie cem.-wap. 5MPa ­ Posadzki - w pomieszczeniach biurowych - PCV, w pozostałych terakota ­ Tynki i okładziny ścienne - tynki cementowo - wapienne kat. III, w pomieszczeniach WC, socjalnych okładziny z płytek do wys. 2,0 m. ­ Malowanie - ściany malowane farbami akrylowymi lub emulsyjnymi. ­ Stolarka okienna i drzwiowa - okna PCV wzmocnione profilami stalowymi lub aluminiowe, drzwi drewniane lub aluminiowe. ­ Elewacja -tynk zewnętrzny mineralny typ baranek, malowanie farbami sylikatowymi, cokół - tynk żywiczny. Instalacje Budynek jest wyposażony w następujące instalacje: - instalacja wody zimnej - instalacja wody ciepłej - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja elektryczna - instalacja odgromowa - instalacja telefoniczna i RTV Program użytkowy W przebudowanym fragmencie oraz projektowanej dobudowie budynku Domu kultury przewiduje się następujące samodzielne lokale użytkowe, mające odrębne wejścia: - pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - pomieszczenia Biblioteki - pomieszczenia Posterunku Policji Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami stanowiąca załącznik Nr 10do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu : 1. Wykazujące spełnianie przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.1. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu i oddaniu zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji obiektów budowlanych typu budynki , w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości każda nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto potwierdzonej, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby wraz z oświadczeniem na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami prawa budowlanego, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: - 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej w zakresie budowy budynków lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - jedną osobę z uprawnieniami w branży wod.-kan , oraz jedną osobę z uprawnieniami w branży instalatorstwo elektryczne. 1.3. Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 2. Wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych: Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych (przez siebie) za zgodność z oryginałem. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu , gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru( np. KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;- załącznik nr 8do SIWZ Uwaga : załącznik nr 8 składają wykonawcy będący osobami fizycznymi 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Uwaga : w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ) każdy wykonawca wchodzący w skład konsorcjum, spółki cywilnej oddzielnie składa dokumenty, o których mowa w punkcie F.ppkt 1-4 oraz 5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- Załączniki nr 2 do SIWZ, 6) wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ, 7) kosztorysy ofertowy (sporządzony wg dołączonych przedmiarów robót), przy czym Zamawiający dopuszcza aby kosztorysy wykonane były metodą uproszczoną. 8) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 9) zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ, 10) dowód wniesienia wadium, 11) upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 12) wykaz podmiotów( podwykonawców), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im robót, wartości tych robót zgodnie z załącznikiem lub oświadczenie , że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi - wg załącznika Nr 7do SIWZ 13) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zawierający : - minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: wskaże kierownika robót: posiadającego aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej oraz - jedną osobę z kwalifikacjami w branży wod.-kan - jedną osobę z kwalifikacjami w branży instalatorstwo elektryczne Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z budową , przebudową i modernizacją budynków - Załącznik nr 4 do SIWZ 14) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5do SIWZ 15) wykaz wykonanych zamówień (maksymalnie 5, minimalnie 2), tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - Załącznik nr 6do SIWZ , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartości co najmniej 300 000 PLN ( każda realizacja), - zawierające wykonanie budowy, przebudowy, modernizacji obiektów budowlanych typu budynki 16) Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powidz.pl, www.powidz.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach