Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Domaniewie

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99205 Dalików, Plac Powstańców
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6780123 , fax. 043 6780183
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1
    99205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 043 6780123, fax. 043 6780183
    REGON: 73093440100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Domaniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Domaniewie polegająca na budowie łącznika, dwóch sal lekcyjnych i sali sportowej wraz z instalacjami. Obiekt zlokalizowano na terenie objętym działką nr 192/1 obręb Domaniew, miejscowość Domaniew. Budynek sali sportowej 1-kondygnacyjny bez podpiwniczenia z zapleczem socjalno-szatniowym z dachem dwuspadowym w części wyższej i jednospadowym w części socjalno-szatniowej, łącznik z dachem jednospadowym, sale lekcyjne z dachem dwuspadowym. Cały budynek przystosowany będzie do korzystania przez osoby niepełnosprawne poprzez pochylnię przy wejściu do sali sportowej od strony północnej. Obsługa w zakresie infrastruktury technicznej: prąd z istniejącej sieci lokalnej, woda z istniejącego przyłącza wodociągowego, ścieki sanitarne poprzez rozbudowę istniejącej wewnętrznej sieci kanalizacyjnej, ogrzewanie poprzez rozbudowę istniejącej kotłowni i budowy węzła ciepłowniczego. Główne parametry obiektu: Lp. Parametry Powierzchnia Jednostka 1. kubatura 8718,50 m3 2. powierzchnia zabudowy 1213,95 m2 3. powierzchnia użytkowa 1064,77 m2 4. powierzchnia całkowita 1213,95 m2 5. max wysokość budynku 10,12 m 6. całkowita długość budynku 75,51 m 7. całkowita szerokość budynku 28,15 m 8. układ połaci dachowych Dach dwuspadowy i jednospadowy 9. kąt nachylenia połaci dachu 17,63% (10°) % 10. wysokość kalenicy 9,82 m 11. wysokość okapu nad salą 6,86 a nad pozostałą częścią higieniczno-sanitarną 3,47, nad łącznikiem 3,66 m 12. ilość kondygnacji 1 szt. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1) ETAP I: a) przygotowanie terenu, b) roboty ziemne, c) ławy i ściany fundamentowe, d) ściany nadziemia, e) stropy gęsto żebrowe i wylewane, f) konstrukcja dachu wraz z pokryciem, g) ścianki działowe, h) roboty elektryczne – usunięcie kolizji (usunięcie kolizji istniejącego przyłącza kablowego). 2) ETAP II a) stolarka okienna i drzwiowa, b) tynki i okładziny wewnętrzne, c) podłoża i posadzki, d) Instalacje sanitarne wewnętrzne (instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna, przebudowa istniejącej kotłowni), e) przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, f) roboty instalacyjne elektryczne, 3) ETAP III a) malowanie i inne wewnętrzne roboty, b) elewacja i inne zewnętrzne roboty, c) zagospodarowanie terenu, d) wyposażenie sali sportowej. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wygrodzenie trwałe terenu budowy w celu zapewnienia funkcjonowania istniejącego obiektu szkolnego. Do wyceny robót oświetlenia należy przyjąć oświetlenie typu LED opracowane zgodnie z projektem instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia budowy sali sportowej w Domaniewie – załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje, iż w przypadku wykonywania przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego należy w kalkulacji kosztów uwzględnić koszty wykonania przecisku na długości ok.15 m na każdym przyłączu ze względu na istniejące elementy zagospodarowania terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykona¬nia i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik do SIWZ. 3. Przedmiar robót dołączony do SIWZ stanowi wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w projekcie budowlanym, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążący projekt budowlany 4. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postępowania przetargowego. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i miejsca wykonywanych prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane, budowlano-montażowe za wyjątkiem czynności związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych dla Kierownika budowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres reali¬zacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu za-trudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, lub doku¬mentów potwierdzających bieżące potwierdzenie opłacenia składek i należnych podatków skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej za zwłokę w przekazaniu tych zobowią¬zań. Wymóg ten dotyczy również podwykonawców wykonujących prace związane z przedmiotem zamówienia. 7. Wymagania jakościowe i materiałowe. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych pierwszego gatunku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w projekcie budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru. 8. Wszędzie tam, gdzie w projekcie budowlanym, STWiOR, przedmiarach oraz zestawieniach materiałowych znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Użyte nazwy, typy, należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standardy jakościowe, wygląd i parametry techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakie muszą spełniać rozwiązania równoważne, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy wykorzystany w obliczeniach projektowych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w projekcie budowlanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w projekcie budowlanym oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania, określone przez Zamawiającego, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 10. Z uwagi na czynny obiekt Szkolny w Domaniewie Zamawiający zastrzega konieczność współpracy organizacyjnej z Dyrektorem Szkoły podczas prowadzenia robót budowlanych. 11. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do:  urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi, w tym przed dostępem osób postronnych,  prowadzenia robot zgodnie z zakresem przewidzianym w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej,  postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2016, poz. 1987 ze zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 90 000, 00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr 79 9263 0000 3020 4769 2003 0005 Tytułem: „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Domaniewie” 4) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6) Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty / wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 7) Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminy Dalików) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 8) Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia do oferty (jeśli dotyczy): zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. 3) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach