Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Kłecku o windę zewnętrzną, z termomodernizacją budynku, modernizacją instalacji grzewczej i montażem instalacji fotowoltaicznej, wraz ze zmianą sposobu użytkowania części piwnicznej na pomieszczenia biurowe oraz przebudową holu wejściowego

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125 , fax. 614270221
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    ul. Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125, fax. 614270221
    REGON: 63125946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Kłecku o windę zewnętrzną, z termomodernizacją budynku, modernizacją instalacji grzewczej i montażem instalacji fotowoltaicznej, wraz ze zmianą sposobu użytkowania części piwnicznej na pomieszczenia biurowe oraz przebudową holu wejściowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie zamierzenia budowlanego pod nazwą „Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Kłecku o windę zewnętrzną, z termomodernizacją budynku, modernizacją instalacji grzewczej i montażem instalacji fotowoltaicznej, wraz ze zmianą sposobu użytkowania części piwnicznej na pomieszczenia biurowe oraz przebudową holu wejściowego”. Budynek objęty inwestycja zlokalizowany jest w Kłecku przy ul. Dworcowej 14, na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 213/5. Przedmiotem inwestycji jest: rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Kłecku o windę zewnętrzną wraz z przebudową schodów zewnętrznych wejścia głównego, ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, oraz zagospodarowanie terenu przy fasadach budynku. Ponadto w zakresie instalacji należy wykonać montaż urządzeń instalacji fotowoltaicznej (moc do 40 kWp) z ogniwami zlokalizowanymi na dachu budynku oraz wymianę wewnętrznej instalacji grzewczej. Przebudowa schodów zewnętrznych wymagać będzie, przełożenia kolizji z przyłączem energetycznym niskiego napięcia. W zakresie instalacji elektrycznych zaprojektowano wymianę rozdzielnic w budynku UMG, oraz wykonanie zasilania widny. Ponadto zaprojektowano nową instalację elektryczną, podtynkową w miejscach nowych pomieszczeń biurowych wraz z instalacją strukturalną. Projekt termomodernizacji obiektu przewiduje ponadto wymianę oświetlenia zewnętrznego zamontowanego na elewacji budynku. W ramach przebudowy pomieszczeń wewnątrz budynku, należy zrealizować zmianę sposobu zagospodarowania części piwnicznej budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko na pomieszczenia biurowe z zapleczem socjalnym. W części parteru zaprojektowano przebudowę holu wejściowego wraz ze stworzeniem biura podawczego i informacji oraz remont węzła sanitarnego. Prace budowlane i instalacyjne realizowane są na czynnym obiekcie Urzędu Miejskiego oraz Banku Spółdzielczego. Realizacja wszystkich prac wymagać będzie od wykonawcy, poczynienia uzgodnień z administratorami obiektów, w zakresie terminów i harmonogramu wykonania robót, oraz uzyskania stosownych zgód na ich realizację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 9065 0006 0070 0700 0130 0002 z dopiskiem: „wadium – dotyczy postępowania ……………………………….. nr …………….”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5) Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, c) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w innej formie niż w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego, d) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie; e) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; f) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp (można w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach