Przetargi.pl
Rozbudowa budynku wiaty gospodarczej w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju

Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Polna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 880 797 , fax. 846 867 486
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju
    Polna 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 880 797, fax. 846 867 486
    REGON: 12434000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku wiaty gospodarczej w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest I etap rozbudowy budynku wiaty gospodarczej w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, Zakres robót do realizacji określają projekt budowlany wraz z rysunkami zamiennymi do realizacji I etapu. 2. Zakres zadania obejmuje miedzy innymi: a) Roboty rozbiórkowe; b) Roboty ziemne; c) Roboty betoniarskie – fundamenty; d) Roboty murarskie; e) Roboty betoniarskie – wieńce, podciągi, słupy; f) Wykonanie dachu; g) Roboty tynkarskie; h) Roboty malarskie; i) Wykonanie elewacji; j) Wykonanie posadzki z kostki brukowej; k) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z warunkami i stanem obiektu przed złożeniem oferty. Dodatkowe informacje: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 3. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: a) zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem, że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy, a jedynie zmieniona technologia, b) wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji projektowej, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienie się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych,, c) zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. 3. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 3 lata od daty odbioru końcowego. 4. Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (a po zawarciu umowy – załącznik nr 1 do Umowy) 2) Rysunki zamienne – etap I stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (a po zawarciu umowy załącznik nr 2 do Umowy) 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiące załączniki nr 3A i 3B do SIWZ (a po zawarciu umowy – załącznik nr 3A i 3B do Umowy). 4) Przedmiar robót – etap I stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (a po zawarciu umowy – załącznik nr 4 do Umowy); 5) Formularz ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ (a po zawarciu umowy – załącznik nr 5 do Umowy); 6) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; 7) Protokół odbioru końcowego/częściowego, stanowiący załącznik do 6 do Umowy; 8) Protokół przekazania frontu robót, stanowiący załącznik nr 7 do Umowy. Podane w przedmiarze kody pozycji, odpowiadające układowi i bazie normatywnej KNR-ów, lub innych katalogów stanowią jedynie drogę do identyfikacji wymagań technicznych i jakościowych związanych z wykonaniem roboty z danej pozycji przedmiarowej (mają na celu określenie zakresu roboty podstawowej, zakresu prac pomocniczych oraz rodzaju materiałów budowlanych, a nie narzucenie Wykonawcy wielkości nakładów). Pozycje przyjęte przez analogię należy wyceniać zgodnie ze szczegółowym opisem pozycji na podstawie analizy indywidualnej. Uwaga! Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót celem szczegółowego zapoznania się, przed złożeniem oferty, z aktualnym stanem technicznym obiektu. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. W celu ustalenia terminu wizji należy skontaktować się z Kierownikiem Gospodarczym w ZSL w Biłgoraju, nr tel. 84/688 07 97. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; b)zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu; c)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach