Przetargi.pl
Rozbudowa cmentarza komunalnego w Dębnie przy ul. Włościańskiej - etap I

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7603001 do 4 , fax. 095 7602030
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7603001 do 4, fax. 095 7602030
    REGON: 21096699300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa cmentarza komunalnego w Dębnie przy ul. Włościańskiej - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje rozbudowę Cmentarza Komunalnego przy ul. Włościańskiej w Dębnie polegającą na: 1) wyrównaniu i rozplantowaniu terenu o pow. ~ 1,7515 ha, 2) budowie parterowego budynku WC o pow. zabudowy 4 x 6 m, w technologii murowanej tradycyjnej, 3) budowie bezodpływowego zbiornika V=2,5m3 na ścieki wraz z instalacją przyłączeniową do budynku wc, 4) budowie kolumbarium w formie ściany płaczu o powierzchni zabudowy 1,12 x 13 m i wysokości 2,2 m - szt. 1, 5) budowie ogrodzenia z przęseł metalowych ocynkowanych malowanych proszkowo na murowanym cokole o dł. ~ 270m oraz ogrodzenia z siatki na słupkach o dł. 269 m; 6) budowie sieci wodociągowej z rur ? 63 x 3,8 PE o długości ok. 49 mb i ? 50 x 3,0 PE o długości ok. 296 mb, 7) budowie energetycznej kablowej linii oświetleniowej o łącznej dł. ~ 552 mb, 8) wytyczenie ścieżek gruntowych obrzeżami trawnikowymi o łącznej dł. ~ 1500 m, 9) budowie placyków utwardzonych kostką typu polbruk o wymiarach 1,8 x 3,0 m - szt. 5. Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej siwz) oraz dołączonej dokumentacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,-zł. w terminie do 21.12.2009r. do godz. 11:00. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. a także spełniają warunki minimalne: 1.1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 400 000,00 złotych. 1.2. Wykonawca musi dysponować następującym składem osobowym: a) Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do architektury obiektu, w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej i aktualnym wpisem do Izby Inżynierów, b) Kierownik robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i aktualnym wpisem do Izby Inżynierów, c) Kierownik robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i aktualnym wpisem do Izby Inżynierów. 1.3. Wybudował co najmniej: a) 2 budynki w technologii tradycyjnej, b) 2 sieci wodociągowe, c) 2 linie oświetleniowe. 1.4. Posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium jak w ust.8 pkt 8.2.siwz. 2.2. Oświadczenie wg załącznika nr 2 do siwz - złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców (składających ofertę w ramach konsorcjum, ale tylko w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) lub złożone wspólnie (w takim przypadku oświadczenie musi być podpisane przez Pełnomocnika lub osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). 2.3. Wykaz personelu, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 3 do siwz ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - patrz pkt 1 ppkt 2 oraz pisemne zobowiązanie do współpracy tych osób wg załącznika nr 4 do siwz. 2.4. Wykaz wg załącznika nr 5 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - patrz pkt 1 ppkt 3. 2.5. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - patrz pkt 1 ppkt 1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach