Przetargi.pl
Rozbudowa ciągu drogowego dróg gminnych nr 106023B i 106032B Wola Zambrowska – Stary Laskowiec, gmina Zambrów.

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ciągu drogowego dróg gminnych nr 106023B i 106032B Wola Zambrowska – Stary Laskowiec, gmina Zambrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania dokumentacji projektowej rozbudowy ciągu drogowego Wola Zambrowska – Stary Laskowiec i uzyskania decyzji ZRID. Nazwa zadania: Rozbudowa ciągu drogowego dróg gminnych nr 106023B i 106032B Wola Zambrowska – Stary Laskowiec, gmina Zambrów. Długość ciągu drogowego do przebudowy ok. 3,3 km. Rozbudowa drogi będzie polegała na pozyskaniu gruntu pod poszerzenie do 5,0 - 5,5m istniejącej jezdni asfaltowej, poprawie odwodnienia drogi za pomocą rowów przydrożnych (ewentualnie częściowo rowów krytych z odprowadzeniem wody opadowej rurociągiem do pobliskiej rzeki). W zakres zamówienia wchodzi m. in: - dokonanie badań podłoża gruntowego drogi w min. 4 miejscach, - sporządzenie dokumentacji i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, - sporządzenie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, - sporządzenie projektów przebudowy urządzeń nie związanych z ruchem drogowym jak linia energetyczna, telekomunikacyjna, wodociągowa (jeżeli wystąpi kolizja). - przygotowanie wniosków do uzgodnień inwestycji z instytucjami wymienionymi w ustawie, - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji ZRID, - sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu, - przygotowanie danych do dokonania wywłaszczenia pasa drogowego - wykonanie podziałów geodezyjnych (po 4 egzemplarze podziału każdej działki), - sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem, - sporządzenie pełnej dokumentacji do wydania decyzji ZRID, w tym 5 szt. projektów budowlanych, 5 szt. projektów wykonawczych, 3 szt. specyfikacja wykonania i odbioru robót każdej branży, kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót. Dodatkowo całość dokumentacji należy dostarczyć w wersji cyfrowej. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac i czynności wymienionych i niewymienionych wyżej, uzgodnień branżowych, ZUD, niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji ZRID. Do obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć 30 szt. podziałów. W ofercie należy podać cenę podziału jednej działki. Cena końcowa będzie rozliczona na podstawie faktycznej ilości wykonanych podziałów. Gmina Zambrów posiada wykonany projekt kanalizacji sanitarnej, którego założenia i rozwiązania należy uwzględnić w projekcie drogowym. W drodze została również uzgodniona lokalizacja linii telekomunikacyjnej związanego z budową sieci szerokopasmowego dostępu do internetu nowej generacji, której przebieg powinien być uwzględniony w projekcie drogowym a ewentualną zmianę lokalizacji należy uzgodnić z wykonawca linii. Za wykonanie zamówienia uważa się dostarczenie Zamawiającemu pełnych dokumentacji projektowych wraz z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ZRID.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. § 2. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z SIWZ, oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. § 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie: a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na formularzach zamieszczonych w SIWZ stanowiących załączniki nr 2 i 3. § 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w SIWZ jako załącznik nr 4. § 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp. § 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń, lub dokumentów. § 7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi projektowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 7 SIWZ (propozycja zobowiązania załącznik nr 5 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy na żądanie Zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach