Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Otwocku przy ul. Wroniej 7 – celem utworzenia nowych 60 miejsc opieki dla dzieci do lat 3 oraz Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwock - Żłobek

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
    REGON: 1326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Otwocku przy ul. Wroniej 7 – celem utworzenia nowych 60 miejsc opieki dla dzieci do lat 3 oraz Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwock - Żłobek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na rozbudowie (nadbudowie) budynku żłobka zlokalizowanego w Otwocku przy ul. Wroniej 7 wraz z termomodernizacją. W zakres dokumentacji wchodzą: • Projekt budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami; • Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na prowadzenie prac budowlanych; • Wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami inwestorskimi. W zakres prac wchodzą: • Przygotowanie terenu budowy • Usunięcie roślinności kolidującej z prowadzonymi pracami budowlanymi (jeśli będzie taka konieczność) • Przebudowa przyłączy • Nadbudowa budynku żłobka • Przebudowa istniejącego budynku żłobka w zakresie niezbędnym dla zapewnienia obsługi części nadbudowanej oraz usunięcia kolizji z istniejącymi instalacjami • Termomodernizacja istniejącego budynku żłobka • Uporządkowanie terenu po wykonaniu prac budowlanych 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 3. Zamawiający zastrzega, że przy ewentualnych niejasnościach interpretacyjnych pierwszeństwo mają zapisy umowne. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) w tym w szczególności: a) Dla planowanej inwestycji wymagane jest uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę prawomocnej decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych, ewentualną wycinkę drzew oraz pozwolenia na użytkowanie. b) Wykonawca zobowiązany jest do /prace przedprojektowe/: - uzyskania warunków technicznych przyłączy. W przypadku potrzeby, Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji warunków technicznych przyłączy; - w przypadku nie rozpoczęcia prac projektowych po zakończeniu 2019 roku lub w przypadku zmiany stanu faktycznego – aktualizacja inwentaryzacji zieleni; - aktualizacji decyzji administracyjnych w przypadku, gdyby straciły ważność; - wykonania uzupełniających inwentaryzacji, jeżeli będzie to konieczne do poprawnego opracowania projektu i uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę; - wykonania aktualnej mapy do celów projektowych wraz z naniesieniem elementów nie występujących na mapie zasadniczej (m.in. przyłącza telefonicznego); - uzupełniających badań gruntu w przypadku uznania przez projektanta, że badania stanowiące załącznik do PFU nie są wystarczające; - uzyskania odstępstw od obowiązujących przepisów w przypadku takiej konieczności; - uzyskania innych zgód, decyzji, warunków wymaganych aktualnym Prawem Budowlanym lub innymi przepisami powiązanymi. c) Należy wykonać następujące dokumentacje projektowo-kosztorysowe: - dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla nadbudowy obiektu Do zadań Wykonawcy należy uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. d) Dokumentację dla zadania należy przedstawić następujących etapach: -Projekt budowlany -Projekt wykonawczy - Kosztorysy - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych -Dokumentacja powykonawcza Projekty: budowlany, wykonawczy oraz dokumentacja powykonawcza powinny zawierać następujące elementy: - mapę do celów projektowych - ekspertyzę techniczną ochrony przeciwpożarowej - opinię geotechniczną - sytuację, lub projekt zagospodarowania terenu - projekt gospodarki drzewostanem (jeżeli przewiduje się wycinki) - projekt architektoniczny - projekt konstrukcyjny - projekt instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji) - projekt instalacji elektrycznych - projekt instalacji niskoprądowych, w tym monitoringu i sygnalizacji pożarowej - projekty przyłączy - projekty przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej i naziemnej (jeśli występuje) Dodatkowo projekt wykonawczy będzie obejmował: - Projekt identyfikacji wizualnej obejmujący: szczegółowe projekty graficzne z dyspozycją materiałową - logo, logotypu, neonu, zestawu kolorów służących identyfikacji przestrzennej, w tym kolory wykończenia pomieszczeń, ikonogramy i nazewnictwo pomieszczeń i stref funkcjonalnych, grafika na ściany – min. 9 szt. Elementy Grafika w postaci wektorowej, w formacie PDF. - szczegółową aranżację określającą pożądane rozmieszczenie mebli wbudowanych i ruchomych, skoordynowaną z kolorystyką i grafiką ścian. Zakup, wykonanie i i dostarczenie mebli ruchomych i wyposażenia pozostają poza zakresem zadania. - kolorystykę wszystkich ścian i sufitów pomieszczeń nadbudowy i rozbudowy (w tym przedsionka windy). Kolorystyka będzie rozwinięciem przykładowych opozycji zawartych w niniejszym PFU, ostateczna wersja uzgodniona zostanie z Zamawiającym. - rozwinięcia ścian pomieszczeń sanitarnych,pomieszczenia socjalnego o rozwinięcia min. 2 ścian w każdym z następujących pomieszczeń nadbudowy: komunikacja ogólna, sale, aneksy jadalne, pom. logopedy (łącznie min. 18 szt., 180 m kw.) z uwzględnieniem rozmieszczenia materiałów akustycznych oraz elementów graficznych z projektu identyfikacji wizualnej. - projekt oświetlenia ogólnego pośredniego, miejscowego i dekoracyjnego/funkcyjnego z obliczeniami. Liczba egzemplarzy dokumentacji: l.p. nazwa ilość egz. 1. Projekt budowlany 4 szt. Oraz egzemplarze dla urzędu 2. Projekt wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 5 szt. 3. Kosztorysy i przedmiary 2 szt. Projekt architektoniczny wykonawczy będzie obejmował szczegółową aranżację, projekt oświetlenia Dla projektu wykonawczego należy wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej z branż. Ponadto należy opracować przedmiary i kosztorysy inwestorskie Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i opinie. Projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002, z późn. Zm.). – Opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU): – przy czym wykonanie nadbudowy przedmiotowego żłobka należy stosownie do PFU wykonać w systemie konstrukcji modułowych tj. / patrz również zapisy dotyczące oferty wariantowej / Konstrukcje modułowe wykonywane jako samodzielne prefabrykowane elementy z profili stalowych przenoszące obciążenia użytkowe i klimatyczne. Gotowe prefabrykaty ustawiane na istniejących ścianach nośnych i łączone na montażu. W celu ograniczenia dodatkowych obciążeń istnieje możliwość prefabrykacji klatek schodowych w konstrukcji stalowej z wykonaniem stosownego zabezpieczenia przeciwogniowego. Orientacyjny ciężar własny konstrukcji modułowych: 3,00 KN/m2 powierzchni. Istnieje możliwość rezygnacji z wykonania konstrukcji podłogi (wykorzystanie istniejącego stropu nad pierwszym piętrem). Szacunkowy wzrost obciążeń na ściany w osiach 3 i 4: 55 KN/m.b. Szacunkowy wzrost obciążeń na ściany w osiach 2, 5 i B: 28 KN/m.b Zakres prac termo modernizacyjnych obejmuje w szczególności : 1.Modernizacja instalacji C.O: wymiana grzejników, montaż zaworów grzejnikowych i odcinających, montaż głowic termostatycznych, próba szczelności instalacji C.O. rurociągi z rur polipropylenowych. Regulacja instalacji. 2.Wymiana okien na nowe okna PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,10 W/(m2*K) 3.Docieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu (o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/(m K)), o grubości 12 cm. Współczynnik przenikania ciepła przegrody po dociepleniu wyniesie U=0,213 W/(m2*K) /dla części istniejącej/ 4.Modernizacja oświetlenia polegająca na wymianie oprawy (232 szt.) oraz redukcji mocy źródło światła (obecnie 17,75 kW); wymianie źródła światła 5.Montaż paneli fotowoltaicznych (OZE) o mocy łącznej 7,2 kW. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach