Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół o salę gimnastyczną wraz z zapleczem w miejscowości Stare Bosewo.

Gmina Długosiodło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-210 Długosiodło, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7412512 w.47, 7412526 , fax. 02907412512
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długosiodło
    ul. Kościuszki 2 2
    07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie
    tel. 029 7412512 w.47, 7412526, fax. 02907412512
    REGON: 55066811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlugosiodlo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Zespołu Szkół o salę gimnastyczną wraz z zapleczem w miejscowości Stare Bosewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół o salę gimnastyczną wraz z zapleczem w miejscowości Stare Bosewo. Projektowany budynek składa się z jednonawowej sali gimnastycznej oraz zaplecza stanowiącego podwójny trakt pomieszczeń z komunikacją pomiędzy traktami. Obie części są jednokondygnacyjne, przekryte dachem łukowym w systemie IGLOBUD. Nad zapleczem zaprojektowano poddasze nieużytkowe mieszczące centrale wentylacji mechanicznej. Projektowany budynek złożony jest z dwóch podstawowych brył odzwierciedlających funkcję każdej z nich. Salę gimnastyczną zaprojektowano jako jednoprzestrzenny obiekt o ramowej konstrukcji ścian bocznych z wypełnieniem w postaci przeszklenia z poliwęglanu. Zaplecze zaprojektowano jako jednokondygnacyjny budynek z dwuspadowym dachem łukowym, mieszczący użytkowy parter i nieużytkowe poddasze. Projektowany budynek zostanie połączony z istniejącym budynkiem szkoły. W celu pokonania różnicy poziomów między istniejącym a projektowanym budynkiem zaprojektowano schody wewnętrzne jednobiegowe oraz platformę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Hala sportowa o wymiarach 18,00 x 28,00 m i wysokości w środku hali 9,30 m posiada boiska treningowe do gry w koszykówkę, piłkę nożną halową i siatkówkę. Wskaźniki techniczne projektowanego obiektu: długość - 47,33 m, szerokość - 19,31 m, powierzchnia zabudowy - 822,28 m2, powierzchnia całkowita - 733,91 m2, kubatura - 4920,63 m3, wysokość hali sportowej wewnątrz - maks. 9,30 m, wysokość kalenicy od powierzchni terenu - maks. 9,57 m. Budynek sali gimnastycznej zaprojektowano w technologii monolitycznej ramy żelbetowej z przekryciem w postaci samonośnego dachu powłokowego w technologii IGLOBUD. Budynek zaplecza w konstrukcji mieszanej ze stropem żelbetowym nad parterem i dachem łukowym dwuspadowym w technologii IGLOBUD. Sala i zaplecze posadowione oddzielnie i oddzielone od siebie dylatacją na całej wysokości konstrukcji. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysów ofertowych szczegółowych na podstawie przedmiarów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 40 000 zł PLN ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych) wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie o./ Długosiodło nr konta: 24 8931 0003 0600 0824 2022 0013, z dopiskiem ,Wadium i tytułem postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonana zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. b.1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane kubaturowe o wartości minimum 1 000 000,00 zł każda, b.2) dysponują lub będą dysponować osobami wskazanymi poniżej: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z poźn. zm) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, - 1 kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z poźn. zm) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, - 1 kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z poźn. zm) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust. 1 i art.24 ust.1i 2 Pzp. (załącznik nr 4 do SIWZ) 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w szczególności w zakresie, o którym mowa w § 5 ust. 1 ppkt b.2 SIWZ) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; (załącznik nr 5 do SIWZ), 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 6 do SIWZ). 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 9) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dlugosiodlo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach