Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
REGON: 09235621900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NR 1525C I 1526C POLEGAJĄCA NA BUDOWIE ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA ODCINKU OD SAMOCIĄŻKA DO BOŻENKOWA W RAMACH ZADANIA BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WZDŁUŻ DRÓG 1525C, 1526C I 244 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej wzdłuż dróg powiatowych 1525C i 1526C na odcinku od Samociążka do Bożenkowa (od skrzyżowania DP 1526C z DW 244 – Bożenkowo, gmina Osielsko do istniejącej ścieżki rowerowej w Samociążku - gmina Koronowo). Łączna długość zaprojektowanej ścieżki rowerowej wynosi ca 5,8 km. Szerokość ścieżki rowerowej na przeważającej długości to 2,0 m. 2) Zakres robót obejmuje m.in.: rozbiórkę istniejących ogrodzeń, remont przepustu, budowa konstrukcji inżynierskiej dla nasypu nad Kotomierzycą, przebudowa oświetlenia w m. Bożenkowo, budowę zjazdów o nawierzchni bitumicznej, budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, budowę chodnika z kostki betonowej, budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego – ca 4000 m2, budowę drogi rowerowej o nawierzchni naturalnej z kruszywa (pas przeciwpoż.)– ca 8200 m2, budowę poboczy gruntowych, remont rowów drogowych trapezowych, wykonanie zieleni w postaci trawników, wycinkę drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych, pozostałe roboty branż: drogowej, elektrycznej i konstrukcyjnej zgodne z załączoną dokumentacją projektową 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przyjętego Zgłoszenia robót budowlanych WB.6743.1134.2018 z 22.11.2018 r. oraz wydanej decyzji ZRID WN.673.35.2018 z 19.12.2018 r. 4) Wykonawca do czasu wykonania ogrodzenia docelowego dokona tymczasowych wygrodzeń nieruchomości, na których dokonano rozbiórki istniejących ogrodzeń. 5) Wykonawca w trakcie realizacji robót (na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik) jest zobowiązany zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Przedmiot zamówienia winien być realizowany w sposób zgodny z właściwym standardem dostępności dla polityki spójności na lata 2014-2020. I tak np. w tymczasowym ciągu pieszym należy zapewnić miejsca umożliwiające wymijanie o szerokości 150 cm nie więcej niż co 20 metrów. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych (może to oznaczać konieczność budowy tymczasowych ramp i pochylni, których nachylenie nie może przekraczać 6%). Uwzględniając osoby niewidome i słabowidzące należy wyznaczać tymczasowe ciągi piesze przy pomocy zapór drogowych dwu lub trzylistwowych (U-20c lub U-20d). Niedozwolone jest wyznaczanie tymczasowych ciągów pieszych przy pomocy taśm ostrzegawczych. Pomosty i kładki tymczasowe należy wyposażyć w balustrady oznaczone kolorem białym i czerwonym 6) Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej inwestycji, a ich weryfikacja będzie podstawą do oceny poziomu dostępności oraz kwalifikowalności poniesionych wydatków. 7) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiOR), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 8) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek oraz zdjęty humus, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek ww. materiałów musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 9) Zamawiający wymaga, by w przypadku konieczności zawieszenia robót przez Wykonawcę z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające ich prowadzenie (okres zimowy), plac budowy zostanie zabezpieczony (w szczególności na odcinkach w terenie zabudowanym) i nie będzie stwarzał zagrożenia dla użytkowników chodników i drogi. 10) Zamówienie ma być wykonane z materiałów nowych, nieużywanych. 11) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 12) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej, b) zabezpieczenia i ochrony znaków geodezyjnych znajdujących się na placu budowy, c) wprowadzenia na czas prowadzenia robót tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 13) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w istotnych postanowieniach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w Banku PKO BP o numerze 05 1020 1462 0000 7502 0317 1139 z adnotacją określającą nazwę zadania na które jest wnoszone wadium „WADIUM Rozbudowa ciągu dróg powiatowych nr 1525C i 1526C polegająca na budowie ścieżki rowerowej na odcinku od Samociążka do Bożenkowa w ramach zadania budowa ścieżki rowerowej wzdłuż dróg 1525C, 1526C i 244” 3. Dowód wniesienia wadium. Zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp – należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
Dodano: 2024-07-10 - Przebudowa drogi Dolne Wymiary – Nowawieś Chełmińska wraz z przebudową mostów, zlokalizowanych w ciągu tej drogi
Dodano: 2024-06-28 - Odnowa nawierzchni DW 266 odc. od węzła autostradowego w Odolionie do torów kolejowych w Aleksandrowie Kuj., od km 3+200 do km 6+364, dł. 3,164 km
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu – sięgacz od posesji nr 108
Dodano: 2024-05-15 - Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
Dodano: 2024-05-09 - Remont zatok parkingowych na ul. Mazowieckiej 3 i ul. Planty 10
Dodano: 2024-05-07 - Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 140242C Bielice-Gozdanin
Dodano: 2024-04-17