Przetargi.pl
Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" – wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-560 Gdańsk, Żaglowa 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 320 51 00
  • Data zamieszczenia: 2024-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
    Żaglowa 11
    80-560 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 320 51 00
    REGON: 000168372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" – wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji zadania oraz realizacja robót budowlanych dla zadania rozbudowy Cmentarza Centralnego „Srebrzysko”, na terenie obejmującym część działek nr 126 i 127 obręb 039, położonych pomiędzy ul. Srebrniki (dz. nr 186 obręb 040) i ul. Ogrodową (dz. nr 125 obręb 039) w Gdańsku - teren objęty kartą 006-ZC w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz - Cmentarz Centralny Srebrzysko II w mieście Gdańsku, nr ew. 0929, Uchwała nr XII/285/15 Rady Miasta Gdańska z dnia 25 czerwca 2015 r. Zamówienie obejmuje także wybudowanie niezbędnej infrastruktury technicznej w pasach drogowych ulic Srebrniki i Ogrodowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie efektu końcowego w postaci wybudowanego obiektu (z zastrzeżeniem poniższego zdania). Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie cmentarza z podziałem na 2 etapy realizacyjne (Etap I i Etap II) oraz realizację robót budowlanych tylko w zakresie Etapu I.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :1) I przedmiot odbioru - wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etapy realizacyjne (Etap I i Etap II), w tym:a) pozyskanie wszelkich niezbędnych materiałów wyjściowych do projektowania oraz wykonanie prac przedprojektowych, w tym:- pozyskanie mapy do celów projektowych,- pozyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,- pozyskanie wypisu i wyrysu z MPZP,- pozyskanie aktualnych warunków technicznych gestorów sieci,- wykonanie poszerzonych badań geotechnicznych gruntu, dokumentacji badań podłoża gruntowego, projektu geotechnicznego, dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (jeśli okażą się konieczne);b) wykonanie inwentaryzacji zieleni, wraz z jej waloryzacją i gospodarką drzewostanem (na warunkach i w uzgodnieniu z GZDiZ);c) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego i przyszłego Użytkownika – Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (dalej: GZDiZ), obejmującej:- projekt budowlany,- projekt wykonawczy,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),- przedmiary robót,- kosztorysy inwestorskie,- zbiorcze zestawienie kosztów;d) pozyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń dokumentacji projektowej oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania robót budowlanych, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.2) II przedmiot odbioru - wykonanie robót budowlanych obejmujących realizację Etapu I (tj. zakres dokumentacji projektowej obejmującej Etap I), w tym:a) zorganizowanie i odpowiednie zabezpieczenie placu budowy,b) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej,c) zabezpieczenie istniejącej zieleni przewidzianej do zachowania,d) uporządkowanie i przygotowanie terenu pod inwestycję, w tym wywóz nielegalnie pozostawionych odpadów (jeśli wystąpią),e) roboty rozbiórkowe istniejącego zagospodarowania, kolidującego z inwestycją (w tym pozostałości ogródków działkowych),f) wykonanie wycinek zieleni (drzew i krzewów) kolidującej z inwestycją, wraz z karczowaniem,g) niwelację terenu,h) wykonanie robót budowlanych oraz prac montażowych, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zakończone odbiorem inwestycji przez Zamawiającego, obejmujących realizację:- kwater grzebalnych przy założeniu maksymalnego wykorzystania terenu. Z uwagi na ukształtowanie terenu budowa nowych kwater wiązać się będzie z koniecznością niwelacji części terenu,- utwardzonych dróg cmentarnych (alei, dojść, dojazdów) oraz placów,- zjazdów z dróg publicznych (ul. Srebrniki i ul. Ogrodowej),- systemu odprowadzenia wód opadowych (koryta, drenaż, kanalizacja deszczowa, zbiornik retencyjny) w taki sposób, aby spływające i odprowadzane wody wraz z osadami, nie powodowały zalewania i zasypywania grobów ani terenów sąsiednich,- przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją,- wodociągu letniego wraz z punktami czerpania wody,- ustępów (toalet) ogólnodostępnych, przyłączonych do sieci elektroenergetycznej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,- obiektów małej architektury (stojaki na narzędzia ogrodnicze, ławki, słupki z nr kwater),- punktów gromadzenia odpadów stałych,- parkingu z miejscami postojowymi dla samochodów oraz rowerów,- nasadzeń zieleni ozdobnej (drzewa, krzewy, trawniki),- ogrodzenia terenu cmentarza,- tablic promocyjnych;i) zapewnienie specjalistycznego nadzoru nad prowadzeniem robót budowlanych (w tym dendrologicznego i ornitologicznego, a także przyrodniczego, saperskiego, archeologicznego - jeśli okażą się konieczne) i zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby uprawnione we wszystkich branżach,j) wykonanie dokumentacji powykonawczej.3) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania I Przedmiotu odbioru (dokumentacji projektowej), II Przedmiotu odbioru (robót budowlanych) oraz pełnienia nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej dotyczącej Etapu I.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dotyczy obiektów budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej dotyczącej Etapu I).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 45 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny 59/BZP-U.510.59.2024/KB.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:1) wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej zagospodarowanie terenu zielonego o powierzchni co najmniej 3 000,00 m2, budowę utwardzonych dojść i dojazdów oraz budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej, o wartości jednostkowej zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej równej lub wyższej niż 200 000,00 zł brutto, oraz2) wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zielonego o powierzchni co najmniej 3 000,00 m2, budowę utwardzonych dojść i dojazdów oraz budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej, o wartości jednostkowej zamówienia w zakresie robót budowlanych równej lub wyższej niż 3 300 000,00 zł brutto,LUB (wystarczające będzie wykazanie spełniania warunku z ppkt 3), bez konieczności wykazywania wówczas spełniania warunków z ppkt 1) i 2) )3) wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie (wszystkie warunki określone poniżej muszą być spełnione w ramach jednego zamówienia) obejmujące swoim zakresem sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zielonego o powierzchni co najmniej 3 000,00 m2, budowę utwardzonych dojść i dojazdów oraz budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej w formule „zaprojektuj i wybuduj”, o wartości zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej równej lub wyższej niż 200 000,00 zł brutto oraz o wartości zamówienia w zakresie robót budowlanych równej lub wyższej niż 3 300 000,00 zł brutto.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji:1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy;2) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;3) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;4) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3. Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach