Przetargi.pl
Rozbudowa budynku warsztatów przyszkolnych w Przysusze.

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6752553 , fax. 048 6753672
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 6752553, fax. 048 6753672
    REGON: 67022284200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku warsztatów przyszkolnych w Przysusze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Rozbudowa budynku warsztatów przyszkolnych w Przysusze KOD CPV: 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę, 45200000-9- roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45300000-0- roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1- roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45110000-1-roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45260000-7- roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45410000-4-tynkowanie, 45430000-0-pokrywanie podłóg i ścian, 45440000-3-roboty malarskie i szklarskie, 45420000-7-roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45320000-6-roboty izolacyjne, 45220000-5-roboty inżynieryjne i budowlane, 45111100-9-roboty w zakresie burzenia, 45111291-4-roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45261000-4-wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45261320-3-kładzenie rynien, 45262500-6-roboty murarskie i murowe, 45313000-4-instalowanie wind i ruchomych schodów, 45421146-9-instalowanie sufitów podwieszanych, 45421152-4-instalowanie ścianek działowych, 45421160-3-instalowanie wyrobów metalowych, 45431000-7-kładzenie płytek, 45432111-5-kładzenie wykładzin elastycznych, 45442100-8-roboty malarskie, 45421150-0-instalowanie stolarki niemetalowej, 45421100-5-instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45324000-4-roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45111200-0-roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262310-7-zbrojenie, 45262300-4-betonowanie, 45223500-1-konstrukcje z betonu zbrojnego, 45223210-1-roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali, 45321000-3-izolacja cieplna, 45442200-9-nakładanie powłok antykorozyjnych, 45262330-3-roboty w zakresie naprawy betonu, 45231000-5-roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45330000-9-roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45111200-0-roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45231300-8-roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232150-8 roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45232410-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45331210-1-instalowanie wentylacji, 45331100-7 -instalowanie centralnego ogrzewania, 45321000-3-izolacja cieplna, 45332200-5-roboty instalacyjne hydrauliczne, 45310000-3- roboty instalacyjne elektryczne, 45311100-1-roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45311200-2-roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45312100-8-instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45312000-7-instalowanie systemów alarmowych i anten, 45312311-0-montaż instalacji piorunochronnej, 45314000-1-instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, 45314120-8-instalowanie abonenckich central telefonicznych, 45314310-7-układanie kabli, 45315300-1-instalacje zasilania elektrycznego, 45315700-5-instalowanie stacji rozdzielczych, 45316100-6-instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45317000-2 inne instalacje elektryczne (nagłośnienie, telewizja kablowa, radiowęzeł) 45111000-8-roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45233000-9-roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania, nawierzchni autostrad, dróg, 45233250-6-roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg, 45233251-3-wymiana nawierzchni Szacunkowa wartość zamówienia - poniżej 4 845 000 EURO Zestawienie powierzchni: Powierzchnia użytkowa Razem parter segment A - 425,13 m2, Razem parter segment B - 1487,67 m2, Razem I piętro segment B - 796,56 m2, Powierzchnia zabudowy: Powierzchnia zabudowy Segment A - 505,36 m2, Powierzchnia zabudowy Segment B - 1686,04 m2, Kubatura: Kubatura Segment A - 1705,03 m3, Kubatura Segment B - 12062,45 m3, Realizacja zadania ma na celu przywrócenie wartości użytkowych i funkcjonalnych warsztatów szkolnych oraz dostosowanie obiektu do aktualnych potrzeb i programu nauczania w Zespole Szkół nr 2 w Przysusze. Segment A - zakłada się kapitalny remont polegający na przebudowie istniejących sanitariatów, poszerzeniu otworów drzwiowych, wymianie posadzek, pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem oraz dociepleniu ścian i dachu budynku. Obecnie korytarz doświetlony jest pośrednio przez świetliki znajdujące się w ścianach korytarza, które nie spełniają swojej funkcji. W związku z powyższy przewiduje się zamurowanie w/w otworów. W celu zapewnienia właściwego doświetlenia korytarza przewiduje się wykonanie świetlików rurowych. W korytarzu należy wykonać również sufit podwieszany z płyt gipsowokartonowych. W segmencie planowany jest remont polegający na wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych, instalacji hydrantów p. poż., instalacji centralnego ogrzewania według nowych opracowań. Dodatkowo projektuje się wykonanie instalacji: wentylacji mechanicznej, sieci komputerowej, telewizji kablowej, radiowęzła, monitoringu, sygnalizacji p. poż. W segmencie A projektuje się zamontowanie platformy schodowej typu V65 służącej do transportu osób niepełnosprawnych wzdłuż biegu schodów łącznika. Projektowany układ funkcjonalny segmentu A zakłada pozostawienie pomieszczeń administracyjnych w istniejącej części budynku, pozostawieniu istniejącego układu komunikacyjnego. Opracowanie projektowe przewiduje organizację dwóch pracowni gastronomicznych połączonych wspólna szatnią (szczegółowe opracowanie jest przedmiotem projektu technologicznego pracowni gastronomicznych). Przewiduje się przebudowę istniejących sanitariatów oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów. Dzięki przebudowie węzła sanitarnego wydzielono nowy węzeł sanitarny dla personelu, pomieszczenie porządkowe. W segmencie pozostawiono pomieszczenie rozdzielni elektrycznej. W części północno-zachodniej przewidziano zlokalizowanie pracowni geograficzno-historycznej. Segment B - zakłada się częściową rozbiórkę wyższej części budynk (stropoadach z płyt panwiowych, dźwigary kablobetonowe, słupy do poziomu wskazanego w projekcie konstrukcyjnym). Rozbiórkę ścian zewnętrznych prefabrykowanych, większości ścian działowych oraz pokrycia dachowego nad niższą częścią segmentu. Ponadto przewiduje się całkowity demontaż istniejących posadzek, instalacji. Projekt przewiduje nadbudowę jednej kondygnacji nad częścią segmentu. Wykonanie stropu żelbetowego monolitycznego płytowego. Projektuje się wykonanie dwóch klatek schodowych wewnątrz segmentu oraz dobudowanie jednej klatki schodowej od strony południowo-wschodniej. Przewidziano również windę osobową. W projekcie przewidziano wykorzystanie istniejących słupów konstrukcyjnych oraz wykonanie nowego ustroju konstrukcyjnego w postaci żelbetowych ław, płyt fundamentowych, ścian, ram, belek i podciągów oraz murowanych ścian grubości 25cm wzmocnionych trzpieniami żelbetowymi. Projektuje się wykonanie nowych ścian zewnętrznych z bloczków gazobetonowych, docieplonych styropianem grubości 12cm. Posadowienie ścian na nowo projektowanym fundamencie żelbetowym. Nowo projektowane ściany działowe grubości 12cm z cegły sylikatowej na zaprawie cementowo-wapiennej. Przewidziano wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z dociepleniem nową warstwą spadkową nad niższą częścią budynku. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem. W celu zapewnienia właściwego doświetlenia korytarza na parterze budynku oraz w pomieszczeniach na piętrze przewiduje się wykonanie świetlików rurowych. W pomieszczeniach oznaczonych w części graficznej projektu należy wykonać sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych. W segmencie planowany jest wymiana instalacji wodnokanalizacyjnych, instalacji elektrycznych, instalacji hydrantów p. poż., instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej według nowych opracowań. Dodatkowo projektuje się wykonanie instalacji: sieci komputerowej, telewizji kablowej, radiowęzła, monitoringu, sygnalizacji p. poż.. Projektowany układ funkcjonalny segmentu B zakłada wydzielenie funkcji warsztatowej we wschodniej części parteru budynku. Przewiduje się umiejscowienie pięciu dużych pracowni warsztatowych od strony północnej oraz spawalni, pracowni obróbki cieplnej od strony południowej. Przy pracowniach warsztatowych umieszczono nowe szatnie wraz z węzłami sanitarnymi. Ponadto w części warsztatowej od strony południowej zlokalizowano: pokój nauczycielski, biuro technologiczne, pokój kierownika, szatnię okryć wierzchnich oraz nowo projektowane sanitariaty (ogólne) i pomieszczenie węzła cieplnego. W części szkolnej parteru budynku zlokalizowano sześć sal lekcyjnych z czego dwie sale wyposażono w zaplecza. W holu głównym umieszczono dwie szatnie wydzielone za pomocą murów z cegły klinkierowej o wysokości 2m oraz żelbetowy szyb windowy. Projektuje się nowe sanitariaty ogólne oraz: wc dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie techniczne. W segmencie B przewidziano dodatkowe trzecie wyjście ewakuacyjne z budynku na zewnątrz. Na piętrze zaprojektowano osiem sal lekcyjnych, sanitariaty ogólne, wc personelu, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie techniczne oraz pokój nauczycielski z aneksem socjalnym. UWAGA: Wykonanie budynku auli - segment C oraz budynku łącznika wraz z instalacjami w nich zaprojektowanymi (występujących w dokumentacji projektowej) nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Wyposażenie pomieszczeń zawarte w projekcie technologicznym pracowni gastronomicznych nie wchodzi w zakres zamówienia objętego niniejszym przetargiem. Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment robót: - roboty konstrukcyjno - budowlane, - roboty drogowe, - instalacje elektryczne, - system alarmowy i monitoring wizyjny, - instalacja systemu pożaru, - sieć strukturalna lan, telefonia stacjonarna, - wewnętrzna instalacja wentylacji mechanicznej i ciepła technologicznego, - wewnętrzna instalacje centralnego ogrzewania, - wewnętrzne instalacja wod-kan., c.c.w. i przyłączy wod.-kan,. - instalacja nagłośnieniowa, instalacja radiowęzłowa oraz instalacja telewizji kablowej, Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr4 do SIWZ. Materiałami pomocniczymi są przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy 00/100 zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach